Neem maar even een kop koffie en ga relaxt in de tuin zitten. In de schaduw, genieten van de natuur.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan pak maar wat ik hou wel even mijn waffel
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, uiteindelijk gaat het om bolk punten, toch?
ik heb koffie en zit heerlijk hier te genieten van de puntenjagers en bolkroepersquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neem maar even een kop koffie en ga relaxt in de tuin zitten. In de schaduw, genieten van de natuur.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
ik heb koffie en zit heerlijk hier te genieten van de puntenjagers en bolkroepers
Nee, ga je gang. Anders klopt mijn gedicht straks niet meer.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan pak maar wat ik hou wel even mijn waffel
We zijn er al. Weer weg.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:19 schreef Dotteke het volgende:
O ik zag het even niet maar Sprinkhanen worden ook gegeten
Maar soms worden bericht snel achter elkaar gezet
Ben je nog niet bij Gideon?
Gister was het kibbeling.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:48 schreef Dotteke het volgende:
O, gisteren ook al, had je een voorraadje gekocht?
Ik ga toch niet winnen, ik speel een beetje met DJMO dat ze moet bolken voor haar winstquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, ga je gang. Anders klopt mijn gedicht straks niet meer.
Dat is waarquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gister was het kibbeling.
Ja, soms heb je van die buien dan vreet je een paar dagen dit, en dan ineens heb je weer wat anders.
Ik heb recent een memo ontvangen dus ik moet mij inhouden met mijn gebolk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga toch niet winnen, ik speel een beetje met DJMO dat ze moet bolken voor haar winst
O echtquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb recent een memo ontvangen dus ik moet mij inhouden met mijn gebolk.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga toch niet winnen, ik speel een beetje met DJMO dat ze moet bolken voor haar winst
* gebrokenglas stuurt Dotteke een memoquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echtdie memo heb ik dus niet gekregen
Trutquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon stug blijven ontkennen dat je de memo hebt ontvangen, dan hoef je je ook nergens aan te houden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:02 schreef Dotteke het volgende:
Oeps staan er spannende dingen in, ik ga gelijk kijken
Ja, je moet er wel wat voor doenquote:
Dat is een feit, maar ik doe toch wat ik zelf wilquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon stug blijven ontkennen dat je de memo hebt ontvangen, dan hoef je je ook nergens aan te houden.
Ehmmmquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon stug blijven ontkennen dat je de memo hebt ontvangen, dan hoef je je ook nergens aan te houden.
Stoutquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een feit, maar ik doe toch wat ik zelf wil
Ik doe m'n best hoor.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehmmm
* greysbones kijkt , alweer een smeekbede van GG
Geeft nog hoop dat AI nog niet in staat is de mensheid overbodig te verklarenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:14 schreef Homijn het volgende:
Ik bedoel: er staat nog verse koffie, wordt er meteen alweer nieuwe gemaakt. En op de tablet spelen ze met 5 kleuren speelkaarten. En dan opent die toiletdeur ook nog naar binnen, dus de tablet en de toiletrol zitten aan de buitenkant van het toilet.
* Homijn vindt het maar raar
Lol. Jij kijkt die ai plaatjes dus echt. Ik scrol dat altijd snel door.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:14 schreef Homijn het volgende:
Ik bedoel: er staat nog verse koffie, wordt er meteen alweer nieuwe gemaakt. En op de tablet spelen ze met 5 kleuren speelkaarten. En dan opent die toiletdeur ook nog naar binnen, dus de tablet en de toiletrol zitten aan de buitenkant van het toilet.
* Homijn vindt het maar raar
Ik vind het het een leuke manier om m'n fantasie te gebruiken en om afleiding te zoeken. Dat ze technisch niet helemaal kloppen maakt me dan niet uit.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
Als het een nieuw plaatje is kijk ik wel
Ik kijk zelden die AI plaatjes al helemaal nietquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
Als het een nieuw plaatje is kijk ik wel
Oehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |