Als je nu al ziet welke stappen heeft ze gezet zit er veel potentieel in ja. Zeker als ze wat meer leert te koersen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:49 schreef Faraday01 het volgende:
Ik vind toch dat voor een Vlaamse wielrenster er best potentieel in de gast Sandrine Tas zit. Geef het een paar keer aan tafel.
Heeft vaste waarde Jolien d’Hoore een groot probleem?quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:49 schreef Faraday01 het volgende:
Ik vind toch dat voor een Vlaamse wielrenster er best potentieel in de gast Sandrine Tas zit. Geef het een paar keer aan tafel.
Gebeld naar de bondscoach?quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel heeft inside info verzameld.
Er komt nu al meer zinnigs uit dan Jolien D'Hoore. Ze praat gewoon rechtdoor over haar keuzes in de koers.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:50 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Heeft vaste waarde Jolien d’Hoore een groot probleem?
Hij zal straks wel een Odieltje krijgenquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:53 schreef Dutch_view het volgende:
Een doodziek iemand wordt weer voor de camera getrokken.
Of hij mag een sticker plakken op de bus voor hemzelf?quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal straks wel een Odieltje krijgen
Het is net Froome.quote:
Dat is echt een quote in de categorie 'Arbeit macht frei' of 'Jedem das seinem'. Ik ben geen fan, voor de duidelijkheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |