abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221420672
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 16:00 schreef Blues het volgende:

[..]
g smeert lemoncurd op zijn pannenkoekjes😅
Smaakt het eten en snoepen en drinken weer? :Y)
Lemon curd is al jaren een favoriet uit de pot. Bij ah nu ook sinasappelcurd! ter afwisseling.
pi_221420823
o|O Wekenlang gezocht naar een hele fijne snoeischaar, toen me er maar bij neergelegd dat ik ‘m per ongeluk had weggegooid. Niet dus, ding lag gewoon in een ander deel van de lade kijken kaat, kijken
We have far more in common than that which devides us..
pi_221421129
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 16:03 schreef AnneX het volgende:
Smaakt het eten en snoepen en drinken weer? :Y)
Lemon curd is al jaren een favoriet uit de pot. Bij ah nu ook sinasappelcurd! ter afwisseling.
Gaat wat beter!

Oh alles met sinaasappel :9 :9
pi_221421138
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
o|O Wekenlang gezocht naar een hele fijne snoeischaar, toen me er maar bij neergelegd dat ik ‘m per ongeluk had weggegooid. Niet dus, ding lag gewoon in een ander deel van de lade kijken kaat, kijken
Ik zocht laatst het pak gedroogde, dus geen verse, macaroni... wist zeker dat ik het had gezien met uitpakken vd boodschappen.
Ja hoor in de koelkast :s)
pi_221421424
Gelukkig ben ik niet de enige ( maar echt, die lade doe ik tig keer per dag open o|O )

Ik heb de tour de France even aan. Die toeschouwers sporen echt niet. Zo ontzettend dicht op de rijders, hartstikke gevaarlijk
pi_221421470
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige ( maar echt, die lade doe ik tig keer per dag open o|O )

Ik heb de tour de France even aan. Die toeschouwers sporen echt niet. Zo ontzettend dicht op de rijders, hartstikke gevaarlijk
Idd ik erger me eraan
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221421510
@Blues het kan nog erger, iemand op X:

“Ik ga normaal altijd met de bus naar werk. Vandaag een keer met de auto gegaan… en vervolgens gewoon met de bus weer naar huis gegaan na mijn werkdag.

Het besef kwam toen ik nonchalant uitstapte en naar huis liep.😭😭💀💀

Het erge is dat dit niet eens de eerste keer is.”
pi_221421535
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik zocht laatst het pak gedroogde, dus geen verse, macaroni... wist zeker dat ik het had gezien met uitpakken vd boodschappen.
Ja hoor in de koelkast :s)
Als iemand de vlag en de deeghaken ziet liggen…😇
pi_221421546
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:

Doodeng..dat dat goed gaat🙈🙈
pi_221421631
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:29 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues het kan nog erger, iemand op X:

“Ik ga normaal altijd met de bus naar werk. Vandaag een keer met de auto gegaan… en vervolgens gewoon met de bus weer naar huis gegaan na mijn werkdag.

:D
Ik ben wel eens van werk naar de trein gelopen..in de tijd dat ik bijna nooit met de auto ging..
Was ik die dag wel met de auto.
Zat al bijna in de trein.
Helemaal terug en nog verder, want ik stond helemaal achteraan het parkeerterrein :') :')
pi_221421644
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:30 schreef AnneX het volgende:

Zijn alle dozen al uitgepakt? O-)
pi_221421660
quote:

[..]
_O- :D
pi_221421671
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:29 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues het kan nog erger, iemand op X:

Ik heb wel eens mijn vermiste fiets teruggevonden, tegen muur van de afhaal-Chinees (op loopafstand..).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221421741
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 14:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat was helder :Y

Maar de
Als nu.
?
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 21:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
In het ergste geval eindig je op hetzelfde punt als nu O-)
Jij leek te denken dat ik "als ik (nu)" schreef.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221421751
Ik zie net iets handigs op Instagram van iemand in de vs die ik volg. Nou gebruik ik het zelden maar zij had dikke plakken bacon en die had ze ik papier ingevroren zodat ze apart bleven. Nu had ze wat nodig, pakte 3 plakken en kon ze zo, want bevroren, zo in stukjes snijden. Bleef niet plakken aan het mes, ging heel makkelijk
pi_221421777
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:36 schreef sigme het volgende:

Ik heb wel eens mijn vermiste fiets teruggevonden, tegen muur van de afhaal-Chinees (op loopafstand..).
:o

Ik kon ooit mijn fiets niet meer vinden na een eh beschonken nacht in het Utregse Pothuys.
Lopend, zwalkend naar huis met vriendin..
Stond om de hoek in een steegie. Zelf neergezet :P
pi_221421816
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:45 schreef Blues het volgende:

[..]
:o

Ik kon ooit mijn fiets niet meer vinden na een eh beschonken nacht in het Utregse Pothuys.
Lopend, zwalkend naar huis met vriendin..
Stond om de hoek in een steegie. Zelf neergezet :P
Ik had eens dat een vriend van me in de loop van de middag z'n roes had uitgeslapen en in ons jeugdhonk verscheen met de vraag of iemand enig idee waar de sleutel die hij op z'n tafel gevonden had van was. Ik heb 'm bedankt voor het terugbrengen van mijn fietssleutel en de fiets later zelf even opgehaald.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221421849
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:48 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik had eens dat een vriend van me in de loop van de middag z'n roes had uitgeslapen en in ons jeugdhonk verscheen met de vraag of iemand enig idee waar de sleutel die hij op z'n tafel gevonden had van was. Ik heb 'm bedankt voor het terugbrengen van mijn fietssleutel en de fiets later zelf even opgehaald.
_O-
pi_221421928
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 14:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat was helder :Y

Maar de
Als nu.
?
Hetzelfde punt als waar ik nu al ben - dates hebbende met mensen waar ik niks bij voel ;)

Ah, spuitelf zie ik.
  vrijdag 24 juli 2026 @ 20:19:57 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221422777
quote:

[..]
Vast bij onze doos met hekreparatiespullen in de buurt.
Spoilers!
pi_221422914
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 20:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Vast bij onze doos met hekreparatiespullen in de buurt.
Het is een Braun handmixer uit de vorige eeuw.
En ik heb een site gevonden, die VIJFTIEN miljoen onderdelen kan leveren…volgens zeggen en een 4/5 sterren review.
Die heb ik foto’s gestuurd van het type nr. plaatje en het model.
Afwachten…😇
pi_221423025
Zou mooi zijn @AnneX Zo kreeg ik van Curver ooit eens een klein staafje om een wasmand ook over de lengte te kunnen openen, wasmand was al zeker 20 jaar oud. En Elho stuurde me touwtjes om hang bloempotten op te kunnen hangen, de ouden waren stuk. Ook die potten zaten al vele jaren niet meer in de collectie
pi_221423672
Dat is mooi Kaatje.

Het zit er wel in, dat de deeghaken dan opduiken…

Ondertussen kijk ik een ( ongeloofwaardige) film, die speelt in Parijs.
Dat laatste is wel leuk. O+
pi_221423754
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 20:42 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het is een Braun handmixer uit de vorige eeuw.
En ik heb een site gevonden, die VIJFTIEN miljoen onderdelen kan leveren…volgens zeggen en een 4/5 sterren review.
Die heb ik foto’s gestuurd van het type nr. plaatje en het model.
Afwachten…😇
Onze kringloopwinkel heeft een heel krat vol deeghaken van allerlei oude mixers. We hebben er zelf wel eens gekeken voor een tweede set voor onze antieke Philips mixer. Het is dat ik niet weet naar wat voor haken je precies op zoek bent, anders kon ik wel kijken. :)
pi_221423759
Ik heb vanavond de baby in bad helpen doen. Mijn taak was het vullen van het bad.

Nou was het wel handig geweest als ik daarvoor eerst de stop van het bad dicht had gedaan.

Nu heb ik ook de badkamervloer kunnen dweilen. :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')