Ketelbinkie? Toen die uit Rotterdam vertrok?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:05 schreef spapaars het volgende:
Geen beginnen aan met Amsterdam als titel!
Maar geen godvolklere-song over Rotterdam, kom op mafketels.
Nog zo'n salon artiest.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:16 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ketelbinkie? Toen die uit Rotterdam vertrok?
Bekijk deze YouTube-video
Stad achter de duinen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:52 schreef Ericr het volgende:
Kom oorspronkelijk uit Den Haag dus het beste stadslied ooit hadden we.
Dit is wel de bekendste uit onze regio, denk ikquote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:43 schreef Ama het volgende:
Skik - Op Fietse
Want gaat voor het grootste gedeelte over plekken in de gemeente Emmen dus dit telt wel vind ik.
Gewoon een hobbyquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naast natuurlijk het Groninger volklied:
Het Gras van het Noorderplantsoen
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dit is wel de bekendste uit onze regio, denk ik
Wat hij gelijk had.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog zo'n salon artiest.
Wilde niet dood worden gevonden binnen Rotjeknor.
[ afbeelding ]
Voor mij is Rotterdam een tweedaagse autorit voor cursus, met een soort bosachtige park aan de rechterkant van het autoraam als uitzicht.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wat hij gelijk had.
Ik was ook allang blij dat Zuidplaspolder er nog tussen zat.
Het is niet voor niks dat 5 kernen en 8 buurtschappen de gemeente Zuidplas hebben opgericht.
Anders waren ze over de Middelweg gekomen en hadden ze nu in onze achtertuin gestaan.
Veel verder dan het Alexandrium kwam ik liever niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor mij is Rotterdam een tweedaagse autorit voor cursus, met een soort bosachtige park aan de rechterkant van het autoraam als uitzicht.
Trots Grunnergermuziek.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:16 schreef Chandler het volgende:
Een heule verzameling:
https://www.youtube.com/c/Grunnergermuziek
Sowieso, gaten moeten gevuld blijven toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Trots Grunnergermuziek.
We moeten weer gas gaan verzamelen.
Te Veel om te benoemen.....Amsterdam.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:42 schreef Forumtijger het volgende:
Die van jou staat hier vast ergens tussen!🤣🤣
https://www.youtube.com/p(...)mz_N9NKdk9pfZ3G4KXmM
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:05 schreef spapaars het volgende:
Geen beginnen aan met Amsterdam als titel!
Maar geen godvolklere-song over Rotterdam, kom op mafketels.
quote:Op maandag 27 juli 2026 22:39 schreef luxerobots het volgende:
Dat deze nog niet genoemd is:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:52 schreef Ericr het volgende:
Kom oorspronkelijk uit Den Haag dus het beste stadslied ooit hadden we.
quote:Op maandag 27 juli 2026 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bedoelde hij niet 'Wat voor weer zou het zijn in Den Haag'?
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:54 schreef spapaars het volgende:
Stad achter de duinen.
Het is maar van welke kant je kijkt.
Als Amsterdammer nomineer ik deze voor jullie:quote:Op maandag 27 juli 2026 12:12 schreef camilero het volgende:
[..]
bijvoorbeeld
quote:Bekende nummers over Eindhoven
"Eindhoven" (2010) – TIJN: Dit nummer van bandlid Martijn Snep wordt ook wel het "Ons Eindhovens Volkslied" genoemd. Het is een warme ode aan de stad waar je het naar je zin hebt.
"Eindhoven" (2006) – Erik van Dijsseldonk: Een lied in het dialect waarin de zanger vertelt wat de stad voor hem betekent, met de nuchtere noot dat er altijd wel wat te beleven valt.
"Eindhoven Lied" (1982) – Wim Kersten: Een feestelijk nummer met een hoog carnavalsgehalte, wat het erg populair maakt onder de 'Lampegatters' tijdens carnaval.
"Eindhoven is de gekste" – Kemphanen: Een energieke rap van formatie Kemphanen waarin de liefde voor de Lichtstad en het Lampegat luid wordt bezongen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |