Ik ben niet zo van olie op het eten of eten in olie maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:00 schreef Rob het volgende:
[..]
het helpt wel.. een beetje zei ik ook. dus zuinig aan
olijfolie met knoflook of iets anderquote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van olie op het eten of eten in olie maken.
Ergens hierboven staat een wijn variant, die is mss meer geschikt voor jouquote:
Liever mosterd erbijquote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ergens hierboven staat een wijn variant, die is mss meer geschikt voor jou
Gelukkig is de wereld een beetje vooruit gegaanquote:
Bij de borrelplank met bolkwijn zit een schaaltje mosterdquote:
Zijn dat gladde albinobitterballen?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij de borrelplank met bolkwijn zit een schaaltje mosterd
[ afbeelding ]
Nee, kaasbkolkjesquote:
Kankerstokjesquote:
Nee dank je.quote:
Ja dat, ook voor de de mensen die zelf niet roken maar toch die meuk in moeten ademen omdat iemand in de buurt zichzelf wil vergiftigen.quote:
Gelukkig ben ik al jaren geleden gestopt met die rotzooi.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja dat, ook voor de de mensen die zelf niet roken maar toch die meuk in moeten ademen omdat iemand in de buurt zichzelf wil vergiftigen.
in was van de week bij iemand die binnen rookt. Ben na 5 min weggegaan. Zo goorquote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja dat, ook voor de de mensen die zelf niet roken maar toch die meuk in moeten ademen omdat iemand in de buurt zichzelf wil vergiftigen.
Heb je het nog lang uitgehouden.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:34 schreef Dotteke het volgende:
Op
[..]
in was van de week bij iemand die binnen rookt. Ben na 5 min weggegaan. Zo goor
Mag er van de longarts niet eens inzitten.quote:
Hey Jippiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |