Hier dus 12 mm. Dat is wel genoeg om licht gewortelde planten en struiken wel weer even een boost te geven. Ook voor het gras en de moestuin is het wel een prima hoeveelheidquote:
Hier gister ook enkel buitjes met 3 druppels.quote:
Even wat extra waterijs inslaan.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:14 schreef StateOfMind het volgende:
Morgen begint hier hittegolf nummer 4.
Morgen 29, en woensdag 35
En nog 3 30-plussers.
Na volgende week woensdag is ie gelukkig weer afgelopen.
Ik heb uit pure wanhoop die van huismerk Jumbo maar meegenomen.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even wat extra waterijs inslaan.
Al kan ik de rode Festini nog steeds nergens vinden. @:dombohetolifantje1
Als het goed is bij de Plus. En bij de Jumbo staan ze ook gewoon in het assortiment?quote:Op maandag 27 juli 2026 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
IJs is altijd lekkerquote:Op maandag 27 juli 2026 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Warm? Dat sowieso. Het is zomer! Maar denk gezien de laatste GFS-updates dat het wel gaat meevallen wat betreft meest extreme waarden.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:36 schreef Elan het volgende:
Hoop dat GFS er naast zit wat een belachelijke kut hitte.
Niet warm maar debiel heet, 38 graden in het midden en lokale 40'ersquote:Op maandag 27 juli 2026 13:02 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Warm? Dat sowieso. Het is zomer! Maar denk gezien de laatste GFS-updates ook dat het wel gaat meevallen wat betreft meest extreme waarden.
Paar hete dagen als voornamelijk wo-do klopt wel (GFS). Daarna telkens zakkend onder de 30 graden om naar verwachting tussendoor de dertiger weer aan te tikken. En 25+ is ook best warm, maar verder gewoon zomers weer!quote:Op maandag 27 juli 2026 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet warm maar debiel heet, 38 graden in het midden en lokale 40'ers.
Overigens komen eigenlijk alle moden met aanhoudende warmte, even een dipje maar na het weekend ook weer behoorlijk warm en kansen op tropische temperaturen.
Als je vandaag nog gaat zijn ze 2e doos halve prijs bij de Jumbo.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2026 14:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je vandaag nog gaat zijn ze 2e doos halve prijs bij de Jumbo.
https://www.jumbo.com/pro(...)s-12-x-50ml-134228DS
Nou dit dus! We hebben toch wel heerlijk weertje op een warmte opstoot na.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:52 schreef Discombobulate het volgende:
Ben wel blij dat ik in het noorden woon zeg.
Wij zijn ook blij dat jij in het noorden woontquote:Op maandag 27 juli 2026 15:52 schreef Discombobulate het volgende:
Ben wel blij dat ik in het noorden woon zeg.
Hey! Pas op he!quote:Op maandag 27 juli 2026 16:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wij zijn ook blij dat jij in het noorden woont![]()
Wel blij dat ik daar juist niet woon. Oosten is veel mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |