Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, ze hebben vast ontzettend leuke putin parafernalia op wildberries.
Niet jokken joh, daar weet jij alles van.quote:
Natuurlijk heb ik geen Poetin fan items. Alleen een of twee matroesjkas van mijn reis uit 2016 in Moskou.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Niet jokken joh, daar weet jij alles van.
Er schijnt wel een heuze Putin fanshop in sommige shoppingmals te zijn of vliegvelden.quote:
Precies, own it.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:15 schreef phpmystyle het volgende:
Zou bij gelegenheid er best even willen kijken.
Ik zie er wel business in.quote:
Ja, want dat soort spul heb je alleen in putin-winkels, nergens anders.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
Sportieve looks met een zakelijke touch.
Verder wat verkoop van trainingspakken, petjes, en mooie herenschoenen met 'stevige' zool. Verder wat haarlak om je haar gedurende de dag op je plek te houden.
Niet in een one-concept-store waarin alles geijkt is op het bereiken van succes, gezondheid, fysieke- en mentale kracht, en werelddominantie.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, want dat soort spul heb je alleen in putin-winkels, nergens anders.
En jij je Russische trolneus weer op zo te zien. Simpele 🤣quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt je feestneus weer op zo te lezen.
Word je niet binnen gelaten vandaag? Denk dat ze je daar inmiddels ook zat zijn 🤣🤣quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:22 schreef phpmystyle het volgende:
Is de dagbesteding vandaag gesloten ofzo?
Je bent redelijk actief, dus blijkbaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:22 schreef phpmystyle het volgende:
Is de dagbesteding vandaag gesloten ofzo?
We gaan je niet missen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:24 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway. Ik ga boodschappen doen, en daarna sporten.
Toedels.
Dat treft mij.quote:
Lekker voor je.quote:
Aha de elite zijn alle normale mensen die wel gewoon voor zichzelf kunnen zorgen, die zich enigszins bezorgd maken over de toekomst van deze wereld en die niet denken dat migranten de oorzaak zijn van alle problemen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt vooral "apparatsjik" van dergelijke partijen, maar ook een VVD of CDA.
Er staan geen grond drones op Wildberries. Wel heel erg veel andere militair nuttige zaken, zelfs munitie.quote:
Jezus. Zelfs Tim Pool stapt over. De russen hebben duidelijk een tekort aan geld.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:09 schreef ExTec het volgende:
Ondertussen beginnen de pro-rus influencers het zinkende schip te verlaten.
[ x ]
Maar gelukkig heeft putin phpmystyle nog
Wilde het ook al zeggen. Eerst Laura Loomer, nu Tim Pool. Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:00 schreef oheng het volgende:
[..]
Jezus. Zelfs Tim Pool stapt over. De russen hebben duidelijk een tekort aan geld.
Het enige op de bingokaart is een kernbom.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat Rusland wacht op de zondag met een verzengende vergelding, die de magen omdraait.
Dat is het nadeel van oorlog en daarom kan ik er niet enthousiast van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |