Nee, dat kan nietquote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij zit diep in zijn UAE act en door Visma blijft de kopgroep voor.
Ja, Visma draait zich nog even suf om de favoriet uit te kiezen binnen de ploeg en er zitten sterke andere klimmers bij.quote:
Niet in de klim, die zitten in het dal.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is er ook een Palestina bocht????
Vervangen door een capabele Boogerd, Haagse trots.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:15 schreef Mortaxx het volgende:
jongens ik ben thuis aan het werk dus kijk voor het eerst in jaren naar de tour. Waar zijn Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot?
Een pleurishekel hebben aan de ploeg omdat ze in een rit de kans zo groot mogelijk willen maken op een ritzege?quote:
Nou het zit al vrij diep bij mij sinds 2022 toen ze daar Pogi's karretje de poep in redenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een pleurishekel hebben aan de ploeg omdat ze in een rit de kans zo groot mogelijk willen maken op een ritzege?
Dan heb je aan veel ploegen een pleurishekel, geloof ik
Volgens mij ben jij best een leuke user. Ooit overwogen dit toneelspel iets te minderen?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou het zit al vrij diep bij mij sinds 2022 toen ze daar Pogi's karretje de poep in reden
Ik ben geheel serieusquote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best een leuke user. Ooit overwogen dit toneelspel iets te minderen?
Ze hebben groen binnen dus lijkt mij dat een Simmons nu eindelijk echt voor zichzelf mag gaan. Niet dat hij een kans maakt verder.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:21 schreef The_Undertone het volgende:
Als Lidl zich nu niet laat terugzakken, snap ik er niets meer van.
Simmons die Kuss, Martinez en Carapaz er gaat opleggen?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ze hebben groen binnen dus lijkt mij dat een Simmons nu eindelijk echt voor zichzelf mag gaan. Niet dat hij een kans maakt verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |