Neenee, het is belangrijk dat alles altijd aan alle anderen ligt! Zo is de wereld tegenwoordig blijkbaarquote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of met de autist is moeilijk om te gaan omdat die denkt alles te weten
Voor een autist is het lastig om gewoontes te veranderen. En als de instelling dan alleen maar hamert op het veranderingen van gewoonten gaat het botsen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neenee, het is belangrijk dat alles altijd aan alle anderen ligt! Zo is de wereld tegenwoordig blijkbaar
Ja daar lijkt het wel op als je zo eens om je heen kijkt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neenee, het is belangrijk dat alles altijd aan alle anderen ligt! Zo is de wereld tegenwoordig blijkbaar
ja een statuut is een rechtsmiddel met het doel van het bestaan en verantwoordelijkheden en moeten juist behandeld worden..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:02 schreef Dotteke het volgende:
Lekker ben er wel aan toen net formulieren van de notaris ingevuld, 19 pagina's en dan gescand en in het online dossier weer geupload. Jemig wat een vragen en wat een papieren alleen om je statuten aan te laten passen
Lastig is niet hetzelfde als onmogelijk. Daarnaast was het een algemene opmerking en ging dus niet specifiek over jou.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor een autist is het lastig om gewoontes te veranderen. En als de instelling dan alleen maar hamert op het veranderingen van gewoonten gaat het botsen.
Ditquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het wel op als je zo eens om je heen kijkt.
Echt he Verklaring van uiteindelijke belanghebbende en politiek prominenten personenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:19 schreef Rob het volgende:
[..]
ja een statuut is een rechtsmiddel met het doel van het bestaan en verantwoordelijkheden en moeten juist behandeld worden..
Shoppen heb ik net gedaan, alles weer binnen Tis druk in de winkels hierquote:
Helloquote:
Geen museum bezoekje vandaag of naar Gidioen of hoe heet die winkel waar DJMO graag mag shoppenquote:
Dat vind hij niet echt leukquote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen museum bezoekje vandaag of naar Gidioen of hoe heet die winkel waar DJMO graag mag shoppen
Ik heb mijn opdrachten voor vandaag nog niet ontvangenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen museum bezoekje vandaag of naar Gidioen of hoe heet die winkel waar DJMO graag mag shoppen
Maar jij wel en meestal hobbelt hij wel meequote:
Ik zou zeggen alle opdrachten na 12 uur worden niet meer aangenomenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:43 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik heb mijn opdrachten voor vandaag nog niet ontvangen
* DJMO meldt @Rob aan voor dementie onderzoek.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:43 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik heb mijn opdrachten voor vandaag nog niet ontvangen
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen alle opdrachten na 12 uur worden niet meer aangenomen
Laat ik dat nu niet gelovenquote:
al jou plannen veranderen al wanneer je de eerst uitspreektquote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO meldt @:Rob aan voor dementie onderzoek.
Ik heb gisteren al gezegd dat ik naar Aalsmeer wil
Je hebt vrij reizen wat let jequote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO meldt @:Rob aan voor dementie onderzoek.
Ik heb gisteren al gezegd dat ik naar Aalsmeer wil
Er zit geen treinstation in Aalsmeerquote:
Hey Jippiequote:
Bus, tram, metro, benenwagenquote:
Last van m'n rug door overgewicht door bijwerkingen medicatie.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bus, tram, metro, benenwagen
Waarom wandel je eigenlijk niet meer zoveel?
Lopen is juist goed voor je rug. Ik moest altijd lopen als ik last van mijn rug had.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Last van m'n rug door overgewicht door bijwerkingen medicatie.
Dan is wandelen toch win-win? Maar pijn is wel kut, zit een goede fysiotherapeut in Krommenie achter de Militaireweg Fysio-fit of zo, wel vaak wachttijden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Last van m'n rug door overgewicht door bijwerkingen medicatie.
Ja wandelen is beter dan zitten zegt mijn dokter. Daarom is het bij mij zo probleem met de rug dat ik niet goed kan lopen door mijn S! gewrichtenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan is wandelen toch win-win? Maar pijn is wel kut, zit een goede fysiotherapeut in Krommenie achter de Militaireweg Fysio-fit of zo, wel vaak wachttijden.
Ik heb een fysio in castricumquote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan is wandelen toch win-win? Maar pijn is wel kut, zit een goede fysiotherapeut in Krommenie achter de Militaireweg Fysio-fit of zo, wel vaak wachttijden.
Klopt, rust roest. Mijn zoon moest met zijn driedubbele hernia met cyste en gebruik oxycodon ook in beweging blijven. Een goed spierkorset is belangrijk voor mensen met rugklachten.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lopen is juist goed voor je rug. Ik moest altijd lopen als ik last van mijn rug had.
Maar vervelend want je deed het graag.
Dan misschien toch tijd om eens te overwegen om te gaan fietsen
Klopt is mij ook altijd gezegd. Goede spieren vangen veel op.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, rust roest. Mijn zoon moest met zijn driedubbele hernia met cyste en gebruik oxycodon ook in beweging blijven. Een goed spierkorset is belangrijk voor mensen met rugklachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |