Rondreizen met de camper, cruise van een jaar, verhuizen naar Ecuador.quote:
Ik weet niet hoe het in jouw omgeving is, maar hier is amper woonplek voor ouderen. Dat is de reden dat ze blijven zitten in hun gezinswoningen. Ik ken genoeg ouderen die wel graag willen, maar alles heeft een wachtlijst hier. Ze liggen nog eerder in de kist dan dat ze woonruimte hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:08 schreef pmponer het volgende:
[..]
Waarom niet? Men zal toch de tering naar de nering moeten zetten.
Wat voor ouderen zijn dat? Dat slag ouderen ken ik hier niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Rondreizen met de camper, cruise van een jaar, verhuizen naar Ecuador.
Hier is ook bijna nergens woonplek, voor eigenlijk niemand. Maar verkoop en particulieren huur lukt nog vaak wel binnen een paar jaar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:30 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in jouw omgeving is, maar hier is amper woonplek voor ouderen. Dat is de reden dat ze blijven zitten in hun gezinswoningen. Ik ken genoeg ouderen die wel graag willen, maar alles heeft een wachtlijst hier. Ze liggen nog eerder in de kist dan dat ze woonruimte hebben.
Ik zie honderden appartementen te koop..quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:30 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in jouw omgeving is, maar hier is amper woonplek voor ouderen. Dat is de reden dat ze blijven zitten in hun gezinswoningen. Ik ken genoeg ouderen die wel graag willen, maar alles heeft een wachtlijst hier. Ze liggen nog eerder in de kist dan dat ze woonruimte hebben.
Huishoudens he?quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:41 schreef Elan het volgende:
Half miljoen mensen op 18 miljoen is 1 op de 36, dat zal ook zo ongeveer wel het mensen zijn met problematische schulden en/of Bijstand.
Al zullen eenpersoonshuishoudens misschien onevenredig vaak klem zitten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:43 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Huishoudens he?
Dus dan is dat wel meer dan 1 op 36..
True maar zal wel voornamelijk alleenstaanden zijn want anders heb je over t algemeen meer inkomen en meer recht op toeslag.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:43 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Huishoudens he?
Dus dan is dat wel meer dan 1 op 36..
In mijn omgeving staat 1 ouderenappartement te koop. En ik weet dat die nu al verkocht is.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zie honderden appartementen te koop..
200 op 12: niks vreemdst aan als je naar nieuwbouwprojecten i.h.a. kijkt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:40 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
In mijn omgeving staat 1 ouderenappartement te koop. En ik weet dat die nu al verkocht is.
Er worden hier 12 nieuwe appartementen gebouwd. Er hebben zich bijna 200 ouderen voor ingeschreven.![]()
Het blijft me verbazen hoe we een overheid die zó slecht functioneert maar voor lief nemen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:40 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
In mijn omgeving staat 1 ouderenappartement te koop. En ik weet dat die nu al verkocht is.
Er worden hier 12 nieuwe appartementen gebouwd. Er hebben zich bijna 200 ouderen voor ingeschreven.![]()
Helemaal eens. Ze zijn een ramp onze overheid en ze schamen zich nergens voor.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen hoe we een overheid die zó slecht functioneert maar voor lief nemen.
Elektriciteitsnet overbelast, veel te weinig woonruimte, immigratie slecht geregeld, gedoe met Groningen en toeslagen dramatisch afgehandeld, totale afwezigheid van langetermijnbeleid in het algemeen.
Wat kan onze overheid eigenlijk wél? Ze doen maar wat.![]()
De overheden schuiven de verantwoordelijkheid gewoon naar de volgende generatie bestuurders.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen hoe we een overheid die zó slecht functioneert maar voor lief nemen.
Elektriciteitsnet overbelast, veel te weinig woonruimte, immigratie slecht geregeld, gedoe met Groningen en toeslagen dramatisch afgehandeld, totale afwezigheid van langetermijnbeleid in het algemeen.
Wat kan onze overheid eigenlijk wél? Ze doen maar wat.![]()
Wat kan je anders dan stemmen, gaan doen? Zelf in het bestuur plaatsnemen? Anders stemmen (wat niet anders is dan een andere onkruidsoort)?quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:36 schreef Perrin het volgende:
Wederom: wat zijn de oplossingen, anders dan zelf in je benodigdheden voorzien? Onafhankelijk qua woonruimte, energie en veiligheid.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:36 schreef Perrin het volgende:
Waar moet je nog op stemmen hè? Is er nog een partij die betrouwbaar is? Volgens mij niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:04 schreef blomke het volgende:
[..]
Wat kan je anders dan stemmen, gaan doen? Zelf in het bestuur plaatsnemen? Anders stemmen (wat niet anders is dan een andere onkruidsoort)?
[..]
Wederom: wat zijn de oplossingen, anders dan zelf in je benodigdheden voorzien? Onafhankelijk qua woonruimte, energie en veiligheid.
Heb je een voorbeeld van een seniorenflatje van 600 per maand? Dat is ong een hypotheek van 130kquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zie honderden appartementen te koop..
Pure flauwekul. Zie de schijven van energiebelasting voor elektriciteit en gas.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:27 schreef Ivo1985 het volgende:
Alleen mensen die excessieve hoeveelheden energie verbruiken, betalen een flinke hoeveelheid energiebelasting. En terecht.
Huurflatjes natuurlijk:quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:50 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van een seniorenflatje van 600 per maand? Dat is ong een hypotheek van 130k
Lol, eerst heb je het over senionerflatje van 600 euro per maand, vervolgens over genoeg woningen te koop en nu ineens huurwoningen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Huurflatjes natuurlijk:
https://www.woonnet-haagl(...)d-op=maxhuurprijs%2B
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |