Economische achterstanden? Waarom moeten we daar collectief aan werken en ligt die verantwoordelijkheid niet bij die groepen zelf? En wat is jouw gewenste uitkomst hier, dat letterlijke elke etnische groep dezelfde resultaten heeft? Een soort marxisme dus, maar dan langs onveranderlijke kenmerken.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:28 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Nee, dat is opgebouwd in meerdere eeuwen. En dat is knap gedaan.. Niets mis mee. Maar ik lees dat je beseft dat het relatief is. Dat is mooi. En dat er achterstanden zijn bij andere groepen. Daar kunnen we dan collectief aan werken om dat te verbeteren.
Dit is onzin. En aantoonbaar met cijfers over geweld en arbeidsmarktdeelname. Als jij werkelijk denkt dat het voorbij is lig jij onder de steen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal discriminerend.
Ik weet niet onder welke steen jij de afgelopen geleefd hebt maar dat is allang niet meer zo.
Je zet hele doelgroepen neer als zwak.
Die verantwoordelijkheid ligt bij die groepen zelf hé. Als mensen hier komen zonder goede papieren, kennis van de (Engelse) taal of werkervaring, hoe kun je dan successen verwachten? Helemaal als zij hun kinderen groot brengen in een cultuur waarin onderwijs niet hoog in het vaandel staat.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:30 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dit is onzin. En aantoonbaar met cijfers over geweld en arbeidsmarktdeelname. Als jij werkelijk denkt dat het voorbij lig jij onder de steen.
Ga voor de aardigheid eens naar Afrika Howard. De mensen daar kennen geen stress, dat geef ik ze mee, maar werken willen ze ook niet. Als die 5 appels verkopen dan noemen ze het een dag en hebben ze de volgende dag weer hetzelfde probleem: geen geld. De boze blanke mensen die werken voor hun knaken en denken vooruit: misschien is het handig om niet 5 appels te verkopen, maar 25 zodat ik de week rond kan komen. Misschien is er een manier om het proces te versnellen, misschien kan ik handel opzetten met iemand etc etc.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Economische achterstanden? Waarom moeten we daar collectief aan werken en ligt die verantwoordelijkheid niet bij die groepen zelf? En wat is jouw gewenste uitkomst hier, dat letterlijke elke etnische groep dezelfde resultaten heeft? Een soort marxisme dus, maar dan langs onveranderlijke kenmerken.
Daar wil ik dan wel eens wat uitleg over, welke cultuur bedoel je?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die verantwoordelijkheid ligt bij die groepen zelf hé. Als mensen hier komen zonder goede papieren, kennis van de (Engelse) taal of werkervaring, hoe kun je dan successen verwachten? Helemaal als zij hun kinderen groot brengen in een cultuur waarin onderwijs niet hoog in het vaandel staat.
Er is idd zoiets als verantwoordelijkheid, maar er is ook nog zoets als ondesteunen. Ik hou van een meer gelijkwaardige omgeving. Sommigen vinden een ongelijkwaardige omgeving prima. Ik vind dat oneerlijk. Wereld is van ons allemaal. Lief hè.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die verantwoordelijkheid ligt bij die groepen zelf hé. Als mensen hier komen zonder goede papieren, kennis van de (Engelse) taal of werkervaring, hoe kun je dan successen verwachten? Helemaal als zij hun kinderen groot brengen in een cultuur waarin onderwijs niet hoog in het vaandel staat.
Je hebt gelijk hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ook, moet er niet aan denken om in een land te wonen waar zo extreem veel verschil is tussen rijk en arm.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:33 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Er is idd zoiets als verantwoordelijkheid, maar er is ook inog zoets als ondesteunen. Ik hou van een meer gelijkwaardige omgeving. Sommigen vinden een ongelijkwaardige omgeving prima.
Niet natuurlijik. Maar als lieden als koekoek en Sophie Straat je maar zielig genoeg vinden dan worden je belangen altijd wel gediend toch? Dat er ondertussen autochtone Nederlanders zijn die misschien nog veel zieliger zijn is niet van belang. Die zijn blank en mogen lekker achterin gaan zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
hoe kun je dan successen verwachten?
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]Zo sta ik er ook in idd.quote:Racisme dit dat zus zo, die term is dusdanig onderhevig aan inflatie dat ik me er niet eens meer aan kan storen. Het zal mij werkelijk verrekken of je uit Zimbabwe komt en je piemel 5x hebt laten afhakken en weer aan hebt laten hechten, zolang je een beetje leuk en normaal doet vind ik het allemaal best.Idem, en de mensen die het hardste roepen over gelijkheid omarmen deze cultuur die juist apartheid wil en dat anderen wil opdringen.quote:Ik heb wél moeite met de import van al die vrouwhatende culturen die we hier masaal binnenhengelen in het kader van 'verrijking'. Maar goed, schijnbaar ben je dan dus een racist.
Gewoon elkaar normaal behandelen en accepteren dan is er niks aan de hand.quote:En pro tip: ik zou stoppen met het reageren op die mayokoekoek. Die is volgens mij, zoals de username al doet vermoeden, een beetje koekoek.Je hebt gelijk.
Kijk gewoon om je heen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:30 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dit is onzin. En aantoonbaar met cijfers over geweld en arbeidsmarktdeelname. Als jij werkelijk denkt dat het voorbij is lig jij onder de steen.
Die liever de misdaad ingaan omdat dat zoveel beter verdiend.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik kijk zeker om mij heen, want ik lig niet onder de steen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kijk gewoon om je heen.
Tandartsen, dokters, chirurgen je hebt ze in alle kleuren.
Geweld: Grappig dat je die noemt.
Dat is een keuzequote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die liever de misdaad ingaan omdat dat zoveel beter verdiend.
Waarom vindt jij verschillen in uitkomst oneerlijk als dit letterlijk overal de norm is en mensen zelf verantwoordelijk voor die uitkomst? De wereld is inderdaad van ons allemaal, maar zonder enige opleiding, met een gebrekkige taalkennis naar het Westen trekken is een keuze. En vervolgens je kinderen opvoeden in lijn met de cultuur van het thuisland ook. Dit zorgt dat een achterstand generatie op generatie wordt doorgegeven.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:33 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Er is idd zoiets als verantwoordelijkheid, maar er is ook nog zoets als ondesteunen. Ik hou van een meer gelijkwaardige omgeving. Sommigen vinden een ongelijkwaardige omgeving prima. Ik vind dat oneerlijk. Wereld is van ons allemaal. Lief hè.
Ik zeg niet dat er geen hindernissen zijn te overwinnen. Maar 'eigen verantwoordelijkheid" is imo onvoldoende. Sociale stijging gaat in stapjes. Via onderwijs, maar ook via de arbeidsmarkt. Gelukkig zien we achterstanden steeds kleiner worden. Ik ben niet heel pessimistisch daarover.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
je kinderen opvoeden in lijn met de cultuur van het thuisland ook. Dit zorgt dat een achterstand generatie op generatie wordt doorgegeven.
Apart wel, jij bent zo voor geschiedenis toch? Wat voor mensen trokken naar de VS oorspronkelijk? Waren dat de intelligente opgeleide mensen met veel taalkennis uit Europa? En wat voor soort mensen heeft Australie bevolkt paar eeuwen geleden?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom vindt jij verschillen in uitkomst oneerlijk als dit letterlijk overal de norm is en mensen zelf verantwoordelijk voor die uitkomst? De wereld is inderdaad van ons allemaal, maar zonder enige opleiding, met een gebrekkige taalkennis naar het Westen trekken is een keuze. En vervolgens je kinderen opvoeden in lijn met de cultuur van het thuisland ook. Dit zorgt dat een achterstand generatie op generatie wordt doorgegeven.
Je knipt in mijn post. Kun je nog onderbouwen waarom voor jou verschillen in uitkomst 'oneerlijk' zijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:44 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er geen hindernissen zijn te overwinnen. Maar 'eigen verantwoordelijkheid" is imo onvoldoende. Sociale stijging gaat in stapjes. Via onderwijs, maar ook via de arbeidsmarkt. Gelukkig zien we achterstanden steeds kleiner worden. Ik ben niet heel pessimistisch daarover.
Daar betreft natuurlijk veel mensen uit Europa. Wat is je punt hier nu precies?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Apart wel, jij bent zo voor geschiedenis toch? Wat voor mensen trokken naar de VS oorspronkelijk? Waren dat de intelligente opgeleide mensen met veel taalkennis uit Europa? En wat voor soort mensen heeft Australie bevolkt paar eeuwen geleden?
Wat je zelf hebt beweerd. Je schat dus je eigen cultuur hoger in dan die van de immigranten.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je knipt in mijn post. Kun je nog onderbouwen waarom voor jou verschillen in uitkomst 'oneerlijk' zijn?
[..]
Daar betreft natuurlijk veel mensen uit Europa. Wat is je punt hier nu precies?
Ja met je ogen dicht.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:41 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ik kijk zeker om mij heen, want ik lig niet onder de steen.
Een exacte gelijke uitkomst gaat nooit gebeuren in een kapitalistisch systeem. Dus dat accepteer ik. Maar te grote verschillen in samenlevingen geven sociale spanningen, meer criminaliteit, meer wrok en een lager gevoel van eigenwaarde bij een grotere groep achterblijvers. Het is enigzins nuttig om dat niet te ver uit elkaar laten groeien imo. Ook voor de mensen die het "goed voor elkaar hebben"quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je knipt in mijn post. Kun je nog onderbouwen waarom voor jou verschillen in uitkomst 'oneerlijk' zijn?
[..]
Daar betreft natuurlijk veel mensen uit Europa. Wat is je punt hier nu precies?
De Westerse cultuur is inderdaad superieur aan veel andere culturen. Waarom denk je dat mensen hierheen komen? Dat is niet omdat het hier zo slecht is, men wil de vruchten plukken van de Westerse cultuur.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat je zelf hebt beweerd. Je schat dus je eigen cultuur hoger in dan die van de immigranten.
Je zult altijd 'achterblijvers' hebben omdat je dus geen totale gelijkheid kan creëren.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:51 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Een exacte gelijke uitkomst gaat nooit gebeuren in een kapitalistisch systeem. Dus dat accepteer ik. Maar te grote verschillen in samenlevingen geven sociale spanningen, meer criminaliteit, meer wrok en een lager gevoel van eigenwaarde bij grotere groep achterblijvers. Het is enigzins nuttig om dat niet te ver uit elkaar laten groeien imo. Ook voor de mensen die het "goed voor elkaar hebben"
Dan ben jij dus voor de VS-aanpak, zoek het zelf maar uit ofso. Eventueel met de kerk en goedbedoelende mensen die wat aan liefdadigheid doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Westerse cultuur is inderdaad superieur aan veel andere culturen. Waarom denk je dat mensen hierheen komen? Dat is niet omdat het hier zo slecht is, men wil de vruchten plukken van de Westerse cultuur.
[..]
Je zult altijd 'achterblijvers' hebben omdat je dus geen totale gelijkheid kan creëren.
Kortom, er zal altijd een groep de onderlaag van het een samenleving vormen. Ik vind die verschillen niet erg en vind dat je mensen moet wijzen op zelfverantwoordelijkheid hun leven vorm te geven. En ja, mensen die écht hulpbehoevend zijn (denk aan een fysieke handicap) dienen passende ondersteunen te krijgen, maar daar gaat het meestal niet over.
Ik kan prima leven met onze verschillen van inzichten. Je speelt niet op de persoon. Een zeldzaamheid op dit forum.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Westerse cultuur economie is inderdaad superieur aan veel andere economieën. Waarom denk je dat mensen hierheen komen? Dat is niet omdat het hier zo slecht is, men wil de vruchten plukken van de Westerse economie.
[..]
Je zult altijd 'achterblijvers' hebben omdat je dus geen totale gelijkheid kan creëren.
Kortom, er zal altijd een groep de onderlaag van het een samenleving vormen. Ik vind die verschillen niet erg en vind dat je mensen moet wijzen op zelfverantwoordelijkheid hun leven vorm te geven. En ja, mensen die écht hulpbehoevend zijn (denk aan een fysieke handicap) dienen passende ondersteunen te krijgen, maar daar gaat het meestal niet over.
Ik ben inderdaad voorstander van zelfredzaamheid, maar het sociale vangnet mag wel wat steviger dan in de VS.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan ben jij dus voor de VS-aanpak, zoek het zelf maar uit ofso. Eventueel met de kerk en goedbedoelende mensen die wat aan liefdadigheid doen.
De Westerse economie is een direct voortvloeisel uit onze cultuur. Namelijk een cultuur van kapitalisme, individuele vrijheid, stabiele democratieën, Joods-Christelijke grondslag, meritocratie, waardering voor onderwijs en wetenschap. Enz.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:58 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ik kan prima leven met onze verschillen van inzichten. Je speelt niet op de persoon. Een zeldzaamheid op dit forum.
Dat vond ik dus ook, fophef om niks, maar kennelijk heeft ze precies bereikt wat ze wilde, aandacht.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:48 schreef OllieA het volgende:
Waarom zou je je überhaupt druk maken over wat Sophie Straat ergens van vindt. Alsof dat er ook maar iets toe doet. Simpelweg negeren.
Zo maak ik me ook niet druk over - om maar eens een haakse dwarsweg te noemen - wat Johan Derksen ergens van vindt.
Dommige aandachtshoeren die reuring willen, want: aandacht is kassa.
Dat vindt het volk blijkbaar lekker: zich opwinden over volstrekt onbelangrijke meningen van volstrekt onbelangrijke mensen over de waan van de dag.
Dat zin bakvis het doet tot daar. De users en media die het goedkeuren... Dat vind ik meer een probleemquote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook, fophef om niks, maar kennelijk heeft ze precies bereikt wat ze wilde, aandacht.
Het gaat meer om de hoeveelheid steun die ze er voor krijgt en dan met name van bn'ers. Die vinden het wel prima, terwijl het je reinste discriminatie is.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:48 schreef OllieA het volgende:
Waarom zou je je überhaupt druk maken over wat Sophie Straat ergens van vindt. Alsof dat er ook maar iets toe doet. Simpelweg negeren.
Zo maak ik me ook niet druk over - om maar eens een haakse dwarsweg te noemen - wat Johan Derksen ergens van vindt.
Dommige aandachtshoeren die reuring willen, want: aandacht is kassa.
Dat vindt het volk blijkbaar lekker: zich opwinden over volstrekt onbelangrijke meningen van volstrekt onbelangrijke mensen over de waan van de dag.
Iddquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:24 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Het gaat meer om de hoeveelheid steun die ze er voor krijgt en dan met name van bn'ers. Die vinden het wel prima, terwijl het je reinste discriminatie is.
We kunnen bij een volgend concert proberen om alle negers naar achteren te dirigeren, maar ik verzeker je dat medialand dan los gaat. Want dán is het pas echt fout.
Meen je dit nu? Ik vind het aandacht geven aan iets totaal onbelangrijks. Witte hetero mannen zijn vooralsnog aardig dominant in het bedrijfsleven en de politiek, ga daar eens een potje over ouwehoeren.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Idd
Dit is het tegenovergestelde van gelijkheid waar ze zeggen voor te strijden.
In alle gevallen is buitensluiten om iets waar mensen niks aan kunnen doen fout, ook dit.
En nu is het een troela die het doet, en zoals met alles gaat het steeds een stapje verder.
Komt omdat witte wijven en andere culturen het allemaal wel best vinden als witte mannen zichzelf de pleuris sjouwen vroegtijdig de WIA in zodat zij op hun luie kut of gat kunnen blijven zitten!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Meen je dit nu? Ik vind het aandacht geven aan iets totaal onbelangrijks. Witte hetero mannen zijn vooralsnog aardig dominant in het bedrijfsleven en de politiek, ga daar eens een potje over ouwehoeren.
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:38 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Komt omdat witte wijven en andere culturen het allemaal wel best vinden als witte mannen zichzelf de pleuris sjouwen vroegtijdig de WIA in zodat zij op hun luie kut of gat kunnen zitten!
En hoe komt dat denk je?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Meen je dit nu? Ik vind het aandacht geven aan iets totaal onbelangrijks. Witte hetero mannen zijn vooralsnog aardig dominant in het bedrijfsleven en de politiek, ga daar eens een potje over ouwehoeren.
Ook het hoerige medialand en de BN'ers kun je natuurlijk volledig negeren.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:24 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Het gaat meer om de hoeveelheid steun die ze er voor krijgt en dan met name van bn'ers. Die vinden het wel prima, terwijl het je reinste discriminatie is.
We kunnen bij een volgend concert proberen om alle negers naar achteren te dirigeren, maar ik verzeker je dat medialand dan los gaat. Want dán is het pas echt fout.
Je hebt gelijk hoor, maar het continu meten met 2 maten is wat men tegen de borst stuit.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:55 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ook het hoerige medialand en de BN'ers kun je natuurlijk volledig negeren.
Al die verontwaardiging over types die enkel op reuring en aandacht uit zijn, op clicks, het is de moeite niet waard.
Negeren is de beste manier om flauwekul uit te doven. Maar het volk maakt zich liever druk... over dom gelul.
Inderdaad. Werkethos. Intelligentie. Motivatie. Discipline.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat moet je aan Howard vragen, is cultuur, ja.
Ik ken meer hardwerkende kerels die als wandelende pinautomaat gebruikt worden door een werkschuwe sportschoolteven dan onderdrukte vrouwen die door mannen iets in de weg worden gelegd om zelf initiatieven voor werk en opleiding te nemen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]![]()
![]()
Daarom zoeken die witte mannen ook liever een braaf Thais bruidje die ja en amen zegt.
Dat lijkt mij vanzelfsprekend, niet alle culturen zijn immers gelijk. Een kinderclitoris laten zitten is bijvoorbeeld objectief beter dan deze zonder medische noodzaak te verwijderen, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat je zelf hebt beweerd. Je schat dus je eigen cultuur hoger in dan die van de immigranten.
Als analfabeet naar Nederland komen, vervolgens stug je eigen taal blijven spreken en 24/7 televisie vanuit het land van herkomst kijken is een keuze. Waarom kunnen Aziaten het wel? Waarom spreekt menig Oekraïens kind na 2-4 jaar beter Nederlands dan een aanzienlijk deel 3e generatie Marokkanen?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:44 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er geen hindernissen zijn te overwinnen. Maar 'eigen verantwoordelijkheid" is imo onvoldoende. Sociale stijging gaat in stapjes. Via onderwijs, maar ook via de arbeidsmarkt. Gelukkig zien we achterstanden steeds kleiner worden. Ik ben niet heel pessimistisch daarover.
Klassieker en een waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:21 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als alle culturen gelijk zijn is kannibalisme zeker een soort van haute cuisine?
Hoe kan dat dan, dat die mannen zich als pinautomaat laten gebruiken? Hebben ze geen greintje zelfrespect? Zijn ze niet in staat die vrouwen te vertellen dat ze dat niet oké vinden?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik ken meer hardwerkende kerels die als wandelende pinautomaat gebruikt worden door een werkschuwe sportschoolteven dan onderdrukte vrouwen die door mannen iets in de weg worden gelegd om zelf initiatieven voor werk en opleiding te nemen.
Die ken ik alleen uit de verhalen van voor de oorlog en feministen op tv en internet. Op straat kom ik ze vrijwel nooit tegen. Dat die tijd vroeger wel bestaan heeft, ja, dat geloof ik best.
Maar tegenwoordig is dat soort omstandigheden ver te zoeken. In de huidige economie onhoudbaar zelfs!
Het is gewoon een belachelijk opgeklopt treurspel dat al jaren opgevoerd word dat voor geen meter klopt met de huidige werkelijkheid.
Daarom zal je mij nooit op concerten of andere bijeenkomsten zien waar dit soort zielige figuren een podium krijgen.
Hoe kan dat dan, dat al die veronderstelde onderdrukte vrouwen zich als kok en huishoudster laten gebruiken? Hebben ze geen greintje zelfrespect? Zijn ze niet in staat die boze witte mannen te vertellen dat ze dat niet oké vinden?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:27 schreef OllieA het volgende:
Hoe kan dat dan, dat die mannen zich als pinautomaat laten gebruiken? Hebben ze geen greintje zelfrespect? Zijn ze niet in staat die vrouwen te vertellen dat ze dat niet oké vinden?
Als al die draken die zich regelmatig laten zien en horen op tv en internet representatief zijn voor alle vrouwen van Nederland verbaast het me überhaupt nog als ik één blank koppel in de maand zou zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]![]()
![]()
Daarom zoeken die witte mannen ook liever een braaf Thais bruidje die ja en amen zegt.
Goh, wat een leuke tegenvraag, om maar geen antwoord te geven. Behendig hoor. Chapeau!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan, dat al die veronderstelde onderdrukte vrouwen zich als kok en huishoudster laten gebruiken? Hebben ze geen greintje zelfrespect? Zijn ze niet in staat die boze witte mannen te vertellen dat ze dat niet oké vinden?
Goh, wat een leuke tegenreactie a la Sylvana Simons, om maar geen antwoord te hoeven geven op lastige en ongelegen vragen. Behendig hoor. Chapeau! 👏quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:34 schreef OllieA het volgende:
Goh, wat een leuke tegenvraag, om maar geen antwoord te geven. Behendig hoor. Chapeau!
Misschien zou je even aan een paar van die pinautomaat-mannen die jij kent kunnen vragen waarom ze zich zo laten gebruiken? Bijvoorbaat dank!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:41 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Goh, wat een leuke tegenreactie a la Sylvana Simons, om maar geen antwoord te hoeven geven op lastige en ongelegen vragen. Behendig hoor. Chapeau! 👏
Je bagatelliseert anti-blank racisme maar je jankt hier wel regelmatig over racisme als het over kleurlingen gaat. Dit is precies het probleem.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |