abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221420672
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 16:00 schreef Blues het volgende:

[..]
g smeert lemoncurd op zijn pannenkoekjes😅
Smaakt het eten en snoepen en drinken weer? :Y)
Lemon curd is al jaren een favoriet uit de pot. Bij ah nu ook sinasappelcurd! ter afwisseling.
pi_221420823
o|O Wekenlang gezocht naar een hele fijne snoeischaar, toen me er maar bij neergelegd dat ik ‘m per ongeluk had weggegooid. Niet dus, ding lag gewoon in een ander deel van de lade kijken kaat, kijken
We have far more in common than that which devides us..
pi_221421129
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 16:03 schreef AnneX het volgende:
Smaakt het eten en snoepen en drinken weer? :Y)
Lemon curd is al jaren een favoriet uit de pot. Bij ah nu ook sinasappelcurd! ter afwisseling.
Gaat wat beter!

Oh alles met sinaasappel :9 :9
pi_221421138
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
o|O Wekenlang gezocht naar een hele fijne snoeischaar, toen me er maar bij neergelegd dat ik ‘m per ongeluk had weggegooid. Niet dus, ding lag gewoon in een ander deel van de lade kijken kaat, kijken
Ik zocht laatst het pak gedroogde, dus geen verse, macaroni... wist zeker dat ik het had gezien met uitpakken vd boodschappen.
Ja hoor in de koelkast :s)
pi_221421424
Gelukkig ben ik niet de enige ( maar echt, die lade doe ik tig keer per dag open o|O )

Ik heb de tour de France even aan. Die toeschouwers sporen echt niet. Zo ontzettend dicht op de rijders, hartstikke gevaarlijk
pi_221421470
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige ( maar echt, die lade doe ik tig keer per dag open o|O )

Ik heb de tour de France even aan. Die toeschouwers sporen echt niet. Zo ontzettend dicht op de rijders, hartstikke gevaarlijk
Idd ik erger me eraan
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221421510
@Blues het kan nog erger, iemand op X:

“Ik ga normaal altijd met de bus naar werk. Vandaag een keer met de auto gegaan… en vervolgens gewoon met de bus weer naar huis gegaan na mijn werkdag.

Het besef kwam toen ik nonchalant uitstapte en naar huis liep.😭😭💀💀

Het erge is dat dit niet eens de eerste keer is.”
pi_221421535
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik zocht laatst het pak gedroogde, dus geen verse, macaroni... wist zeker dat ik het had gezien met uitpakken vd boodschappen.
Ja hoor in de koelkast :s)
Als iemand de vlag en de deeghaken ziet liggen…😇
pi_221421546
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:

Doodeng..dat dat goed gaat🙈🙈
pi_221421631
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:29 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues het kan nog erger, iemand op X:

“Ik ga normaal altijd met de bus naar werk. Vandaag een keer met de auto gegaan… en vervolgens gewoon met de bus weer naar huis gegaan na mijn werkdag.

:D
Ik ben wel eens van werk naar de trein gelopen..in de tijd dat ik bijna nooit met de auto ging..
Was ik die dag wel met de auto.
Zat al bijna in de trein.
Helemaal terug en nog verder, want ik stond helemaal achteraan het parkeerterrein :') :')
pi_221421644
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:30 schreef AnneX het volgende:

Zijn alle dozen al uitgepakt? O-)
pi_221421660
quote:

[..]
_O- :D
pi_221421671
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:29 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues het kan nog erger, iemand op X:

Ik heb wel eens mijn vermiste fiets teruggevonden, tegen muur van de afhaal-Chinees (op loopafstand..).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221421741
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 14:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat was helder :Y

Maar de
Als nu.
?
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 21:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
In het ergste geval eindig je op hetzelfde punt als nu O-)
Jij leek te denken dat ik "als ik (nu)" schreef.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221421751
Ik zie net iets handigs op Instagram van iemand in de vs die ik volg. Nou gebruik ik het zelden maar zij had dikke plakken bacon en die had ze ik papier ingevroren zodat ze apart bleven. Nu had ze wat nodig, pakte 3 plakken en kon ze zo, want bevroren, zo in stukjes snijden. Bleef niet plakken aan het mes, ging heel makkelijk
pi_221421777
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:36 schreef sigme het volgende:

Ik heb wel eens mijn vermiste fiets teruggevonden, tegen muur van de afhaal-Chinees (op loopafstand..).
:o

Ik kon ooit mijn fiets niet meer vinden na een eh beschonken nacht in het Utregse Pothuys.
Lopend, zwalkend naar huis met vriendin..
Stond om de hoek in een steegie. Zelf neergezet :P
pi_221421816
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:45 schreef Blues het volgende:

[..]
:o

Ik kon ooit mijn fiets niet meer vinden na een eh beschonken nacht in het Utregse Pothuys.
Lopend, zwalkend naar huis met vriendin..
Stond om de hoek in een steegie. Zelf neergezet :P
Ik had eens dat een vriend van me in de loop van de middag z'n roes had uitgeslapen en in ons jeugdhonk verscheen met de vraag of iemand enig idee waar de sleutel die hij op z'n tafel gevonden had van was. Ik heb 'm bedankt voor het terugbrengen van mijn fietssleutel en de fiets later zelf even opgehaald.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221421849
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:48 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik had eens dat een vriend van me in de loop van de middag z'n roes had uitgeslapen en in ons jeugdhonk verscheen met de vraag of iemand enig idee waar de sleutel die hij op z'n tafel gevonden had van was. Ik heb 'm bedankt voor het terugbrengen van mijn fietssleutel en de fiets later zelf even opgehaald.
_O-
pi_221421928
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 14:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat was helder :Y

Maar de
Als nu.
?
Hetzelfde punt als waar ik nu al ben - dates hebbende met mensen waar ik niks bij voel ;)

Ah, spuitelf zie ik.
  vrijdag 24 juli 2026 @ 20:19:57 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221422777
quote:

[..]
Vast bij onze doos met hekreparatiespullen in de buurt.
Spoilers!
pi_221422914
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 20:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Vast bij onze doos met hekreparatiespullen in de buurt.
Het is een Braun handmixer uit de vorige eeuw.
En ik heb een site gevonden, die VIJFTIEN miljoen onderdelen kan leveren…volgens zeggen en een 4/5 sterren review.
Die heb ik foto’s gestuurd van het type nr. plaatje en het model.
Afwachten…😇
pi_221423025
Zou mooi zijn @AnneX Zo kreeg ik van Curver ooit eens een klein staafje om een wasmand ook over de lengte te kunnen openen, wasmand was al zeker 20 jaar oud. En Elho stuurde me touwtjes om hang bloempotten op te kunnen hangen, de ouden waren stuk. Ook die potten zaten al vele jaren niet meer in de collectie
pi_221423672
Dat is mooi Kaatje.

Het zit er wel in, dat de deeghaken dan opduiken…

Ondertussen kijk ik een ( ongeloofwaardige) film, die speelt in Parijs.
Dat laatste is wel leuk. O+
pi_221423754
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 20:42 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het is een Braun handmixer uit de vorige eeuw.
En ik heb een site gevonden, die VIJFTIEN miljoen onderdelen kan leveren…volgens zeggen en een 4/5 sterren review.
Die heb ik foto’s gestuurd van het type nr. plaatje en het model.
Afwachten…😇
Onze kringloopwinkel heeft een heel krat vol deeghaken van allerlei oude mixers. We hebben er zelf wel eens gekeken voor een tweede set voor onze antieke Philips mixer. Het is dat ik niet weet naar wat voor haken je precies op zoek bent, anders kon ik wel kijken. :)
pi_221423759
Ik heb vanavond de baby in bad helpen doen. Mijn taak was het vullen van het bad.

Nou was het wel handig geweest als ik daarvoor eerst de stop van het bad dicht had gedaan.

Nu heb ik ook de badkamervloer kunnen dweilen. :s)
pi_221423835
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 22:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vanavond de baby in bad helpen doen. Mijn taak was het vullen van het bad.

Nou was het wel handig geweest als ik daarvoor eerst de stop van het bad dicht had gedaan.

😂😂😂
pi_221423844
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 22:18 schreef Tele6 het volgende:

_O- Dat overkomt je ook maar 1x. De nieuwbakken ouders zijn je vast dankbaar :D die hebben een schone vloer
pi_221423961
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 22:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Onze kringloopwinkel heeft een heel krat vol deeghaken van allerlei oude mixers. We hebben er zelf wel eens gekeken voor een tweede set voor onze antieke Philips mixer. Het is dat ik niet weet naar wat voor haken je precies op zoek bent, anders kon ik wel kijken. :)
Hé…dat is ook een goeie. De KLW is meer terrein voor MnX. 😎
Eerst even afwachten wat de site oplevert.

Vergelijkbaar: van de week de groentela vol sop om schoon te maken.
Die bleek dus niet helemaal waterdicht te zijn.

Wat lief ( en gedurfd) om de baby in bad te doen. _O_
Was het helpen om de volgende x te doen?
pi_221424629
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:42 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
[..]
Jij leek te denken dat ik "als ik (nu)" schreef.
Nee nee, dat bedacht ik er gewoon zelf achteraan *)
Dat ze ook kon eindigen als jij nu. Je weet het immers nooit O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221424647
Goedemorgen c_/
pi_221424700
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 08:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee nee, dat bedacht ik er gewoon zelf achteraan *)
Dat ze ook kon eindigen als jij nu. Je weet het immers nooit O-)
Zeker! Maar niet mijn woorden :7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 25 juli 2026 @ 09:00:53 #132
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221424743
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 08:31 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen c_/
:W

Mogge allemaal. Vandaag belooft een goede dag te worden. Minimaal huishouden, maximaal tuin. En vanavond krijgen we vrienden op bezoek voor een krokettenfeest onder de overkapping. Zoveel mogelijk smaken proberen, we hebben 17 opties :9
Spoilers!
pi_221424785
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 09:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mogge allemaal. Vandaag belooft een goede dag te worden. Minimaal huishouden, maximaal tuin. En vanavond krijgen we vrienden op bezoek voor een krokettenfeest onder de overkapping. Zoveel mogelijk smaken proberen, we hebben 17 opties :9
Klinkt goed!

Ik heb spierpijn van trainen met de PT van gisteren, en ga een weekmenu maken en boodschappen doen/bestellen. Na de vakantie zijn we nog niet echt in het eetritme gekomen dat we 'normaal' hebben. Verder lekker afspraakvrij.
pi_221425065
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 09:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lastig kiezen! Zijn er nieuwe smaken bij?
Morgen een review😇

Zojuist bladerde / scrollde ik digitaal langs bakrecepten en kwam een knopje boven het recept tegen.
Hendig.😎

..”Cook Mode: Prevent your screen from going dark…” Klik.
pi_221425104
Goedemorgen
Laatste 2 dagen vakantie -O- die 2 weken gaan toch altijd snel.
pi_221425119
Ik droomde vannacht trouwens dat ik te gast was in het restaurant van The Menu :X
pi_221425213
Mogge!

Oeh, da’s een heerlijk feestje @lucky_strike. Ik heb maar besloten om krokettenkunst maar even te vergeten. Ik snap de kosten maar vind het ook echt te duur.

Ik moet straks even wat testen in de instant pot en wacht op een pakketje. Heb 2 verschillende aflevertijden, ben benieuwd totale tijdvak 10-22

Zat net even nieuws te kijken, wat een ellende met al die bosbranden in Spanje en Frankrijk, al die mensen die hun huis kwijt zijn, al die dieren die zijn omgekomen, alle bossen verbrand
pi_221425654
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 22:54 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hé…dat is ook een goeie. De KLW is meer terrein voor MnX. 😎
Eerst even afwachten wat de site oplevert.

Vergelijkbaar: van de week de groentela vol sop om schoon te maken.
Die bleek dus niet helemaal waterdicht te zijn.

Wat lief ( en gedurfd) om de baby in bad te doen. _O_
Was het helpen om de volgende x te doen?
Ah dat doe ik ook altijd als ik de koelkast schoon moet maken. Onze zijn gelukkig waterdicht :D

Baby in bad doen was vooral omdat dat bij hun blijkbaar een tweepersoons taak is en hij met een geopereerde knie op de bank zit. Dus ik moest nu doen wat de papa van de baby normaal gesproken zou doen.

De baby gaat eens per week in bad, dus waarschijnlijk hoeven we het niet te doen als we een keer oppassen. :)
  Moderator zaterdag 25 juli 2026 @ 10:50:06 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221425737
Bakker had al tijdje poster hangen dat ze de croissants verbeterd hadden. Ze zien er nu een stuk beter uit dus maar een meegenomen. Nu wil ik me niet van de indruk onttrekken dat het mogelijk afbak is, maar toch, ze zijn lekker. Mooie laagjes in het deeg. Ik dacht dat ik een foto gemaakt had, niet goed gedrukt blijkbaar. Foto houden jullie tegoed :+

Ik las hier gisteren iets over tankende trekkers en vrachtwagens. Veel transportbedrijven hebben een eigen tank, want voordeliger. Daarnaast kunnen vrachtwagens wel een paar duizend kilometer op een tank dus als je internationaal zit zorg je ook wel dat je niet in Nederland heeft te tanken. Daarnaast is het ook waar je kijkt, aan de snelweg ga je geen 1100L à ¤2,66 tanken. Bij de tankstations op het bedrijventerrein waar ik werk zie ik vaak genoeg vrachtwagens tanken.

Boeren hebben ook een eigen tank, als de machine 's avonds thuis komt wordt deze afgetank voor de volgende dag. Of mocht door een lange dag werken ver van huis het nodig zijn, wordt er op het land getankt. Er wordt wel eens "gezeurd" op de onzin van pick-ups in Nederland, boeren hebben daar vaak een dieseltank in liggen.

Zo gaat dat met grondverzetmachines als kranen en bulldozers ook, tank vullen op de zaak en dan naar de klus.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221425780
Twee mailtjes tegelijk. Nauwkeuriger bezorgmoment (vanavond) en mijn nieuwe horloge is er. Dus koffie nu en dan op de fiets naar de juwelier
  Moderator zaterdag 25 juli 2026 @ 11:01:25 #141
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221425781
Oh en ik reed gisteren op de A28 tegen 19u.
Snapte niet waarom er zoveel tramsportbeleiding reed, echt een stuk of zes van die busjes en de vrachtauto daar achter hadden een normale oplegger er achter. Maar iets verder was het een massa van vrachtwagens. Ik zag die tramsportbeleiding bij Hoogeveen, waar je afdraait richting Groningen en tot aan De Wijk was het een blok vrachtwagens.

Ik had niet meegekregen dat Truckstar dit weekend is. Hele drommen berm toeristen wel. Mooi hoor, hele stuk met een glimlach achter het stuur gezeten.

Mooi dat er nog mensen zijn met zoveel passie voor hun beroep. Genoeg chauffeurs die hun overuren laten betalen in het oosten bekleden van de cabine, sideskirts, of een set Alcoa's (van die glimmende velgen)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221425955
Ondertussen is B mee naar babyzwemmen en zit ik met m'n ziel onder de arm. Ik had allerlei dingen die ik vandaag wilde doen maar gisteren zei B meteen ja dat hij wilde gaan zwemmen en dan kan ik wel thuis blijven om de 3 resterende vakantiewassen te draaien en het zand op te stofzuigen dat hij in de slaapkamer heeft neergelegd omdat we met die baby naar de speeltuin waren gisteren en de douche schoon te maken en boodschappen te doen? We konden vanochtend niet overleggen wie wat zou doen want een andere vriendin vroeg of ze op de koffie kon komen en B had al ja gezegd.

Misschien had ik ook wel mee willen zwemmen maar ik zou morgen zelf naar een vriendin gaan en ik wil geen zand in bed.

En nu is B boos naar zwemmen gegaan omdat ik vanochtend ongezellig doe maar ik weet niet hoe ik gezellig moet doen??

Ik heb gezegd dat ik liever 1 dag per weekend op pad ben zodat we de andere dag aan klusjes toe komen maar B gaat liever beide dagen op pad en doet dan de klusjes niet?

Wat moet ik nou doen -O-

Hij zegt, ga lekker hardlopen, ga lekker naar buiten terwijl ik naar zwemmen ben. Maar er zit zand in mijn bed :(

Dit ook weer allemaal mijn probleem want B heeft een hartstikke gezellige dag met vrienden en zwemmen en alles, alleen doe ik zo ongezellig :')
pi_221426002
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 11:20 schreef Tele6 het volgende:

maar B gaat liever beide dagen op pad en doet dan de klusjes niet?

En heeft liever dat jij dan de klusjes doet
pi_221426053
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 11:20 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen is B mee naar babyzwemmen en zit ik met m'n ziel onder de arm. Ik had allerlei dingen die ik vandaag wilde doen maar gisteren zei B meteen ja dat hij wilde gaan zwemmen en dan kan ik wel thuis blijven om de 3 resterende vakantiewassen te draaien en het zand op te stofzuigen dat hij in de slaapkamer heeft neergelegd omdat we met die baby naar de speeltuin waren gisteren en de douche schoon te maken en boodschappen te doen? We konden vanochtend niet overleggen wie wat zou doen want een andere vriendin vroeg of ze op de koffie kon komen en B had al ja gezegd.

Misschien had ik ook wel mee willen zwemmen maar ik zou morgen zelf naar een vriendin gaan en ik wil geen zand in bed.

En nu is B boos naar zwemmen gegaan omdat ik vanochtend ongezellig doe maar ik weet niet hoe ik gezellig moet doen??

Ik heb gezegd dat ik liever 1 dag per weekend op pad ben zodat we de andere dag aan klusjes toe komen maar B gaat liever beide dagen op pad en doet dan de klusjes niet?

Wat moet ik nou doen -O-

Hij zegt, ga lekker hardlopen, ga lekker naar buiten terwijl ik naar zwemmen ben. Maar er zit zand in mijn bed :(

Dit ook weer allemaal mijn probleem want B heeft een hartstikke gezellige dag met vrienden en zwemmen en alles, alleen doe ik zo ongezellig :')
Een heel stevig gesprek voeren met meneer B.
Hij gooit zand in de slaapkamer en jij moet het maar opruimen?
En ook maar gelijk even alle vakantiewas doen? Heeft hij niks vuil gemaakt dan?

En weer zonder enig overleg smeert hij hem om leuke dingen te doen, terwijl jij eigenlijk ook wel graag iets buiten de deur had willen doen. En dat had prima gekund, maar dan wel -samen- zodanig afgestemd met elkaar dat je het weekend niet eindigt in de nog rondslingerende zooi van de week ervoor.

Sorry Tele, maar ik zie heel wat rode vlaggen hier. Niet dat alles altijd perfect hoeft te zijn en gaan, maar je bent niet zijnhuissloofje :*
pi_221426102
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 11:01 schreef derLudolf het volgende:
Oh en ik reed gisteren op de A28 tegen 19u.
Snapte niet waarom er zoveel tramsportbeleiding reed, echt een stuk of zes van die busjes en de vrachtauto daar achter hadden een normale oplegger er achter. Maar iets verder was het een massa van vrachtwagens. Ik zag die tramsportbeleiding bij Hoogeveen, waar je afdraait richting Groningen en tot aan De Wijk was het een blok vrachtwagens.

Ik had niet meegekregen dat Truckstar dit weekend is. Hele drommen berm toeristen wel. Mooi hoor, hele stuk met een glimlach achter het stuur gezeten.

Mooi dat er nog mensen zijn met zoveel passie voor hun beroep. Genoeg chauffeurs die hun overuren laten betalen in het oosten bekleden van de cabine, sideskirts, of een set Alcoa's (van die glimmende velgen)
Een aangetrouwde-neef van C. heeft een aardappeltransportbedrijf (3x woordwaarde), en die was (is?) ook helemaal into de aankleding van zijn truck. Echt vanbinnen en vanbuiten. Verbeek heet zijn bedrijf, wellicht heb jij wel eens een truck van hem gezien want hij heeft ook wel prijzen gewonnen.

Het is niet helemaal mijn tak van sport, maar het is leuk als mensen ergens zo enthousiast over zijn en passie voor hebben :Y

Op de een of andere manier hebben we toch best wat vrachtwagenchauffeurs in de familie (gehad). Mijn opa reed op zandwagens en mijn schoonvader reed ook internationaal. Beide zou je trouwens niet gelijk het idee vraag krijgen dat ze dit beroep hadden. (Tenger gebouwd, geen bier, etc ;) ).

Mijn opa werkte trouwens voor een (nare) man die inderdaad de olie op zijn terrein aftankte. Of beter gezegd, in zijn terrein… Dat huis en de grond werd na zijn overlijden dus onverkoopbaar…. :X
pi_221426113
Het leest voor mij alsof B naar zijn idee nog steeds alleen woont en zijn eigen agenda maakt.
En als jij als samenwonende partner daar problemen mee hebt omdat je iets samen wilde doen of samen huis wilde houden (gek joh :') ) hij voor jou en passant je agenda invult. Zonder veel rekening te houden met wat jij wil hierin.

B kan misschien andere prioriteiten hebben maar samenwonen betekent ook rekening houden met elkaar en niet alleen je (zijn) eigen plan trekken.

En nu ga ik lunchen met maatje. We zouden gaan lunchen en zwemmen maar zijn agenda was niet goed bijgehouden dus gisteren werd ik gebeld dat meneer straks naar PSV gaat. En dan is de praktische en mentale agenda wel erg vol voor hem. Dus wij gaan lunchen bij het bos, misschien nog een klein rondje wandelen en dan kan hij nog even afschakelen voor hij de PSV stadiondrukte in gaat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221426126
Vent zoeken die ook niet tegen zand in zijn bed kan *) Ik heb enorm geboft dat F. door zijn ex is gedrild. Hij ruimt achter zijn kont op en poetst beneden op zaterdag als ik boven doe. Wat afspraken met derden betreft, daar schoot zijn ex altijd van uit haar slof, ik heb hem nu eindelijk zo ver dat hij zelf beslist of hij iets wil doen met iemand, hij durfde het in het begin amper aan te kaarten :{

En nu ligt ie als een dood vogeltje ocharm op de bank. Ik dacht eerst hartinfarct ofzo, zweten, misselijk, duizelig. Maar het lijkt BPPD. Heeft zijn vader ook vaker last van. Emmertje is gevuld geworden (wilde geen emmer, moest van mij, ik had gelijk).

Timing is klote, hij zou een collega N. en mij naar feestje van andere collega brengen en halen.
N. haar vader is heel ziek, het was de vraag of ze überhaupt mee kon. Dus die appt net dat ze kon en wel de afleiding kon gebruiken...moet ik afzeggen.

Feest is in België, ik rij dat sws niet en haar man heeft hun auto nodig om haar moeder naar haar vader te brengen voor bezoek.

Ach ja. Er zijn ergere dingen, maar hij is wel heel sneu.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_221426139
Aww, beterschap aan F @Syrena
pi_221426152
Oja, F. mag niet de was doen :') hij zal het best kunnen, geen idee, maar hoe hij was ophangt krijg ik al een error van.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_221426157
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 11:46 schreef Syrena het volgende:
Vent zoeken die ook niet tegen zand in zijn bed kan *) Ik heb enorm geboft dat F. door zijn ex is gedrild. Hij ruimt achter zijn kont op en poetst beneden op zaterdag als ik boven doe. Wat afspraken met derden betreft, daar schoot zijn ex altijd van uit haar slof, ik heb hem nu eindelijk zo ver dat hij zelf beslist of hij iets wil doen met iemand, hij durfde het in het begin amper aan te kaarten :{

En nu ligt ie als een dood vogeltje ocharm op de bank. Ik dacht eerst hartinfarct ofzo, zweten, misselijk, duizelig. Maar het lijkt BPPD. Heeft zijn vader ook vaker last van. Emmertje is gevuld geworden (wilde geen emmer, moest van mij, ik had gelijk).

Timing is klote, hij zou een collega N. en mij naar feestje van andere collega brengen en halen.
N. haar vader is heel ziek, het was de vraag of ze überhaupt mee kon. Dus die appt net dat ze kon en wel de afleiding kon gebruiken...moet ik afzeggen.

Feest is in België, ik rij dat sws niet en haar man heeft hun auto nodig om haar moeder naar haar vader te brengen voor bezoek.

Ach ja. Er zijn ergere dingen, maar hij is wel heel sneu.
Ja dat is een hele nare aandoening -O-

@Tele6 wat rot dat je je (weer) zo voelt :*
Je zegt : "Ik had allerlei dingen die ik vandaag wilde doen" en verderop: "Wat moet ik nou doen"
Welke dingen wilde jij vandaag doen?
Welke dingen had je voor jezelf bedacht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')