Mathieu of Jasper hadden morgen gewoon voor de tussensprint gegaan voor de punten (al dan niet winnend) bij zo'n voorsprong.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mes rijdt gewoon voor het groen, die heeft hij zo dadelijk waarschijnlijk binnen. Dat heeft niets met onzekerheid te maken.
Ik rijd zelf Skoda en dat automatische remsysteem is soms daadwerkelijk bijna gevaarlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:08 schreef tizitl2 het volgende:
Weet niet of het al is langs geweest maar:
https://sporza.be/nl/2026(...)-zijn~1784971488744/
De oorzaak is volgens de ASO dus dat de auto van UAE automatisch remde, niet dat er een fan voor de auto viel door het gedrang die met een oude wagen platgereden zou zijn.
Met dit soort argumentatie komen we er wel qua veiligheid
Dat werd door UAE zelf al ontkend, dat er grotere ongelukken waren gebeurd als er niet was geremdquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:08 schreef tizitl2 het volgende:
De oorzaak is volgens de ASO dus dat de auto van UAE automatisch remde, niet dat er een fan voor de auto viel door het gedrang die met een oude wagen platgereden zou zijn.
Op Instagram las ik juist dat al dit soort veiligheidssystemen uitgeschakeld moet zijn tijdens een wedstrijd. Wat is het nou.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:08 schreef tizitl2 het volgende:
Ja, dat kan dus niet meer omdat Mes vandaag assertief rijdt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Mathieu of Jasper hadden morgen gewoon voor de tussensprint gegaan voor de punten (al dan niet winnend) bij zo'n voorsprong.
Morgen zou Gregoire nog kunnen, al rijdt die ook niet heel goed rond meer.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:12 schreef Marcoss het volgende:
Fransen hebben nu weer een type Riblon nodig om te voorkomen dat er geen Franse ritzege komt
(of er moet morgen nog een wonder gebeuren)
Ik heb filmpjes gezien vanuit vesrchillende hoeken en er valt toch echt een fan vol voor de autoquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:08 schreef tizitl2 het volgende:
Je had beter mijn posts kunnen lezen voor de koers want ik had er al op gehint dat Ayuso misschien zou gaan aanvallenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:13 schreef Slobeend het volgende:
Ik had geen rekening gehouden met Ayuso.
Kans lijkt me ook wel aanwezig dat hij er helemaal doorzakt straks, maar vind het wel een mooie tactiek ipv hopen dat je P7 kunt houden door te volgenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:13 schreef Slobeend het volgende:
Die gaat er wel doorheen zakken denk ikquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:13 schreef Slobeend het volgende:
Wel te laat waarschijnlijk om de kopgroep een kans te geven.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat er wel doorheen zakken denk ik
Ik wel, maar het is nog even de vraag of ie dit volhoudtquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:13 schreef Slobeend het volgende:
Denk niet dat UAE zo hard rijdt omdat Ayuso daar zit, die rijden enkel zo hard als ze kansen zien voor de ritquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel te laat waarschijnlijk om de kopgroep een kans te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |