Alle biljetten van 10 met vogel hebben een ijsvogelquote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:59 schreef HSG het volgende:
De 10 Eurobiljet met de ijsvogel is erg mooi.
Ja klopt. Het eerste plaatje van de nieuwe ontwerpen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 00:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Alle biljetten van 10 met vogel hebben een ijsvogel, maar neem aan dat je het bovenste plaatje in de OP bedoelt. Ja, die is van ontwerp H.
Ik vind de bijeneter (20), ooievaar (50) en kluut (100) daarvan ook erg mooi. De overige 2 (de 5 en 200 dus) vind ik iets minder.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 00:07 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja klopt. Het eerste plaatje van de nieuwe ontwerpen.
En zoiets had ik dan ook toffer gevonden als het om cultuur gaat. Alleen wat dan als bijpassend op de andere biljetten?quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:13 schreef Knip het volgende:
Ik wil Nederlanders op de biljetten! Boerhaave, Antoni van Leeuwenhoek, Cornelis van Uitgeest, Escher, Mondriaan, George Kooymans, Pim Fortuyn.
Denk niet dat ze überhaupt wat met die enquête doen, maar probleem is dat je nu natuurlijk tig landen hebt en maar 6 biljetten. Welke 6 personen zet je er dan op die alle landen representatief vinden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 00:20 schreef Forbry het volgende:
Ze willen in die enquête ook weten of/hoe 'Europees' je de biljetten vindt, maar ik krijg eigenlijk alleen bij die (Europese) gebouwen wel echt een Europees gevoel. Bij de rest niet, ook bij die personen niet zo. Als het om historische figuren gaat had ik, ja als NL-er, Vincent van Gogh nog het leukst gevonden, denk ik. Ik ben wel benieuwd welke historische figuren anderen graag hadden gezien.
Dit soort scènes:quote:Op zaterdag 25 juli 2026 00:22 schreef Forbry het volgende:
[..]
En zoiets had ik dan ook toffer gevonden als het om cultuur gaat. Alleen wat dan als bijpassend op de andere biljetten?
Leuk idee, maar pertinent geen Amerikaanse invloeden aub.quote:
Als je adolf en pol er ook nog even bij zet dan heb je alle moordenaars mooi op een rijtejsquote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sowieso het liefst historische figuren.
[ afbeelding ]
Oei, hoeveel heeft Engels er vermoord?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:08 schreef quo_ het volgende:
[..]
Als je adolf en pol er ook nog even bij zet dan heb je alle moordenaars mooi op een rijtejs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |