Dan had Lenny geprofiteerd waarschijnlijk. Dat ze niet vooruit bleven, lag vooral aan hemquote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Carapaz had meer moeten samenwerken met Kuss i.p.v. constant demarreren om het demarreren.
Was toch ook wel in de lijn der verwachting en enkel verstandig?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:58 schreef Marcoss het volgende:
VPP al die moeite gedaan om vlak daarna weer ingelopen te worden..
Het lag vooral aan Lenny dat het niet liep, Carapaz had ook al een etappeoverwinning dan kun je sowieso meer pokeren.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Carapaz had meer moeten samenwerken met Kuss i.p.v. constant demarreren om het demarreren.
Denk dat het logischer was geweest om Carapaz even uit te laten razen, P2 had hij toch wel gepakt op de vorige klimquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Was toch ook wel in de lijn der verwachting en enkel verstandig?
Mes is in ieder geval veel onzekerder dan Matje. Anders rijdt-ie niet nog zo vandaag.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:00 schreef DeeBee het volgende:
Bedank hier Mes Pildaursen voor de etappezege van Matje morgen
Mes rijdt gewoon voor het groen, die heeft hij zo dadelijk waarschijnlijk binnen. Dat heeft niets met onzekerheid te maken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Mes is in ieder geval veel onzekerder dan Matje. Anders rijdt-ie niet nog zo vandaag.
Mathieu geef ik alleen om die reden morgen meer kans.
Met vriend Jonas was Pogi de klim gisteren nog twee minuten sneller op geredenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:03 schreef Bugno3 het volgende:
Ik viel net in op het moment dat op de NOS even Pogacar als glorieuze supersportman, met bovendien een grooots hart werd neergezet, omdat hij na het uitvallen van Vinjegoh een slijminterview had gegeven waar hij aangaf dat jammer te vinden.
Ja, het valt mij mee dat er niet meer gebitten er zo uit zien. Ik zie wel vaak renners scheuren in afdalingen met de bidon nog in hun mond (en handjes aan het stuur).quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:06 schreef Marcoss het volgende:
Kuss had z'n gebit gesloopt in de rit met de Tourmalet ja, volgens mij door een bidon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |