Als ik daarna weer ga liggen, lukt het vak wel weer voor een uurtje.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:32 schreef Dotteke het volgende:
Dan hoef je ze net zo goed niet in te namen, dat heeft geen enkele zin
Beter zet je dan een rustig muziekje aan. Als ik ergens over pieker gaat dat niet weg als ik op mijn mobiel zit. Je zou bijv ook een luisterboek aan kunnen zetten en dan rustig gaan liggen. Zo beeldscherm kan er ook voor zorgen dat je slecht slaaptquote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:39 schreef DJMO het volgende:
Nee, want dan ik liggen piekeren en draaien en slaap ik helemaal niet meer
Kon ik ook niet. Maar kan je je wel aanlerenquote:
Koffie. Dat lukt ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Kan je nog wat anders zeggen dan bolk? Of ben je besmet met het bolk virus
Gelukkig maar, was al bang dat ik 11bolk moest bellen voor jequote:
Jij zult mee moeten om hem te verzorgen, er is geen ambulance persoon voorhanden.quote:
Helaas voel ik mij daar niet toe geroepen en zal hij dan maar in zijn eendje moetenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij zult mee moeten om hem te verzorgen, er is geen ambulance persoon voorhanden.
Hoe kan ik voor een ander zorgen s ik zelf in de lappenmand lig.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Jij bent een halve dokter ondertussen lijkt mij beter dat jij met hem meegaat
Je vraagt mij wel hem te verzorgen, lig ook al jaren in de lappenmandquote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe kan ik voor een ander zorgen s ik zelf in de lappenmand lig.
Jij kent hem beter dan ik..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je vraagt mij wel hem te verzorgen, lig ook al jaren in de lappenmand
Ik ken hem helemaal niet, alleen van hier.quote:
Nou ja, ik heb hem één keer ontmoet bij de verjaardag van @ToT. Dan moet die maar meegaan. Misschien komt hij nog een lief verpleegstertje tegen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken hem helemaal niet, alleen van hier.
Net zoals ik jou niet ken.
Ik ken iemand pas echt als ik die persoon in het echte leven heb meegemaakt en iet alleen via internet
Ben er zelf mee besmet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Dan ken jij hem dus beter dan ik.. Dan kan jij hem mooi helpen om van de bolkkoorts af te komen
Dan heb jij niet goed naar het interieur van de ambulance gekeken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:12 schreef Dotteke het volgende:
Dan kan je samen in die ambulance, ik help jullie dan wel.
Telefoons inleveren, deur op slot en blijf er maar een maandje inzitten.
Zal een koffiezet apparaat en koffie, en kopjes er bij zetten
Een magnetron en wat kant en klaar voer![]()
Dan kom je wel van de bolkkoorts af
Heb er zo vaak ingelegen. Je kan samen lekker voor in op de stoelen zitten met zijn tweetjes en dan om en om op de brancard slapenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan heb jij niet goed naar het interieur van de ambulance gekeken.
Nogmaals kijk eens goed naar het interieur van mijn ambulance hierboven.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er zo vaak ingelegen. Je kan samen lekker voor in op de stoelen zitten met zijn tweetjes en dan om en om op de brancard slapen
Je houdt je vvan de domme. Je zegt ik zet er wel een koffie apparaat in, maar die zit er dus al in gebouwdquote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:21 schreef Dotteke het volgende:
Maakt niet uit alles is mogelijk, slopen er gewoon wat uit Je kan slapen op de brancard en zitten op de stoelen
Het hoeft ook geen luxe vakantie te zijn
Ruimte zat, soms zitten ze met drie man en een patient in, jullie zijn maar met jullie tweeen
O ik kijk die plaatjes nooitquote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nogmaals kijk eens goed naar het interieur van mijn ambulance hierboven.
quote:
Een dikke vettequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |