abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221447601
Casper leest het ook zo zwoel voor
pi_221447606
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:08 schreef LionHeart het volgende:
Casper leest het ook zo zwoel voor
Alsof die een boodschappenlijst opnoemt :Y
pi_221447613
Morgen de soap Died doet Noek wel/niet deel 732
  maandag 27 juli 2026 @ 21:16:52 #279
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221447634
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:10 schreef LionHeart het volgende:
:Y

[ Bericht 3% gewijzigd door KinKiJan op 27-07-2026 21:21:55 ]
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221447657
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:10 schreef LionHeart het volgende:
Er werd aan Ricky gevraagd of Died het meent met Anouk en die zei zonder na te denken nee.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221447678
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 16:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Floris had de dating of de speeddate georganiseerd en dat is er in gebleven, net zo als de zumba lessen (maar die worden waarschijnlijk niet gedaan als er niemand het voorbeeld wil geven.
Floris en Robert organiseerde heel veel in de eerste periode dat Robert erin zat. De tweede keer vertelde hij dat er geen zak gedaan werd en die groep de hele dag op de bank hingen. Het moet dus niet.
Van mij zou Robert wel terug mogen komen, die kon ook wel voor flink wat reuring zorgen.
pi_221447685
Misschien spuit 11 maar is die zaterdag aflevering nu voorgoed afgeschaft of was het eenmalig en waarom?
pi_221447707
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Misschien spuit 11 maar is die zaterdag aflevering nu voorgoed afgeschaft of was het eenmalig en waarom?
Nee geen zaterdagen meer, maar hoe de planning voor het najaar is is nog niet helemaal duidelijk.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221447724
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee geen zaterdagen meer, maar hoe de planning voor het najaar is is nog niet helemaal duidelijk.
-O-
pi_221447783
Zaterdag afleveringen komen subiet terug want de herhalingen van De Hanslers scoren ver beneden peil. In ieder geval in de najaarsprogrammering.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221447804
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:46 schreef freaky40 het volgende:
Zaterdag afleveringen komen subiet terug want de herhalingen van De Hanslers scoren ver beneden peil. In ieder geval in de najaarsprogrammering.
De Hanslers herhalingen zijn er omdat het nu komkommertijd is. We moeten even afwachten wat SBS6 op zaterdagavond gaat plannen in september. Ik ben voor DBG iig *O*
pi_221447809
Nou dat kringgesprek over 'het pesten' ging nergens over. Ook vreemd dat de grote aanstichter hiervan, Fabienne niet aan het woord kwam terwijl ze er schijnbaar gewoon bij zat want ze liep in beeld na dat gesprek. Flappie Valentijne moest het woord doen met name. Echt weer een momentje van 'iedereen dronk een glas...etc.'. :Y En dan dat dialoogje met Fabienne en Valentijne in de tent was ook weer slap, eerst heimwee en daarna toch weer spijt en berouw van haar gedrag en het meeslepen van Valentijne hierin...tuurlijk. Spijt is wat de koe schijt!
Die Jordy is echt een idioot, vond ik al toen hij binnen kwam en nu gedroeg hij zich als een halve tamme en iemand die niet tegen kritiek kan en het kaatsen van elke vraag die Joshlyn vroeg. Vreemde pipo de clown.
Die datingshow waarvan je wist wat de uitslag zou worden, vervelend momentje is dat elke cyclus. Echt opvulling maar totaal niet relevant voor de rest van de verhaallijnen.
Morgen gaat Anouk definitief voor Diederik. Max is weer vrij en plakt er nog een paar weken vakantie aan vast. :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_221448233
Verschrikkelijk bondje de Vossen.
Ik zou helemaal gek worden van dat gekibbel,
_O-

En zoals verwacht werd het natuurlijk Can die overbleef voor Fatima met de datingshow.
Zo voorspelbaar. :z
All those angels with their wings glued on.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 00:17:41 #289
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221448374
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Nou dat kringgesprek over 'het pesten' ging nergens over. Ook vreemd dat de grote aanstichter hiervan, Fabienne niet aan het woord kwam terwijl ze er schijnbaar gewoon bij zat want ze liep in beeld na dat gesprek. Flappie Valentijne moest het woord doen met name. Echt weer een momentje van 'iedereen dronk een glas...etc.'. :Y En dan dat dialoogje met Fabienne en Valentijne in de tent was ook weer slap, eerst heimwee en daarna toch weer spijt en berouw van haar gedrag en het meeslepen van Valentijne hierin...tuurlijk. Spijt is wat de koe schijt!
Die Jordy is echt een idioot, vond ik al toen hij binnen kwam en nu gedroeg hij zich als een halve tamme en iemand die niet tegen kritiek kan en het kaatsen van elke vraag die Joshlyn vroeg. Vreemde pipo de clown.
Die datingshow waarvan je wist wat de uitslag zou worden, vervelend momentje is dat elke cyclus. Echt opvulling maar totaal niet relevant voor de rest van de verhaallijnen.
Morgen gaat Anouk definitief voor Diederik. Max is weer vrij en plakt er nog een paar weken vakantie aan vast. :Y
Die Fabienne was van het padje omdat ze van achteren te horen gekregen had wat men van haar bijdrage in de loods denkt. Met name dat mensen zich afvragen of ze vroeger een vent was.

Daarom is ze nu in shock, daarom is dat pestgesprek en daarom is er nu ineens afstand tussen die meiden in de tent.
pi_221448382
Kan ik me voorstellen. Of weet je meer?
Allemaal cabaretteketet!
pi_221448469
Casper vroeg dus tijdens het kringgesprek of iemand vond dat hij / zij gepest werd. Anouk nam onmiddellijk het woord. 'iedereen heeft het maar over mij en Diederik' (alle kijkers ook, maar dat weet ze niet). Waarop werd gezegd dat Anouk en Diederik zich afsloten van de groep en Julia zei dat Anouk altijd welkom was want was gezellig. Waarop Aunouk zoals zo vaak arrogant zweeg. SaÏf voelde zich ook best gepest, mensen zeiden o.a. dat hij Diederik wilde imiteren, interessant want dat denk ik zef ook. Volgens mij is Diederik nogal charismatisch en dus moeilijk te weerstaan. Aan het verhaal van Saïf werd door de groep weinig aandacht geschonken. Story of his life denk ik. Valentijne sprak toen mooie woorden namens de groep, dat niemand zich buitengesloten moest voelen. Later ook in het gesprek met Fabiënne. Ze zei dat ze vriendinnen waren, maar moesen oppassen niet het slechtste in elkaar naar boven te halen. Ze had de woorden van haar moeder dus ter harte genomen. Fabiënne begreep het.
pi_221448476
Nou, in het voorstukje zagen we dat Diederik nu vol inzet op het kapot maken van Anouk's relatie. Heel erg fout wat mij betreft. Behalve als hij echt zwaar verliefd op haar is.
De quiz met de vragen over deelnemers per bondje vond ik leuk. opvallend dat zo veel antwoorden fout waren. Alleen de bloedzuigers deden het goed met 4 goed en 1 fout. De rest was dramatisch.
Het iedere kop een rug stukje was wat mij betreft weer helemaal niets en had overgeslagen mogen worden. Net zoals het dating rondje. Het stuk over pesten in de loods was wel goed, maar helaas kwam daar te weinig uit.

Wel grappig aan de ene kant dat we zo wezen op het pestgedrag in de loods terwijl hier natuurlijk veel ergere dingen worden gezegd over de bewoners. Zoals mensen pesten over flaporen en puisten enz. Dat is vele malen erger dan wat ze in de loods zeggen, maar ach. Ik heb de puisten van Casper ook benoemd. Had ik ook niet moeten doen. Dat is pest gedrag.

[ Bericht 23% gewijzigd door dbgfan op 28-07-2026 02:34:17 ]
pi_221448496
Er is natuurlijk ook pestgedrag in de loods, alles op de gieren, waar Do gelukkig tot nu toe steeds wint. Karma zou ik zeggen en ik hoop ze dat door kan zetten. het is goed dat de moeder en vriendinnen van Va hebben gewezen op haar gedrag samen met Fa, dat ging gewoon écht te ver. Je hoeft niet met ik iedereen vrienden te zijn en je mag en kan van alles vinden over Anouk en Died, maar het gaat eigenlijk verder niemand wat aan.

Die loods is klein en er wonen maar weinig mensen en als ik daar zou zitten en je weet/ hoort dat er continu slecht over je geluld wordt, zou ik er ook niet gezellig bij komen zitten, dat benoemde Sayf ook, maar het gesprek was heel snel voorbij (voor ons dan)

Anouk zit duidelijk heel erg in twijfel over haar relatie met Max, ze is 24 en al 6 jaar samen met hem, erg jong. Het is beter dat ze nu over alles nadenkt, ook al is dat door een charmeur als Diederik, hoe ze haar toekomst met of zonder Max voor zich ziet.

Ik ken die twijfel, ik ben ook erg jong getrouwd met aan man, waar mijn ouders niet echt achter stonden en hun twijfels naar mij hebben uitgesproken, ik had die twijfel ook, maar wilde het niet toegeven, ze waren er wel gewoon bij en respecteerden mijn keuze, maar hoe meer mensen tegen mij zeiden, ben je wel zeker van je zaak, hoe meer ik mijn kont in de krib gooide. Mijn moeder zei steeds tegen mij: bij twijfel, niet doen, ik deed het toch. Na een huwelijk van 11 jaar en 2 kinderen verder, moest ik toegeven dat het een foute keuze was en zijn we uit elkaar gegaan.

Mensen zouden zich niet zo moeten bemoeien met de relatie van een ander, ze weten niet wat er speelt en waarom Anouk doet wat ze doet. Ze vragen haar er niet naar, oordelen en veroordelen alleen maar.

Ik begrijp de defensieve houding van Anouk wel, die wordt gezien als arrogantie, ik weet niet wat er in haar hoofd omgaat, omdat we niet hebben kunnen zien dat ze zich er over uitgesproken heeft, ik zie een heel jong meisje, die worstelt met haar gevoelens. Is het goed wat en hoe ze het doet, ik denk het niet, maar ze denkt wel na over haar toekomst en of Max de persoon is waar ze oud mee wil worden, daar heb ik meer respect voor, dan luisteren naar iedereen die zegt: ga naar huis om weer verder te gaan met iets waar ze niet meer zeker van is, want ze zijn al 6 jaar samen.
if it's meant to be, it will be
pi_221448561
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 03:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er is natuurlijk ook pestgedrag in de loods, alles op de gieren, waar Do gelukkig tot nu toe steeds wint. Karma zou ik zeggen en ik hoop ze dat door kan zetten. het is goed dat de moeder en vriendinnen van Va hebben gewezen op haar gedrag samen met Fa, dat ging gewoon écht te ver. Je hoeft niet met ik iedereen vrienden te zijn en je mag en kan van alles vinden over Anouk en Died, maar het gaat eigenlijk verder niemand wat aan.
In de loods worden mensen niet 'flaporen' genoemd of 'puistenkop'. Dus het pestgedrag is hier veel erger dan in de loods. Maar we kunnen er zelf moeilijk mee omgaan dat we ook gewoon pestkoppen zijn.
pi_221448663
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 03:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:

Die loods is klein en er wonen maar weinig mensen en als ik daar zou zitten en je weet/ hoort dat er continu slecht over je geluld wordt, zou ik er ook niet gezellig bij komen zitten, dat benoemde Sayf ook, maar het gesprek was heel snel voorbij (voor ons dan)

Anouk zit duidelijk heel erg in twijfel over haar relatie met Max, ze is 24 en al 6 jaar samen met hem, erg jong. Het is beter dat ze nu over alles nadenkt, ook al is dat door een charmeur als Diederik, hoe ze haar toekomst met of zonder Max voor zich ziet.

Ik ken die twijfel, ik ben ook erg jong getrouwd met aan man, waar mijn ouders niet echt achter stonden en hun twijfels naar mij hebben uitgesproken, ik had die twijfel ook, maar wilde het niet toegeven, ze waren er wel gewoon bij en respecteerden mijn keuze, maar hoe meer mensen tegen mij zeiden, ben je wel zeker van je zaak, hoe meer ik mijn kont in de krib gooide. Mijn moeder zei steeds tegen mij: bij twijfel, niet doen, ik deed het toch. Na een huwelijk van 11 jaar en 2 kinderen verder, moest ik toegeven dat het een foute keuze was en zijn we uit elkaar gegaan.

Mensen zouden zich niet zo moeten bemoeien met de relatie van een ander, ze weten niet wat er speelt en waarom Anouk doet wat ze doet. Ze vragen haar er niet naar, oordelen en veroordelen alleen maar.

Ik begrijp de defensieve houding van Anouk wel, die wordt gezien als arrogantie, ik weet niet wat er in haar hoofd omgaat, omdat we niet hebben kunnen zien dat ze zich er over uitgesproken heeft, ik zie een heel jong meisje, die worstelt met haar gevoelens. Is het goed wat en hoe ze het doet, ik denk het niet, maar ze denkt wel na over haar toekomst en of Max de persoon is waar ze oud mee wil worden, daar heb ik meer respect voor, dan luisteren naar iedereen die zegt: ga naar huis om weer verder te gaan met iets waar ze niet meer zeker van is, want ze zijn al 6 jaar samen.
Helemaal prima als je je relatie verbreekt, maar het is de manier waarop. Jou voorbeeld is dan ook niet te vergelijken. Als ze ballen had gehad was ze naar huis gegaan haar verliefdheid uitgesproken en gebroken met Max. Maar nee mevrouw gaat lafjes door terwijl haar partner op geen enkele manier erbij betrokken wordt.
Naar kind :{w
pi_221448670
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 05:58 schreef dbgfan het volgende:

[..]
In de loods worden mensen niet 'flaporen' genoemd of 'puistenkop'. Dus het pestgedrag is hier veel erger dan in de loods. Maar we kunnen er zelf moeilijk mee omgaan dat we ook gewoon pestkoppen zijn.
Die mensen zijn niet hier (al is iemand op uiterlijk beoordelen wel wat simpel). Verder is dit een forum dus mensen die met hun hoofd op tv in een programma zitten beetje afkatten kan je geen pestgedrag noemen.
Daar zitten we hier voor, zolang mensen niet op hun persoonlijke s.m. gaan zitten roeptoeteren is er niks aan de hand, want dat is wel intens triest.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 10:14:18 #297
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221449564
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 00:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die Fabienne was van het padje omdat ze van achteren te horen gekregen had wat men van haar bijdrage in de loods denkt. Met name dat mensen zich afvragen of ze vroeger een vent was.

Daarom is ze nu in shock, daarom is dat pestgesprek en daarom is er nu ineens afstand tussen die meiden in de tent.
Neuh, dat heeft Valentijne gewoon van haar familie gehoord en Fabiënne weer van haar. Dat zei ze letterlijk : "omdat je dan hebt gehoord dat we samen een beetje terror zijn en een beetje slecht overkomen op Nederland" ..

Ze gaan vanuit de productie echt niet zeggen hoe er buiten over die deelnemers gedacht wordt. En zeker geen gaar gespeculeer over het geslacht van een deelnemer. Dan zou iedereen meteen hun 24u aanvragen. :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221449891
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 3,4 Kijkcijfer: 568.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 13

Ai, wederom niet zo best maar in vergelijking met gisteren wel stabiel vooralsnog. 21.00 uur bleek dus echt een top tijdstip te zijn for some reason.
Gisterenavond is er net als vorige week weer in de 400.000 kijkers gekeken, het kwam uit op 496.000 kijkers om precies te zijn, nog net geen 500.000 dus misschien komt er nog groei aan.

Dag Top 25 nr. 14
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')