Kan alleen maar uitdelen.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Ja hoor, dan geeft Diederik een keer zijn mening, dat ie Valentijne lelijk vindt, dan is het ineens te veel
Onnodige mening.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Ja hoor, dan geeft Diederik een keer zijn mening, dat ie Valentijne lelijk vindt, dan is het ineens te veel
Poeppartikelen verzamelen.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:18 schreef spapaars het volgende:
Wat moet je toch met die lange (fake) nagels?
Net als de mening van Valentijne over de situatie tussen Anouk, haar vriend en Diederikquote:
Fab kan de # op haar insta ook wel verwijderen, daar staat ze ook als #golddigger. Kan ze nu wel vergetenquote:Op maandag 27 juli 2026 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Fabiënne heeft het er maar moelijk mee, dat Valentijne heef gehoord "dat ze samen een beetje terror zijn en een beetje slecht overkomen op Nederland" ..
Uhu, en dat beeld pas je niet even aan met wat traantjes
Negatieve aandacht is ook aandacht, reken maar dat er zat mensen zijn die haar tof vinden.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fab kan de # op haar insta ook wel verwijderen, daar staat ze ook als #golddigger. Kan ze nu wel vergeten
Casper moet nu kiezen tussen die twee.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:32 schreef Cirilico het volgende:
De tweeling was eigenlijk hierin wel handig geweest. Die hadden steeds hetzelfde antwoord kunnen geven in theorie.
Weet je het zeker? Ik zie het verschil niet hoorquote:Op maandag 27 juli 2026 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
Die tweeling is echt bizar, de ene keer vind ik Nyssa het vervelendste en Joshlyn de leukere van de twee, de andere keer is dat precies andersom.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:38 schreef LionHeart het volgende:
Died bleef schrijven, dat was dus Dominique
Heerlijk die irritatie over foute antwoordenquote:
En nogal een hoge dunk van zichzelf.quote:
Die shipmunks hadden met een naam kiezen al ruzie.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
Ruzie bij de vossen, 3x raden wie er straks weer met de snuit tussen zit ...
Valentijne? En daarna Delano. En tot slot nog ff Mila.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
Ruzie bij de vossen, 3x raden wie er straks weer met de snuit tussen zit ...
Het zou mij aan het rectum kunnen oxideren.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Voor de liefhebbers, slechte interviewer maar wel leuk om te luisteren.
Het hoeft niet, het is geen verplichte groepsopdracht. Ik vind het wel leuk om de ins en outs te horen.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het zou mij aan het rectum kunnen oxideren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |