In het algemeen: horizontaal > verticaal en vogels > personen.
A. De NL inzending en veruit het lelijkste ontwerp van allemaal.
B. Vind die witte streep in het vogel-gedeelte jammer. Verder wel ok, maar saai.
C. Na ontwerp A de minst mooie. Te "hokkerig".
D. Verticaal plus saai en en chaotisch tegelijk. De kleuren zijn onderscheidend genoeg, maar de afbeeldingen niet.
E. Meest ouderwets ogende design en ik ben geen fan van historische figuren op de biljetten (geen mens is daar belangrijk genoeg voor en erg 'selectief' (dat laatste helemaal in Europees verband). Daarnaast grote kans dat sommigen 'achter de schermen' onuitstaanbaar waren en om die reden niet - ook nog eens - vereeuwigd moeten worden op een biljet

).
F. Het meest "creatieve" design, maar vind ik niet mooi en/of niet geschikt als biljet. Verder zijn onderscheidende kleuren te 'lafjes' en qua verder design de biljetten juist te chaotisch.
G. Hier springen de onderscheidende kleuren het beste naar voren. Verder ook wel tof, modern ogend en origineel. Maar personen i.p.v. vogels en verticaal, dus nee.
I. Vind ik best mooi, maar lijkt een beetje op ontwerp J en dan vind ik J mooier. Verder kleuren een beetje grauw en verticaal.
J. Vind ik qua design de tofste, denk ik, maar helaas ook verticaal.
Blijft ontwerp H over en dat vind ik persoonlijk dan 'all round' de beste/mooiste. Wel een mooi design. Horizontaal. Vogels i.p.v. personen (en gebouwen ook prima). Zowel qua design als qua kleuren van de verschillende biljetten onderscheidend genoeg.
Tldr: mijn voorkeur gaat naar ontwerp H.