Ik vind het hakenkruis redelijk representatief gezien hun uitspraken, past wel bij ze.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:14 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ze staan dan![]()
Hakenkruis in het woord 'pop' gefietst, klasse!![]()
Het is altijd OF het een OF het ander toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Wel weer een mooi voorbeeld, witte mannen zijn het probleem, de manosphere, social media influencers etc.
Ondertussen staan er honderden totaal gestoorde vrouwen te demonstreren VOOR een vrouw die haar 3 koters heeft gewurgd incl crowd funding van een miljoen dollar.
Maar we hebben een mannenprobleem hoor, echt.
ik vind zwart-wit poeder best lekker maar niet als perspectieve restrictie.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is altijd OF het een OF het ander toch?
Een t-shirt dragen is in mijn ogen gewoon een vreedzaam protest.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:14 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ze staan dan![]()
white power!quote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:14 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ze staan dan![]()
Het kwalijke is, ze hebben gelijk, er is extreem veel online racisme.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:14 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ze staan dan![]()
Juist omdat (online) racisme echt bestaat, is het zo triest dat Sophie Straat en haar vriendjes zelf de racist uithangen, om dan daarna te doen alsof ze juist strijden tegen racisme. Je strijdt niet tegen racisme door zelf de racist uit te hangen.quote:We all knew this was going to eventually end in violence.
As all things do in their culture
"Culture"
It always does. Born angry
Now he can add another thing black can't do to that joke. Get through a night without violence.
Never relax around wild Animals
Man man, ik word wel zo moe van dit soort ultralinkse flopartiestjes.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:14 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ze staan dan![]()
Zo'n 10% van de gemobiliseerde soldaten is vrouw. En dat op VRIJWILLIGE basis want ze hebben geen plicht om in het leger te gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:52 schreef Kottnauer het volgende:
Kan Sophie Straat even naar Oekraïne worden gestuurd?
Dan kan ze daar aan het front zelf even zien wie daar de Europese vrijheid staan te verdedigen. Wie zouden dat zijn:
- vrouwen?
- transgenders?
- bruine mannen?
- zwarte mannen?
- witte mannen?
Met jouw reactie heb je mijn punt volledig onderbouwd! Dank daarvoor. Dat jij zelf het punt niet snapt is niet belangrijk!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zo'n 10% van de gemobiliseerde soldaten is vrouw. En dat op VRIJWILLIGE basis want ze hebben geen plicht om in het leger te gaan.
En er vechten ook niet autochtone Oekrainse soldaten, waaronder ook mensen met donkere huidskleur, in het leger. In enkele gevallen in het reguliere leger:
https://war.ukraine.ua/he(...)d-forces-of-ukraine/
In veel andere gevallen in het vreemdelingenlegioen.
Maar dit lijkt me echt totaal niet relevant mbt het onderwerp in dit topic en ik snap het punt dat je probeert te make niet echt.
Ken er letterlijk geen een.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:14 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ze staan dan![]()
Ik denk dat jij het niet begrijpt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:09 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Met jouw reactie heb je mijn punt volledig onderbouwd! Dank daarvoor. Dat jij zelf het punt niet snapt is niet belangrijk!
Zoals je zelf al had geconcludeerd: je snapt het niet. Ik deel die conclusie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet begrijpt.
Om te betogen dat racisme/discriminatie niet oke is heb je geen cijfers mbt het front in Oekraïne nodig.
Jij probeert op kromme wijze dmv cijfers mbt front Oekraïne (totaal niet relevant mbt Nederland) aan te tonen dat Sophie ongelijk heeft.
Vertel, waarom zou je bijv. cijfers nodig hebben mbt % vrouwen dat meevecht ergens aan een front om de achterlijkheid van Sophies uitspraken aan te tonen?
Stel dat 50% v/d soldaten vrouw was, of 100%, wat dan, zouden de achterlijke uitspraken van Sophie mbt vrouwen naar voren dan opeens gerechtvaardigd zijn?
Dát is pas ongelijkheid. Maar daar hoor je de feminazis nooit over.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:50 schreef KreKkeR het volgende:
want ze hebben geen plicht om in het leger te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |