Vind alleen dat je die verdiend als je zelf ook een etappe (bijna) won. Niet door alleen maar kansloos weg te gaan en niet eens in de buurt van ritzege te komenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet wel om de superstrijdlust te winnen.
Die is hopelijk toch voor Carapaz.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet wel om de superstrijdlust te winnen.
Waarbij je in die etappes ook 0 strijd moet voeren om in de vlucht te zitten want niemand wil.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind alleen dat je die verdiend als je zelf ook een etappe (bijna) won. Niet door alleen maar kansloos weg te gaan en niet eens in de buurt van ritzege te komen
Enige 2 die hem zouden verdienen iddquote:
Dit groepje wappert vanzelf wel weer terug.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:45 schreef Szura het volgende:
Kutgroep, hopelijk snel een nieuwe groep erachteraan
Alleen Steinhauser houdt dit nog wel even volquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit groepje wappert vanzelf wel weer terug.
Misschien pakt Pogacar nog de bollenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel jammer als de winnaar van de superstrijdlust ook al een andere prijs heeft, maar het is niet anders.
Hmm ja dat is waar. Wellicht Pedersen nog knapper. Ook gewoon in de bergen doorbijten om maar die tussensprint te winnenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Is ook wel makkelijk koersen als je bij de beteren bergop bent.
Dat vind ik niet per se. Maar die aanvallen van Veistroffer in etappes waarbij verder überhaupt niemand weg wilde rijden zijn dan weer het andere uiterste. Een Simmons heeft bijvoorbeeld ook een enorm aanvallende Tour gereden, maar daarnaast ook nog bergen werk verzet voor Pedersen en Ayuso. Of die hem nou moet winnen weet ik niet, maar als je het criterium van etappe winnen of bijna winnen hanteert sorteer je 90% van het peloton dat daar niet toe in staat is al uit.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind alleen dat je die verdiend als je zelf ook een etappe (bijna) won. Niet door alleen maar kansloos weg te gaan en niet eens in de buurt van ritzege te komen
Simmons is nog wel een leuke wildcard. Maar niet de meest sympathieke renner, dus ik zou het ook niet zo erg vinden als die hem niet wintquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat vind ik niet per se. Maar die aanvallen van Veistroffer in etappes waarbij verder überhaupt niemand weg wilde rijden zijn dan weer het andere uiterste. Een Simmons heeft bijvoorbeeld ook een enorm aanvallende Tour gereden, maar daarnaast ook nog bergen werk verzet voor Pedersen en Ayuso. Of die hem nou moet winnen weet ik niet, maar als je het criterium van etappe winnen of bijna winnen hanteert sorteer je 90% van het peloton dat daar niet toe in staat is al uit.
Pijnlijk. Altijd wel een toffe, aanvallende renner gevonden. Maar het is nu wel echt tijd om de fiets aan de haak te hangen.quote:
Het draaide één dag!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gregoire rijdt ook wel weer een matige Tour he?
Paar keer geprobeerd maar zodra het iets zwaarder dan een heuvel wordt is hij weg.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Type renner wat ook weinig te zoeken heeft in de Tour.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huub is er ook nog niet!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind dit wel erg veel eer voor Van Hummel. Had hij die tour uitgereden dan heel misschien.
Een goede Gregoire zit toch op het niveau van een Schmid?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:56 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Type renner wat ook weinig te zoeken heeft in de Tour.
Als ik Koos was zou ik niet zowel Huub als Thymen meenemen naar een WK, want dan daalt de stemming tot onder het nulpunt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huub was gister ook heel depressief.
Simmons kan idd ook prima. Maar alles is beter dan Veistrofferquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat vind ik niet per se. Maar die aanvallen van Veistroffer in etappes waarbij verder überhaupt niemand weg wilde rijden zijn dan weer het andere uiterste. Een Simmons heeft bijvoorbeeld ook een enorm aanvallende Tour gereden, maar daarnaast ook nog bergen werk verzet voor Pedersen en Ayuso. Of die hem nou moet winnen weet ik niet, maar als je het criterium van etappe winnen of bijna winnen hanteert sorteer je 90% van het peloton dat daar niet toe in staat is al uit.
Schmid wint een rit en wordt 2x 2e. Mathieu wint een rit (oke die is wel nog een klasse beter), Pidcock rijdt attractief (kan wel wat beter bergop), Stuyven rijdt een keer aanvallend en wint bijna een rit.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:56 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Type renner wat ook weinig te zoeken heeft in de Tour.
Alaphilippe verdient deze tour ook een prijs voor zwakste vluchter in de kopgroep ondanks de vele pogingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schmid wint een rit en wordt 2x 2e. Mathieu wint een rit (oke die is wel nog een klasse beter), Pidcock rijdt attractief (kan wel wat beter bergop), Stuyven rijdt een keer aanvallend en wint bijna een rit.
Dat zijn toch wel enigszins vergelijkbare namen en die kunnen het wel. Alaphilippe heeft ook ooit prima tours gereden met een paar ritwinsten of in ieder geval attractief koersen.
Niet op het niveau Schmid van deze Tour, maar wel een stuk beter dan dit.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een goede Gregoire zit toch op het niveau van een Schmid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |