Voor Debonis.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:37 schreef Marcoss het volgende:
RB houdt de kopgroep wel op dezelfde afstand, vraag is alleen waarom ze het doen
Sprint verlorenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:40 schreef Makamba_ het volgende:
Eindelijk kijken. Carapaz ingelopen op de bergtrui of weer elke sprint verloren?
Francesco De Bonis!quote:
Gun het die zorgwekkend lichte Fransman ook wel eigenlijk. In ieder geval 1 dag echt de trui hebben.quote:
Stukje proefkonijn. Je mag @Mani89 bellen voor de volledige anekdote.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Francesco De Bonis!
Wat een geniale rit in Romandië was dat destijds. Daarna nooit meer iets van hem vernomen, geloof ik
Hij is samen met Carapaz ook wel kansrijk om de trui echt te houden, morgen voor de slotklim nog genoeg punten te pakken. Als ze ook de top van de Galibier halen, denk ik dat Pogi er niet meer voorbij kan als hij vandaag en morgen wintquote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gun het die zorgwekkend lichte Fransman ook wel eigenlijk. In ieder geval 1 dag echt de trui hebben.
Vroeg me wel af wat ze dan maximaal verwachte inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:30 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Vriendin verwacht minimaal een kus. Stukje ordinair.
Absoluut niet in het team anti punten sprokkelen. Dan heb je er gewoon echt voor gestreden zonder "mutant" te zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij is samen met Carapaz ook wel kansrijk om de trui echt te pakken, morgen voor de slotklim nog genoeg punten te pakken. Als ze ook de top van de Galibier halen, denk ik dat Pogi er niet meer voorbij kan als hij vandaag en morgen wint
Haar gebler is mijn minst favoriete onderdeel aan Eurosport.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HANNAH WOLKUH met een stukje overacting.
Ook wel genoeg knechten vooraan om het tempo hoog te houdenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:52 schreef TAmaru het volgende:
De kansen worden steeds kleiner voor het peloton
Ja Martinez en Carapaz hebben maar 2.30 nodig denk ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook wel genoeg knechten vooraan om het tempo hoog te houden
En met Carapaz, Kuss (of eventueel Piganzoli) en Martinez ook wel renners die geen enorme voorsprong nodig hebben op de Alpe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |