Vind alleen dat je die verdiend als je zelf ook een etappe (bijna) won. Niet door alleen maar kansloos weg te gaan en niet eens in de buurt van ritzege te komenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet wel om de superstrijdlust te winnen.
Die is hopelijk toch voor Carapaz.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet wel om de superstrijdlust te winnen.
Waarbij je in die etappes ook 0 strijd moet voeren om in de vlucht te zitten want niemand wil.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind alleen dat je die verdiend als je zelf ook een etappe (bijna) won. Niet door alleen maar kansloos weg te gaan en niet eens in de buurt van ritzege te komen
Enige 2 die hem zouden verdienen iddquote:
Dit groepje wappert vanzelf wel weer terug.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:45 schreef Szura het volgende:
Kutgroep, hopelijk snel een nieuwe groep erachteraan
Alleen Steinhauser houdt dit nog wel even volquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit groepje wappert vanzelf wel weer terug.
Misschien pakt Pogacar nog de bollenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel jammer als de winnaar van de superstrijdlust ook al een andere prijs heeft, maar het is niet anders.
Hmm ja dat is waar. Wellicht Pedersen nog knapper. Ook gewoon in de bergen doorbijten om maar die tussensprint te winnenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Is ook wel makkelijk koersen als je bij de beteren bergop bent.
Dat vind ik niet per se. Maar die aanvallen van Veistroffer in etappes waarbij verder überhaupt niemand weg wilde rijden zijn dan weer het andere uiterste. Een Simmons heeft bijvoorbeeld ook een enorm aanvallende Tour gereden, maar daarnaast ook nog bergen werk verzet voor Pedersen en Ayuso. Of die hem nou moet winnen weet ik niet, maar als je het criterium van etappe winnen of bijna winnen hanteert sorteer je 90% van het peloton dat daar niet toe in staat is al uit.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind alleen dat je die verdiend als je zelf ook een etappe (bijna) won. Niet door alleen maar kansloos weg te gaan en niet eens in de buurt van ritzege te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |