De kunsten van AI onderschattenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Lenny die de foto van UAE verpest. Mooi.
Ik denk dat het een volgende Ayuso wordtquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:37 schreef kilon het volgende:
Seixas over een jaar of 3 wordt wel een ander verhaal, als de progressie doorzet.
Wel de vraag hoeveel ruimte voor progressie er nog is.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:37 schreef kilon het volgende:
Seixas over een jaar of 3 wordt wel een ander verhaal, als de progressie doorzet.
Kijken waar Seixas over twee jaar rijdt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel de vraag hoeveel ruimte voor progressie er nog is.
Jorrit Bergsma is 40, weet ik welquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Pol blijft vierde, hoe oud was die ook alweer?
Jij onderschat het strategisch vermogen van Pogi. Geen Contador vs Armstrong taferelen bij UAE over een paar jaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:37 schreef TAmaru het volgende:
Pogacar die liever met Del Toro samen in omhelzing over de streep komt dan de rit wint
Ik denk dat ze verliefd op elkaar zijn ofzo, dit is echt niet normaal
Altijd tegen Robert.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:39 schreef Momo het volgende:
Oh goede vriend van Sepp Gesink is er daarom had hij ook pech
19, dacht ik, maar ik kan er 1 of 2 jaar naast zitten.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Even oud als die schaatser uit Tsjechie!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Die ben ik een paar weken geleden nog tegengekomen, Heather is smerig dik geworden maar bij Jorrit krijg je een brood gesneden terug.quote:
Carapaz koerst dan ook zo omdat hij niet zo goed is als die 2. Die heeft ook al eens een Tour enkel gevolgd toen hij naar het podium reedquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:37 schreef Szura het volgende:
Wielrennen heeft meer Ritchies nodig, minder voorgeprogrammeerde Pogacars en Vingegaards
Mwah, als Pogacar volgend jaar aan de leiding staat en Del Toro staat op plek 2 op 2 minuten zie ik Pogacar ervoor aan dat hij vlak voor de Champs-Elysees in de remmen knijpt en 2.30 weggeeftquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij onderschat het strategisch vermogen van Pogi. Geen Contador vs Armstrong taferelen bij UAE over een paar jaar.
Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Gesink hebben ze ook weer opgepikt bij de NOS. Weggehaald bij een gezellige familievakantie.
Gezelligheid kent geen tijd.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja geen idee waarom hij niet gaat, nogmaals: Wat helpt dit voor Del Toro?
Dit is geen leuke opmerking.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Gesink hebben ze ook weer opgepikt bij de NOS. Weggehaald bij een gezellige familievakantie.
Zijn matje heeft nog het meeste gewichtquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ben ik een paar weken geleden nog tegengekomen, Heather is smerig dik geworden maar bij Jorrit krijg je een brood gesneden terug.
Lees nu pas dat zijn vrouw dood is.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ja bijzonder naarquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Lees nu pas dat zijn vrouw dood is.
Ik schrik hier van!
Karrel kan vanavond weer aan de slag met scenario's.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bloed bij Pogacar. Maakt Evenepoel nog kans om morgen de Tour te winnen?
Ik vermoed dat Remco morgen te laat gaat beginnen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bloed bij Pogacar. Maakt Evenepoel nog kans om morgen de Tour te winnen?
Ja, Heathers omvang was afgelopen schaatsseizoen al te zien op de tribunes van Thialf.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ben ik een paar weken geleden nog tegengekomen, Heather is smerig dik geworden maar bij Jorrit krijg je een brood gesneden terug.
Vanwaar die toevoeging over tattoo's?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, Heathers omvang was afgelopen schaatsseizoen al te zien op de tribunes van Thialf.
Nou ja, Jorrit denkt gewoon: hoe meer Heather hoe lekkerder. Tenminste, dat zou ik denken. (Ik heb overigens niets met tattoos.)
Laten we UAE het ravijn in wensen. Laten we dat niet alleen wensen maar ook daadwerkelijk intikken. Laten we daarna ook nog op invoeren drukken.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind/vond Heather altijd best de moeite waard. Als verschijning. En die extra kilo's zouden me dus best kunnen bekoren. Maar die tattoos - die ze al had overigens - dus niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vanwaar die toevoeging over tattoo's?
Dat dacht ik wel ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:48 schreef Momo het volgende:
Over schaatsers gesproken. Sepp Kuss heeft als kind toch oook competitief geschaatst?
Dit was nog een paar kilo geleden. Ze zat ook niet geheel toevallig bij de lokale snackbar.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik schrik hier van.
Wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was nog een paar kilo geleden. Ze zat ook niet geheel toevallig bij de lokale snackbar.
Schuin tegenover het gemeentehuis?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was nog een paar kilo geleden. Ze zat ook niet geheel toevallig bij de lokale snackbar.
Tering, die is flink uitgedijt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik schrik hier van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |