Vandaar mijn vraagquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik puzzel en bolk tegelijk?
Ik kan ook h eel rustig zitten op 1 ding hoor.
Maar hier zitten en wachten op een post is niet mijn ding wil wel wat te doen hebben.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:16 schreef Rob het volgende:
ach (bijna) alles went.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behalve een vent, zegt men altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja ik bedoel niet nutteloos naar een scherm zitten staren. Als het hier druk is puzzel ik niet.quote:
ALs je dat niet doet, dan zal je nog meer afvallenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:21 schreef Rob het volgende:
En toch niet 100% aan diëten houden..
Gisteren nog vol zitten proppen in all you can eat restaurant
Dat bedoel ik, bij afvallen in een langzamer tempo hoef je je niet te beperken tot elke dag wortels knagen. Denk dat je ongemerkt misschien toch wat minder grote porties naar binnen werkt?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:21 schreef Rob het volgende:
En toch niet 100% aan diëten houden..
Gisteren nog vol zitten proppen in all you can eat restaurant
zeker welquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, bij afvallen in een langzamer tempo hoef je je niet te beperken tot elke dag wortels knagen. Denk dat je ongemerkt misschien toch wat minder grote porties naar binnen werkt?
eeh leven moet je leven..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je dat niet doet, dan zal je nog meer afvallen
Als het voor jou goed is, dan is het tocht ook goedquote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:29 schreef Rob het volgende:
[..]
eeh leven moet je leven..
ik hou van (voor mij) lekker eten. Alleen niet meer in echte volumes die ik voorheen nam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |