Ik heb een fysio in castricumquote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan is wandelen toch win-win? Maar pijn is wel kut, zit een goede fysiotherapeut in Krommenie achter de Militaireweg Fysio-fit of zo, wel vaak wachttijden.
Klopt, rust roest. Mijn zoon moest met zijn driedubbele hernia met cyste en gebruik oxycodon ook in beweging blijven. Een goed spierkorset is belangrijk voor mensen met rugklachten.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lopen is juist goed voor je rug. Ik moest altijd lopen als ik last van mijn rug had.
Maar vervelend want je deed het graag.
Dan misschien toch tijd om eens te overwegen om te gaan fietsen
Klopt is mij ook altijd gezegd. Goede spieren vangen veel op.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, rust roest. Mijn zoon moest met zijn driedubbele hernia met cyste en gebruik oxycodon ook in beweging blijven. Een goed spierkorset is belangrijk voor mensen met rugklachten.
Goede fysiotherapeut is belangrijk, Ply en onze oudste hebben meerdere fysiotherapeuten bezicht maar die in Krommenie is het neusje van de zalm. En dichterbij dan Castricum.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een fysio in castricummaar ik wacht nu eerst de hartecho en het onderzoek door mdl arts maar af.
Daarom passen jullie ook zo goed bij elkaarquote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:54 schreef Rob het volgende:
mijn diëtiste roept ook vaak dat soort onzin![]()
![]()
nee hoor alleen mijn diëtistequote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom passen jullie ook zo goed bij elkaaralles wat ander roepen is onzin
Dan kan je er beter niet heen gaan.quote:
Zoiets?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Ben ondertussen maar een puzzel aan het doen
Veel blauw, blauw en blauw
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij helemaal een hel, ze zijn er wel he allemaal een kleur.quote:
Oh die is wel erg mooi!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Ben ondertussen maar een puzzel aan het doen
Veel blauw, blauw en blauw
[ afbeelding ]
Ja ik zoek altijd dat soort puzzels uit. Heb er al heel wat gedaanquote:
Ja het is een GLI maar daar gebruik ik het niet voor. 80% van de andere deelneemsters doen het wel verplicht voor de ozempic.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je er beter niet heen gaan.
Ben jij met zo project bezig om straks aan de ozempic te gaan
Ja is ook een traject wat je moet doen voor je aan de ozempic mag.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:06 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja het is een GLI maar daar gebruik ik het niet voor. 80% van de andere deelneemsters doen het wel verplicht voor de ozempic.
ik doe het voor beetje meer bewustwording eetpatronen. twee weken niet gewogen dus weet het nietquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook een traject wat je moet doen voor je aan de ozempic mag.
Maar dat wil jij dus niet?
Hoeveel heb je er al af?
nee meer dan jaar nuquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Voor die twee weken dan? Of ben je pas 2 weken bezig?
Ben jij ooit eens getest op ADHD vanwege je hyperfocus of ben je gewoon Superwoman?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:04 schreef Dotteke het volgende:
Deze en nog heel veel meer. Heerlijke combi met bolken en series kijken![]()
[ afbeelding ]
SPOILER: niet voor quotesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik puzzel en bolk tegelijk?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben jij ooit eens getest op ADHD vanwege je hyperfocus of ben je gewoon Superwoman?
Vandaar mijn vraagquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik puzzel en bolk tegelijk?
Ik kan ook h eel rustig zitten op 1 ding hoor.
Maar hier zitten en wachten op een post is niet mijn ding wil wel wat te doen hebben.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:16 schreef Rob het volgende:
ach (bijna) alles went.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behalve een vent, zegt men altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja ik bedoel niet nutteloos naar een scherm zitten staren. Als het hier druk is puzzel ik niet.quote:
ALs je dat niet doet, dan zal je nog meer afvallenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:21 schreef Rob het volgende:
En toch niet 100% aan diëten houden..
Gisteren nog vol zitten proppen in all you can eat restaurant
Dat bedoel ik, bij afvallen in een langzamer tempo hoef je je niet te beperken tot elke dag wortels knagen. Denk dat je ongemerkt misschien toch wat minder grote porties naar binnen werkt?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:21 schreef Rob het volgende:
En toch niet 100% aan diëten houden..
Gisteren nog vol zitten proppen in all you can eat restaurant
zeker welquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, bij afvallen in een langzamer tempo hoef je je niet te beperken tot elke dag wortels knagen. Denk dat je ongemerkt misschien toch wat minder grote porties naar binnen werkt?
eeh leven moet je leven..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je dat niet doet, dan zal je nog meer afvallen
Als het voor jou goed is, dan is het tocht ook goedquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:29 schreef Rob het volgende:
[..]
eeh leven moet je leven..
ik hou van (voor mij) lekker eten. Alleen niet meer in echte volumes die ik voorheen nam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |