Correct. Daarom ook onhoudbaar, mensen die dit steunen zijn dus vóór discriminatie, zij vinden alleen dat je dit wél mag zeggen over blanke mensen en niet mag zeggen over mensen van kleur met die dubbele standaard is men content.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als er gezegd zou zijn dat alle zwarte mensen naar achteren moeten dan is bijna iedereen het er over eens dat dat idioot en discriminerend is. Ook de blanke mensen. Ik wel in elk geval.
Als er geroepen word dat witte mensen naar achteren moet dan is dat terecht, leerzaam en moet je je bek verder houden.
En op die manier word er juist discriminatie in de hand gewerkt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct. Daarom ook onhoudbaar, mensen die dit steunen zijn dus vóór discriminatie, zij vinden alleen dat je dit wél mag zeggen over blanke mensen en niet mag zeggen over mensen van kleur met die dubbele standaard is men content.
Het ergste is nog dat zelfs het benoemen van feiten je verdacht maakt in die groep. Heel eng. Het is gewoon een religie.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:36 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Het was grappig als het niet zo zielig was, maar al die extreem linkse activistische groeperingen zijn geworden wat ze in eerste instantie haatte en waarvoor ze wereden opgericht. De grootste policerende racisten die geen enkel weerwoord duiden en waar geen zinnig gesprek mee te voere is.
Dat laatste weet ik niet zo zeker. Ik vind wel dat er verschil zit in omhoog trappen vs omlaag trappen. En inzicht in de eigen discriminatoire vooroordelen is de weg naar verbetering. Hard roepen 'doe ik nooit' en enkel roepen 'zij doen dat' is mij te gemakkelijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We zien met name dat onder aanvoering van progressieve identiteitspolitiek geïmporteerd vanuit de VS, waar je discriminerend mag zijn over sommige groepen, maar niet over andere groepen, de samenleving wordt gepolariseerd.
Dit tweedeling was er niet, maar is gecreëerd.
Doet mij denken aan de tweet van Rowling over transactivisten en hoe zij de acceptatie van transgenders om zeep hebben geholpen dat totaal niet zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En op die manier word er juist discriminatie in de hand gewerkt.
Maar dat hebben die sukkels niet door.
Hoe bedoel je dit precies?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:07 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet zo zeker. Ik vind wel dat er verschil zit in omhoog trappen vs omlaag trappen. En inzicht in de eigen discriminatoire vooroordelen is de weg naar verbetering. Hard roepen 'doe ik nooit' en enkel roepen 'zij doen dat' is mij te gemakkelijk.
Klopt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de tweet van Rowling over transactivisten en hoe zij de acceptatie van transgenders om zeep hebben geholpen dat totaal niet zien.
Nee we hebben jaren gehoord dat de mening van dan wel mannen dan wel blanken niet boeit bij soortgelijke discussies, nu is het aan Sef om zijn lelijke zaadmuil te houden.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Sef is toch echt bijna blank hoor.
Dus hij moet gewoon lekker bijna achteraan gaan staan en zijn muil houden.
Hoe de maatschappelijke ladder globaal ingedeeld is. De weging van de gevolgen van kritiek/discriminatie kan anders uitvallen per positie. En de mate van het kunnen geven van kritiek/discriminatie is in zichzelf een uiting van de positie op diezelfde ladder. De ene positie wordt meer gehoord en bekrachtigd dan de anderquote:
Zegt ie nou dat F1 fans allemaal racisten zijn? Fuck you Sef!quote:
Geen idee wie deze kneus is, maar dat ie al begint met 'Lieve racisten' zegt mij al genoeg. Negeren die racist.quote:
'toen ze een keertje de moshpit voor andere mensen toegankelijk wilde maken'.quote:
Als mensen met dergelijke teksten beginnen dan proef je de onderhuidse frustratie en woede gewoon al héquote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:57 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Geen idee wie deze kneus is, maar dat ie al begint met 'Lieve racisten' zegt mij al genoeg. Negeren die racist.
Ook. Maar het is ook een stuitende arrogantie. 'Als je het niet met mij eens bent, dan ben je een racist'.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als mensen met dergelijke teksten beginnen dan proef je de onderhuidse frustratie en woede gewoon al hé
En wat willen zeg graag verbinden die mensen hé? Oh wat zijn ze óntzettend van de verbinding. Oh, je bent blank.. en ook nog een man? Optyfen naar de achterkant van de zaal dan.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:03 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ook. Maar het is ook een stuitende arrogantie. 'Als je het niet met mij eens bent, dan ben je een racist'.
Val kapot, onnozel tuig
Hysterische figuren moet je gewoon laten uitrazen en links laten liggen. Niet teveel energie aan verspillen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat zelfs het benoemen van feiten je verdacht maakt in die groep. Heel eng. Het is gewoon een religie.
Recent nog een bericht over hoeveel mannen aan het googlen waren hoe ze hun vrouw moesten vermoorden. Bleek onwaar. Iemand post dat het onwaar is met de bron erbij. En daar vlogen de feminazi’s bovenop met: jij bent ook een misbruiker, je praat het allemaal goed, vrouwenhaat, enz.
Heel vermoeiend dat volk.
Daarom is het ook zo goed dat je gister toegaf een racist te zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:07 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet zo zeker. Ik vind wel dat er verschil zit in omhoog trappen vs omlaag trappen. En inzicht in de eigen discriminatoire vooroordelen is de weg naar verbetering. Hard roepen 'doe ik nooit' en enkel roepen 'zij doen dat' is mij te gemakkelijk.
Alleen denken progressieven dat die positie kan worden afgemeten aan zaken als huidskleur, sekse, enz.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:19 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Hoe de maatschappelijke ladder globaal ingedeeld is. De weging van de gevolgen van kritiek/discriminatie kan anders uitvallen per positie. En de mate van het kunnen geven van kritiek/discriminatie is in zichzelf een uiting van de positie op diezelfde ladder. De ene positie wordt meer gehoord en bekrachtigd dan de ander
Ik ga mijn hele leven al naar metal concerten en ben dan geregeld in de moshpit te vinden maar heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat er uberhaupt iemand werd geweigerd. Laat staan omdat ze zwart, vrouw of homo zijn. Misschien dat het er bij het publiek van Sef en Sophie anders aan toe gaat en dat ze daar staan te gatekeepen met kleurstalen en gendertest kits.quote:
Dat is geen denkfout maar een realiteit. Die zaken zijn relevant geweest en gebleken de afgelopen jaren. Dan moet je ze onderkennen en ernaar handelen. Doen of je gender- of kleurenblind bent is ijdeltuiterij. Iedereen zegt dat ie enkel kijkt naar gedrag en karakter neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alleen denken progressieven dat die positie kan worden afgemeten aan zaken als huidskleur, sekse, enz.
Daar zit de grote denkfout.
Daarom ben jij ook een racist wat je zelf toegeeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:50 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat ie enkel kijkt naar gedrag en karakter neem ik niet serieus.
Graag gedaan. Met lafheid en boosheid kom je nergens.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:36 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo goed dat je gister toegaf een racist te zijn.
Hahahahahahahaha. De "gewoon' zelfbevlekking.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:53 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook een racist wat je zelf toegeeft.
Er zijn zat mensen die wel gewoon denken en mensen niet op kleur beoordelen.
Nogmaals, niet iedereen beoordeeld mensen op kleur. En prima dat je je racisme toegeeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:54 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha. De "gewoon' zelfbevlekking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |