Haar gebler is mijn minst favoriete onderdeel aan Eurosport.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HANNAH WOLKUH met een stukje overacting.
Ook wel genoeg knechten vooraan om het tempo hoog te houdenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:52 schreef TAmaru het volgende:
De kansen worden steeds kleiner voor het peloton
Ja Martinez en Carapaz hebben maar 2.30 nodig denk ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook wel genoeg knechten vooraan om het tempo hoog te houden
En met Carapaz, Kuss (of eventueel Piganzoli) en Martinez ook wel renners die geen enorme voorsprong nodig hebben op de Alpe
Zeer acrobatisch inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar goed dat daar een kussen stond.
Curieuze val
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Haar gebler is mijn minst favoriete onderdeel aan Eurosport.
Die reed eerder vandaag al 10 minuten achter de laatste bus, zal wel ziek zijn danquote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Affini vindt het leuk geweest, blijkbaar.
Oh petje…quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Krankzinnige trommelaar gooit nog even zijn petje op de weg.
petjequote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:06 schreef de_boswachter het volgende:
Wat verloor die mongool met die trommel nou wat bijna tussen de spaken kwam? Z’n stok?
zag er vrij bewust uit ook trouwens. Rare gast.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh petje…
Weer zo’n ‘how can i make this about me’ idioot.
Wij willen José Beenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is ook klaar als co-commentator bij de NOS toch?
Tot nu toe wel, maar ze schoof al wel weer een paar keer aan bij de Avondetappe.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is ook klaar als co-commentator bij de NOS toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |