Had ik eergisteren met een stuk chocolade, ik wilde pakken en de reep was opquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:49 schreef drakin het volgende:
Ik had net nog een zakje cola snoepjes en ineens is ie op
Meestal gebeurd dat met koffiequote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik eergisteren met een stuk chocolade, ik wilde pakken en de reep was op
Herkenbaarquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik eergisteren met een stuk chocolade, ik wilde pakken en de reep was op
Die vergeet ik meestal, dan denk ik o ja heb nog koffie staan. En dan is ie koudquote:
Jij ook last vanquote:
Ijskoffie van makenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vergeet ik meestal, dan denk ik o ja heb nog koffie staan. En dan is ie koud
O dat drink ik niet dus geen ideequote:
Ik had toevallig gisteren gekeken of ze van die flesjes smaakstof voor tirimasau hadden voor ijskoffie te maken, maar die hadden ze nietquote:
Lekker genieten toch. Mooi weer om in de tuin te zitten met een biertjequote:
Vanavond richting strand met de fiets met paar vrienden en eenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten toch. Mooi weer om in de tuin te zitten met een biertje
Of lekker onderuit gezakt op de bank
O heerlijk lekker aan het strand.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:57 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Vanavond richting strand met de fiets met paar vrienden en eennemen
Hey Fogelquote:
Gezellig en af en toe een koele duik nemen?quote:
Smaakstof voor tiramisu?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had toevallig gisteren gekeken of ze van die flesjes smaakstof voor tirimasau hadden voor ijskoffie te maken, maar die hadden ze niet
quote:
Kromme zin wel van mijquote:
Heb je wel eens sprinkhaan gegeten dan?quote:
Het ging over de milkshakequote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je wel eens sprinkhaan gegeten dan?
Het kwam zo grappig overquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Ze heeft het over haar milkshake niet over de sprinkhaan volgens mij
Smaakte dat niet een beetje naar kip of was dat een ander insect?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Het ging over de milkshake
En ja ik heb wel eens sprinkhaan gegeten. Lekker snackje wel
Hallo GG, ja het is alweer 28 graden hier. En het gaat de komende week weer warmer worden.quote:
Geniet er lekker van zoveel heb je er niet in een jaarquote:
Hey Homijnquote:
Ik kwam nu eigenlijk gewoon punten halenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Homijnben je niet een beetje vroeg om ons naar 49 te lokken
O dan pak maar wat ik hou wel even mijn waffelquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik kwam nu eigenlijk gewoon punten halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |