Geen halve maatregelen tegen dropshippingquote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:09 schreef TwenteFC het volgende:
Hoe kon dit allemaal toch gebeuren.. je hele leven apolitiek geweest, als gedaan wat de fuhrer van je vroeg, en dan wordt je dit onrecht aangedaan.. onvoorstelbaar.
Bekijk deze YouTube-video
Is dat zo?quote:
phpmystyle heeft een druk en zeer interessant en sociaal leven buiten dit forum denk ik. We mogen blij zijn dat hij toch nog tijd vrij kan maken om ons mee te nemen in de Russische kijk op dit conflict.quote:
Ja, ik snap ook niet dat ze het over het russische amazon hebben. Het is meer een russisch Aliexpress op steroiden.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dat wist ik niet.
Dan is het ipv een min of meer valide doel, een 100% valide militair doel.
Waarom stelde jij deze vraag niet toen rusland dit 4,5 jaar geleden begon te doen?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Oekraïne valt een tankstation aan. Is dit geen oorlogsmisdaad?
Rusland begaat warcrimes. Dat leidt geen twijfel, maar dat is de vraag niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:58 schreef oheng het volgende:
[..]
Waarom stelde jij deze vraag niet toen rusland dit 4,5 jaar geleden begon te doen?
De vraag is of dit door Oekraïne is gedaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Het tankstation niet per se denk ik?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Een dropshipper heeft geen voorraad.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen halve maatregelen tegen dropshipping
Ik stel alleen maar vragenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Opzich is deze vraag toch niet zo heel vreemd, heb ook online heel veel echt pro oekraieners zien afvragen waarom Oekraine dit doet.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik stel alleen maar vragen
[ afbeelding ]
dat is wél de vraag.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rusland begaat warcrimes. Dat leidt geen twijfel, maar dat is de vraag niet.
Als het een echte vraag was geweest. Dit is gewoon concern trollingquote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Opzich is deze vraag toch niet zo heel vreemd, heb ook online heel veel echt pro oekraieners zien aanvragen waarom Oekraine dit doet.
Ik denk dat die mensen soms vergeten dat Oekraine een existentiële oorlog voert
Nee. Vrij breed is alles wat de oorlogsinspanning ondersteund een doel. Dus 1 militair voertuig wat daar ooit getankt heeft -> doel.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Lospedro snapt niet dat dropshipping dichter bij de fabrikant plaats vindt. En niet vanuit een lokaal magazijn van lokale verkopers.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom staat dat ook in dat warehouse slimpie
Waarom verbaast mij dat niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:39 schreef oheng het volgende:
[..]
Lospedro snapt niet dat dropshipping dichter bij de fabrikant plaats vindt. En niet vanuit een lokaal magazijn van lokale verkopers.
Ffs heeft nr 1, Koledino, eindelijk het juiste aantal nullen, verkloten ze Utkino en Yekaterinenburg.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:58 schreef ExTec het volgende:
Ondertussen ook de engelstalige editie. Ik zie nog wel een tweetal doelen rond moskou, en 1 rond st' petersburg.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |