Smaakt het eten en snoepen en drinken weer?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:00 schreef Blues het volgende:
[..]
g smeert lemoncurd op zijn pannenkoekjes😅
Gaat wat beter!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:03 schreef AnneX het volgende:
Smaakt het eten en snoepen en drinken weer?
Lemon curd is al jaren een favoriet uit de pot. Bij ah nu ook sinasappelcurd! ter afwisseling.
Ik zocht laatst het pak gedroogde, dus geen verse, macaroni... wist zeker dat ik het had gezien met uitpakken vd boodschappen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Wekenlang gezocht naar een hele fijne snoeischaar, toen me er maar bij neergelegd dat ik ‘m per ongeluk had weggegooid. Niet dus, ding lag gewoon in een ander deel van de lade kijken kaat, kijken
Idd ik erger me eraanquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige ( maar echt, die lade doe ik tig keer per dag open)
Ik heb de tour de France even aan. Die toeschouwers sporen echt niet. Zo ontzettend dicht op de rijders, hartstikke gevaarlijk
Als iemand de vlag en de deeghaken ziet liggen…😇quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zocht laatst het pak gedroogde, dus geen verse, macaroni... wist zeker dat ik het had gezien met uitpakken vd boodschappen.
Ja hoor in de koelkast
Doodeng..dat dat goed gaat🙈🙈quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige ( maar echt, die lade doe ik tig keer per dag open)
Ik heb de tour de France even aan. Die toeschouwers sporen echt niet. Zo ontzettend dicht op de rijders, hartstikke gevaarlijk
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:29 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues het kan nog erger, iemand op X:
“Ik ga normaal altijd met de bus naar werk. Vandaag een keer met de auto gegaan… en vervolgens gewoon met de bus weer naar huis gegaan na mijn werkdag.
Het besef kwam toen ik nonchalant uitstapte en naar huis liep.😭😭💀💀
Het erge is dat dit niet eens de eerste keer is.”
Zijn alle dozen al uitgepakt?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:30 schreef AnneX het volgende:
Als iemand de vlag en de deeghaken ziet liggen…😇
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mijn vermiste fiets teruggevonden, tegen muur van de afhaal-Chinees (op loopafstand..).quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:29 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues het kan nog erger, iemand op X:
“Ik ga normaal altijd met de bus naar werk. Vandaag een keer met de auto gegaan… en vervolgens gewoon met de bus weer naar huis gegaan na mijn werkdag.
Het besef kwam toen ik nonchalant uitstapte en naar huis liep.😭😭💀💀
Het erge is dat dit niet eens de eerste keer is.”
quote:
Jij leek te denken dat ik "als ik (nu)" schreef.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In het ergste geval eindig je op hetzelfde punt als nu
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:36 schreef sigme het volgende:
Ik heb wel eens mijn vermiste fiets teruggevonden, tegen muur van de afhaal-Chinees (op loopafstand..).
Ik had eens dat een vriend van me in de loop van de middag z'n roes had uitgeslapen en in ons jeugdhonk verscheen met de vraag of iemand enig idee waar de sleutel die hij op z'n tafel gevonden had van was. Ik heb 'm bedankt voor het terugbrengen van mijn fietssleutel en de fiets later zelf even opgehaald.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:45 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Ik kon ooit mijn fiets niet meer vinden na een eh beschonken nacht in het Utregse Pothuys.
Lopend, zwalkend naar huis met vriendin..
Stond om de hoek in een steegie. Zelf neergezet
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had eens dat een vriend van me in de loop van de middag z'n roes had uitgeslapen en in ons jeugdhonk verscheen met de vraag of iemand enig idee waar de sleutel die hij op z'n tafel gevonden had van was. Ik heb 'm bedankt voor het terugbrengen van mijn fietssleutel en de fiets later zelf even opgehaald.
Hetzelfde punt als waar ik nu al ben - dates hebbende met mensen waar ik niks bij voelquote:
Vast bij onze doos met hekreparatiespullen in de buurt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is een Braun handmixer uit de vorige eeuw.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vast bij onze doos met hekreparatiespullen in de buurt.
Onze kringloopwinkel heeft een heel krat vol deeghaken van allerlei oude mixers. We hebben er zelf wel eens gekeken voor een tweede set voor onze antieke Philips mixer. Het is dat ik niet weet naar wat voor haken je precies op zoek bent, anders kon ik wel kijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is een Braun handmixer uit de vorige eeuw.
En ik heb een site gevonden, die VIJFTIEN miljoen onderdelen kan leveren…volgens zeggen en een 4/5 sterren review.
Die heb ik foto’s gestuurd van het type nr. plaatje en het model.
Afwachten…😇
😂😂😂quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vanavond de baby in bad helpen doen. Mijn taak was het vullen van het bad.
Nou was het wel handig geweest als ik daarvoor eerst de stop van het bad dicht had gedaan.
Nu heb ik ook de badkamervloer kunnen dweilen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vanavond de baby in bad helpen doen. Mijn taak was het vullen van het bad.
Nou was het wel handig geweest als ik daarvoor eerst de stop van het bad dicht had gedaan.
Nu heb ik ook de badkamervloer kunnen dweilen.
Hé…dat is ook een goeie. De KLW is meer terrein voor MnX. 😎quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Onze kringloopwinkel heeft een heel krat vol deeghaken van allerlei oude mixers. We hebben er zelf wel eens gekeken voor een tweede set voor onze antieke Philips mixer. Het is dat ik niet weet naar wat voor haken je precies op zoek bent, anders kon ik wel kijken.
Nee nee, dat bedacht ik er gewoon zelf achteraanquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[..]
Jij leek te denken dat ik "als ik (nu)" schreef.
Zeker! Maar niet mijn woordenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee nee, dat bedacht ik er gewoon zelf achteraan![]()
Dat ze ook kon eindigen als jij nu. Je weet het immers nooit
quote:
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Mogge allemaal. Vandaag belooft een goede dag te worden. Minimaal huishouden, maximaal tuin. En vanavond krijgen we vrienden op bezoek voor een krokettenfeest onder de overkapping. Zoveel mogelijk smaken proberen, we hebben 17 opties
Lastig kiezen! Zijn er nieuwe smaken bij?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Mogge allemaal. Vandaag belooft een goede dag te worden. Minimaal huishouden, maximaal tuin. En vanavond krijgen we vrienden op bezoek voor een krokettenfeest onder de overkapping. Zoveel mogelijk smaken proberen, we hebben 17 opties
Ah dat doe ik ook altijd als ik de koelkast schoon moet maken. Onze zijn gelukkig waterdichtquote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hé…dat is ook een goeie. De KLW is meer terrein voor MnX. 😎
Eerst even afwachten wat de site oplevert.
Vergelijkbaar: van de week de groentela vol sop om schoon te maken.
Die bleek dus niet helemaal waterdicht te zijn.
Wat lief ( en gedurfd) om de baby in bad te doen.
Was het helpen om de volgende x te doen?
En heeft liever dat jij dan de klusjes doetquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:20 schreef Tele6 het volgende:
maar B gaat liever beide dagen op pad en doet dan de klusjes niet?
Een heel stevig gesprek voeren met meneer B.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:20 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen is B mee naar babyzwemmen en zit ik met m'n ziel onder de arm. Ik had allerlei dingen die ik vandaag wilde doen maar gisteren zei B meteen ja dat hij wilde gaan zwemmen en dan kan ik wel thuis blijven om de 3 resterende vakantiewassen te draaien en het zand op te stofzuigen dat hij in de slaapkamer heeft neergelegd omdat we met die baby naar de speeltuin waren gisteren en de douche schoon te maken en boodschappen te doen? We konden vanochtend niet overleggen wie wat zou doen want een andere vriendin vroeg of ze op de koffie kon komen en B had al ja gezegd.
Misschien had ik ook wel mee willen zwemmen maar ik zou morgen zelf naar een vriendin gaan en ik wil geen zand in bed.
En nu is B boos naar zwemmen gegaan omdat ik vanochtend ongezellig doe maar ik weet niet hoe ik gezellig moet doen??
Ik heb gezegd dat ik liever 1 dag per weekend op pad ben zodat we de andere dag aan klusjes toe komen maar B gaat liever beide dagen op pad en doet dan de klusjes niet?
Wat moet ik nou doen
Hij zegt, ga lekker hardlopen, ga lekker naar buiten terwijl ik naar zwemmen ben. Maar er zit zand in mijn bed
Dit ook weer allemaal mijn probleem want B heeft een hartstikke gezellige dag met vrienden en zwemmen en alles, alleen doe ik zo ongezellig
Een aangetrouwde-neef van C. heeft een aardappeltransportbedrijf (3x woordwaarde), en die was (is?) ook helemaal into de aankleding van zijn truck. Echt vanbinnen en vanbuiten. Verbeek heet zijn bedrijf, wellicht heb jij wel eens een truck van hem gezien want hij heeft ook wel prijzen gewonnen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:01 schreef derLudolf het volgende:
Oh en ik reed gisteren op de A28 tegen 19u.
Snapte niet waarom er zoveel tramsportbeleiding reed, echt een stuk of zes van die busjes en de vrachtauto daar achter hadden een normale oplegger er achter. Maar iets verder was het een massa van vrachtwagens. Ik zag die tramsportbeleiding bij Hoogeveen, waar je afdraait richting Groningen en tot aan De Wijk was het een blok vrachtwagens.
Ik had niet meegekregen dat Truckstar dit weekend is. Hele drommen berm toeristen wel. Mooi hoor, hele stuk met een glimlach achter het stuur gezeten.
Mooi dat er nog mensen zijn met zoveel passie voor hun beroep. Genoeg chauffeurs die hun overuren laten betalen in het oosten bekleden van de cabine, sideskirts, of een set Alcoa's (van die glimmende velgen)
Ja dat is een hele nare aandoeningquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:46 schreef Syrena het volgende:
Vent zoeken die ook niet tegen zand in zijn bed kanIk heb enorm geboft dat F. door zijn ex is gedrild. Hij ruimt achter zijn kont op en poetst beneden op zaterdag als ik boven doe. Wat afspraken met derden betreft, daar schoot zijn ex altijd van uit haar slof, ik heb hem nu eindelijk zo ver dat hij zelf beslist of hij iets wil doen met iemand, hij durfde het in het begin amper aan te kaarten
![]()
En nu ligt ie als een dood vogeltje ocharm op de bank. Ik dacht eerst hartinfarct ofzo, zweten, misselijk, duizelig. Maar het lijkt BPPD. Heeft zijn vader ook vaker last van. Emmertje is gevuld geworden (wilde geen emmer, moest van mij, ik had gelijk).
Timing is klote, hij zou een collega N. en mij naar feestje van andere collega brengen en halen.
N. haar vader is heel ziek, het was de vraag of ze überhaupt mee kon. Dus die appt net dat ze kon en wel de afleiding kon gebruiken...moet ik afzeggen.
Feest is in België, ik rij dat sws niet en haar man heeft hun auto nodig om haar moeder naar haar vader te brengen voor bezoek.
Ach ja. Er zijn ergere dingen, maar hij is wel heel sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |