abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juli 2026 @ 10:07:45 #101
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221425437
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 09:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dankjewel ChatGPT
Sorry maar nee. Dit is gewoon hoe ik schrijf.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221425448
Dit zijn geen vrienden
pi_221445333
Die vriendschap zou meteen voorbij zijn. Ik heb laatst een vriendschap verbroken omdat ik niet was uitgenodigd op een verjaardag. Wegwezen.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 14:05:42 #104
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_221451302
Wellicht is het gewoon een andere dynamiek... de boys samen in plaats van de boys met een jongen die op jongens valt. Geen homofobie maar gewoon andere dynamiek. Net als dat er 1 dame mee zou gaan bijvoorbeeld.
Geen interesse.
pi_221454419
Als jij 20 bent bent weet ik niet hoe oud je andere vrienden zijn. Maar als ze ook rond die leeftijd zitten dan zijn hun hersenen ook nog niet volledig ontwikkeld. Kan best zijn dat ze gewoon hebben besloten dat ze je niet op vakantie willen nemen vanwege je geaardheid. Ik ken ex-vrienden (en nee ik ben geen homo) die nogal fel waren tegen homoseksualiteit toen ze jonger waren. Ik zou gewoon andere vrienden zoeken, als je vrienden wil
pi_221454520
quote:
Ik ben hier inmiddels al een hele tijd over aan het piekeren en merk dat het me steeds meer bezighoudt. Ik vraag me af of ik tegen hem moet zeggen dat het me pijn heeft gedaan.

Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Zouden jullie dit met hem bespreken of zouden jullie het juist laten rusten?
Zelf zou ik het niet zeggen dat het me pijn heeft gedaan.

Ik zou het laten rusten en nooit meer contact met hen zoeken. Blokkeren en alles.

Ik ben met nu ex-vrienden op vakantie geweest. Als ze me het volgende jaar niet zouden uitnodigen of als ik ernaar zou vragen en ze zouden me er niet bij willen hebben dan is het antwoord van mijn kant nogal simpel. Geen noodzaak om er woorden vies aan te maken, te schelden, beledigen of wat dan ook. Soms eindigt vriendschap gewoon en dat kan zonder gedoe, ieder gaat weer zijn eigen weg
  woensdag 29 juli 2026 @ 07:12:29 #107
483584 incel
they/them
pi_221455171
Per direct uit je leven gooien en nooit meer omkijken.

Zoiets kan nooit een foutje of perongeluk of een 'misverstand' zijn zoals sommige (vrouwen) hier zeggen.

Is gewoon doelbewust omdat ze jou niet respecteren of als vriend of zelfs als gelijke zien.

Je kan beter alleen zijn dan met de verkeerde mensen zijn of met mensen die jou niet waarderen.

Heb wat zelfrespect.
pi_221455492
Het woord "respect" is zo te lezen de laatste tijd weer aan inflatie onderhevig hoor. Vooral mannen die "respect" moeten krijgen of afdwingen. Jongens, doe normaal! Dat TS niet is meegevraagd op vakantie is jammer. De vraag is dan: hoe ga je hiermee om? Hoe belangrijk is deze groep mensen voor jou? De mate waarin je bereid bent te investeren in contact hangt óók af van de mate waarin je, als het contact er is, daar iets uit haalt oftewel het samen leuk hebt. En tot slot: sommige mensen moeten nu eenmaal meer investeren om contacten te onderhouden dan anderen. Dat kan verschillende redenen hebben, maar wil absoluut niet zeggen dat anderen het contact met jou niet waarderen of, nog veel erger, geen respect voor jou hebben. Maak het probleem niet groter dan het is. Bij TS roept de situatie verdriet op. Prima om dat te bespreken als je daaraan behoefte hebt (maar het komt snel verwijtend over, dus vraag je af wat je hiermee wilt bereiken). Prima om ook verder te blijven kijken en te zien of je jouw eigen netwerk kunt uitbreiden, maar om te adviseren om alle schepen rücksichtslos achter je te verbranden omdat jou onvoldoende respect is betoond ... Mensen, wordt volwassen.
  woensdag 29 juli 2026 @ 08:52:59 #109
483584 incel
they/them
pi_221455611
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:37 schreef Groepfunder het volgende:
Het woord "respect" is zo te lezen de laatste tijd weer aan inflatie onderhevig hoor. Vooral mannen die "respect" moeten krijgen of afdwingen. Jongens, doe normaal! Dat TS niet is meegevraagd op vakantie is jammer. De vraag is dan: hoe ga je hiermee om? Hoe belangrijk is deze groep mensen voor jou? De mate waarin je bereid bent te investeren in contact hangt óók af van de mate waarin je, als het contact er is, daar iets uit haalt oftewel het samen leuk hebt. En tot slot: sommige mensen moeten nu eenmaal meer investeren om contacten te onderhouden dan anderen. Dat kan verschillende redenen hebben, maar wil absoluut niet zeggen dat anderen het contact met jou niet waarderen of, nog veel erger, geen respect voor jou hebben. Maak het probleem niet groter dan het is. Bij TS roept de situatie verdriet op. Prima om dat te bespreken als je daaraan behoefte hebt (maar het komt snel verwijtend over, dus vraag je af wat je hiermee wilt bereiken). Prima om ook verder te blijven kijken en te zien of je jouw eigen netwerk kunt uitbreiden, maar om te adviseren om alle schepen rücksichtslos achter je te verbranden omdat jou onvoldoende respect is betoond ... Mensen, wordt volwassen.
"Vergeten" worden door een groep "vrienden" om samen mee op vakantie te gaan, terwijl je hebt aangegeven dat je dat graag wil is gewoon de definitie van niet gerespecteert worden.

Maar nu lees ik verderop dat TS man is en ook op mannen valt. Misschien heeft het daar wat mee te maken.

Ja ik weet het in een moderne wereld blabla en allemaal andere woke shit etc. Maar snap wel dat dat kan botsen met andere mannen die gewoon op vrouwen vallen en zich bijv. niet prettig voelen met het samen delen van een hotelkamer of zelf lekker achter de wijven aan willen gaan en dan TS hebben die achter de mannen aan wil gaan dat botst een beetje.

Het is jammer maar zo werkt het nou eenmaal.
pi_221455829
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:52 schreef incel het volgende:
"Vergeten" worden door een groep "vrienden" om samen mee op vakantie te gaan, terwijl je hebt aangegeven dat je dat graag wil is gewoon de definitie van niet gerespecteert worden.
TS is duidelijk niet de spil waar de groep om draait. Hij heeft weliswaar tegen één van de andere groepsleden gezegd het leuk te vinden om weer als groep weg te gaan, maar niet tegenover de groep. Zou dat laatste niet meer voor de hand hebben gelegen en zijn kans op succes hebben vergroot? We weten ook niet hoe sterk de positie van de vriend van TS binnen de groep is. Is dat iemand die doorgaans het initiatief neemt? Of is het een van de volgers? Dit is geen waardeoordeel. Maar het zal invloed hebben op de kans om meegevraagd te worden. Of zie jij dit anders? Dat het een stevige reality check voor TS is, ben ik overigens met je eens.

quote:
Maar nu lees ik verderop dat TS man is en ook op mannen valt. Misschien heeft het daar wat mee te maken.
Daar heb ik ook aan gedacht, maar TS weet zeker dat dit geen rol speelt. En dat is iets waar wij blij om mogen zijn.
  woensdag 29 juli 2026 @ 10:44:48 #111
483584 incel
they/them
pi_221456452
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 09:31 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
TS is duidelijk niet de spil waar de groep om draait. Hij heeft weliswaar tegen één van de andere groepsleden gezegd het leuk te vinden om weer als groep weg te gaan, maar niet tegenover de groep. Zou dat laatste niet meer voor de hand hebben gelegen en zijn kans op succes hebben vergroot? We weten ook niet hoe sterk de positie van de vriend van TS binnen de groep is. Is dat iemand die doorgaans het initiatief neemt? Of is het een van de volgers? Dit is geen waardeoordeel. Maar het zal invloed hebben op de kans om meegevraagd te worden. Of zie jij dit anders? Dat het een stevige reality check voor TS is, ben ik overigens met je eens.
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht, maar TS weet zeker dat dit geen rol speelt. En dat is iets waar wij blij om mogen zijn.
Ik weet niet... Als ik moet smeken om ergens bij te zijn en merk dat het stroef verloopt heb ik ook zoiets van krijg dan maar lekker de tyfus. Had ik laatst ook soort van een dergelijke situatie met vrienden toen we gingen varen. Zij zijn allemaal van die fanatieke vissers en ik iets minder dus toen kregen we ook ff ruzie van ja dan ga je volgende keer maar niet mee omdat ik bier barbecue varen en zwemmen belangrijker vind dan met 20 hengels en andere teringzooi op de boot zitten.
  Moderator donderdag 30 juli 2026 @ 00:48:00 #112
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221462084
Dit is een situatie waar je niet meer in kan winnen ben ik bang.
- vmi voor intimi -
pi_221470944
Loslaten en door.
En nu zelf een leuke vakantie plannen.
Alius aliud dicit
  donderdag 6 augustus 2026 @ 08:44:34 #114
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_221510794
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:52 schreef incel het volgende:

[..]

Ja ik weet het in een moderne wereld blabla en allemaal andere woke shit etc. Maar snap wel dat dat kan botsen met andere mannen die gewoon op vrouwen vallen en zich bijv. niet prettig voelen met het samen delen van een hotelkamer of zelf lekker achter de wijven aan willen gaan en dan TS hebben die achter de mannen aan wil gaan dat botst een beetje.

Het is jammer maar zo werkt het nou eenmaal.
Tja als zij idd met z'n allen gaan stappen en zuipen (eventueel klein beetje sloeren) dan snap ik dat TS misschien een gekke dynamiek kan brengen die zij niet willen hebben.
Lachen joh.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 07:44:48 #115
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221516779
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:58 schreef Traantje1 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik moet echt even mijn ei kwijt en hoop dat jullie mij misschien advies kunnen geven. Ik heb deze situatie namelijk nog nooit meegemaakt en weet daarom niet zo goed wat ik ermee moet doen.

Het zit zo: ik kwam er laatst achter dat een aantal vrienden van mij, met wie ik vorig jaar ook op vakantie ben geweest, dit jaar weer samen op vakantie gaan. Zonder mij, en zonder mij te vragen of ik mee wilde.

Wat ik vooral lastig vind, is dat ik een paar maanden geleden tegen een vriend, die ik zelf als mijn beste vriend beschouw (hoewel ik weet dat ik niet zijn beste vriend ben), heb gezegd dat het me ontzettend leuk leek om weer eens samen op vakantie te gaan. Zijn reactie was dat hij alleen niet degene zou zijn die de vakantie zou organiseren.

Toen ik vervolgens hoorde dat ze samen op vakantie gaan, voelde ik me niet gezien en begon ik me af te vragen of hij mij eigenlijk wel als een vriend ziet.

Ik ben hier inmiddels al een hele tijd over aan het piekeren en merk dat het me steeds meer bezighoudt. Ik vraag me af of ik tegen hem moet zeggen dat het me pijn heeft gedaan.

Ik merk alleen dat dit alles me ontzettend raakt. Soms denk ik zelfs: ben ik eigenlijk wel iemands vriend? Ik voel me op dit moment ontzettend eenzaam en het begint me echt heel zwaar te vallen.

Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Zouden jullie dit met hem bespreken of zouden jullie het juist laten rusten?
Dit zijn geen vrienden, dit zijn eikels.
Prediker 1:8 ~ alle dingen zijn onuitsprekelijk vermoeiend ...
pi_221516854
En wat is de status? is er al gekletst? ben benieuwd.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:08:02 #117
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221517202
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 14:03 schreef Lulu888 het volgende:
Die vriendschap zou meteen voorbij zijn. Ik heb laatst een vriendschap verbroken omdat ik niet was uitgenodigd op een verjaardag. Wegwezen.
"Voor jou, tien anderen" ^O^
Prediker 1:8 ~ alle dingen zijn onuitsprekelijk vermoeiend ...
pi_221517864
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:58 schreef Traantje1 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik moet echt even mijn ei kwijt en hoop dat jullie mij misschien advies kunnen geven. Ik heb deze situatie namelijk nog nooit meegemaakt en weet daarom niet zo goed wat ik ermee moet doen.

Het zit zo: ik kwam er laatst achter dat een aantal vrienden van mij, met wie ik vorig jaar ook op vakantie ben geweest, dit jaar weer samen op vakantie gaan. Zonder mij, en zonder mij te vragen of ik mee wilde.

Wat ik vooral lastig vind, is dat ik een paar maanden geleden tegen een vriend, die ik zelf als mijn beste vriend beschouw (hoewel ik weet dat ik niet zijn beste vriend ben), heb gezegd dat het me ontzettend leuk leek om weer eens samen op vakantie te gaan. Zijn reactie was dat hij alleen niet degene zou zijn die de vakantie zou organiseren.

Toen ik vervolgens hoorde dat ze samen op vakantie gaan, voelde ik me niet gezien en begon ik me af te vragen of hij mij eigenlijk wel als een vriend ziet.

Ik merk alleen dat dit alles me ontzettend raakt. Soms denk ik zelfs: ben ik eigenlijk wel iemands vriend? Ik voel me op dit moment ontzettend eenzaam en het begint me echt heel zwaar te vallen.

Het zijn je vrienden niet.
Get over it.
pi_221524024
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 08:44 schreef Pajanus het volgende:

[..]
Tja als zij idd met z'n allen gaan stappen en zuipen (eventueel klein beetje sloeren) dan snap ik dat TS misschien een gekke dynamiek kan brengen die zij niet willen hebben.
Een vakantie is toch wel 1 van de hoogtepunten van het jaar meestal. Als je door je "vrienden" wordt vergeten zou je inmiddels wel moeten weten hoe laat het is. Dat zijn gewoon geen vrienden.
  maandag 17 augustus 2026 @ 10:35:46 #120
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221591829
Gesprek aan gaan kan, maar bedenk vooraf wat je ermee wil bereiken.

Het kan zijn dat ze om de hete brij heendraaien, wat ga je dan doen? Aandringen dat je toch mee mag?
Het kan ook zijn dat ze gewoon eerlijk aangeven dat ze liever met de anderen gaan omdat het beter klikt. Ben je met een dergelijk antwoord geholpen?

De strategie van loslaten lijkt mij de meest aangewezen manier.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Spellchecker maandag 17 augustus 2026 @ 22:28:14 #121
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221597872
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:40 schreef Traantje1 het volgende:
Ik denk dat ik het liever eerst alleen met die vriend bespreek, omdat ik hem had gezegd dat het me leuk leek om weer samen op vakantie te gaan. Ik dacht dat hij dan kon zeggen dat ik dat ook leuk vond en dat ze me misschien gewoon een berichtje konden sturen.
Hoe is dat gesprek afgelopen?
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 11:33:29 #122
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221599569
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 10:04 schreef incel het volgende:

[..]
Een vakantie is toch wel 1 van de hoogtepunten van het jaar meestal. Als je door je "vrienden" wordt vergeten zou je inmiddels wel moeten weten hoe laat het is. Dat zijn gewoon geen vrienden.
Dit.

TS ga alleen en verdwaal is de beste tijd van je leven man.
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')