Doe het niet jongen, doe het niet!quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:01 schreef incel het volgende:
EN IK BEN GODVERDOMME NOU AL SPULLEN KWIJT
Ik laat altijd de dingen die ik gebruik aan het droogrek want ik rouleer ze altijd de ene in de was dan gebruik ik de andere en dan hang ik hem uit en als het klaar is pak ik de ander en ben nu al godverdomme de keuken handdoek kwijt
Dit is ook echt van die vrouwenlogica waar ik moeite mee heb. Dat iets niet ff 1 of 2 dagen aan het droogrek kan blijven tot je het weer nodig hebt nee het moet eerst ergens diep in 1 van de 20 kasten verstopt worden want LOGICA
Ja ze wil per se dat het droogrek leeg is. Maar ik vind dat dus onzin bij dingen als keukenhanddoeken want die was je toch iedere week dus je kan ze er gewoon aan laten hangen en ze daar weer af pakken maar in haar hoofd is het dus beter om extra stappen in te lassen dat ze ondertussen weer ff 1 of 2 dagen in een kast ergens moeten liggen want dat is veel logischer natuurlijk extra werk. Kijk voor winterkleding snap ik het wel maar iets wat je iedere week nodig hebt vind ik dus echt fuckign bullshit. Ergens is het wel chill want ze kan wel heel netjes dingen opvouwen maar dit is dus echt al een punt waar we op botsen want ik ben gewoon efficient ingesteld en hou niet van onnodige stappen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Doe het niet jongen, doe het niet!
En je moet die vrouw zeggen dat ze met haar tengels van jouw keukenhanddoeken afblijft tot ze huur betaalt en dat haar vaste taak is terwijl jij lekker aan het trainen bent in jouw krachthonk.
Je kunt pas met deze vrouw gaan samenwonen als je je een huis van minimaal 150m2 met vier slaapkamers kunt veroorloven en een schoonmaakster, zodat de huishoudelijke taken geen overleg behoeven en je haar niet de hele dag hoeft te zien. Dan pas kun je daaraan gaan denken. Tot die tijd zou ik het bij latten houden.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:07 schreef incel het volgende:
[..]
Ja ze wil per se dat het droogrek leeg is. Maar ik vind dat dus onzin bij dingen als keukenhanddoeken want die was je toch iedere week dus je kan ze er gewoon aan laten hangen en ze daar weer af pakken maar in haar hoofd is het dus beter om extra stappen in te lassen dat ze ondertussen weer ff 1 of 2 dagen in een kast ergens moeten liggen want dat is veel logischer natuurlijk extra werk. Kijk voor winterkleding snap ik het wel maar iets wat je iedere week nodig hebt vind ik dus echt fuckign bullshit. Ergens is het wel chill want ze kan wel heel netjes dingen opvouwen maar dit is dus echt al een punt waar we op botsen want ik ben gewoon efficient ingesteld en hou niet van onnodige stappen.
Ja ik wil het liefst ook echt een groter huis man en ben hard aan het zoeken ook maar er zit ff niks in momenteel binnen m'n budget en moet ook overdrachtsbelasting betalen die vrijstelling heb ik ook al gemist kwam ik laatst achter wat ook helemaal kut is en het zit gewoon ff niet mee.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je kunt pas met deze vrouw gaan samenwonen als je je een huis van minimaal 150m2 met vier slaapkamers kunt veroorloven en een schoonmaakster, zodat de huishoudelijke taken geen overleg behoeven en je haar niet de hele dag hoeft te zien. Dan pas kun je daaraan gaan denken. Tot die tijd zou ik het bij latten houden.
Veel vrouwen zijn zo. Die denken dat mannen dingen verkeerd doen en dat zij de man helpen groeien door bijv. de handdoeken op te bergen. Terwijl mannen gewoon pragmatisch en lui zijn en daar geen probleem mee hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:01 schreef MultiBanaan het volgende:
Klinkt niet echt alsof zij van het overleggen is, ze legt vooral heel veel aan TS op wat hij maar gewoon moet accepteren
Ik zou ECHT niet luisteren naar de dingen die TAmaru hier neerplemptquote:Op woensdag 22 juli 2026 10:12 schreef incel het volgende:
[..]
Ja ik wil het liefst ook echt een groter huis man en ben hard aan het zoeken ook maar er zit ff niks in momenteel binnen m'n budget en moet ook overdrachtsbelasting betalen die vrijstelling heb ik ook al gemist kwam ik laatst achter wat ook helemaal kut is en het zit gewoon ff niet mee.
Ergens wil ik diep van binnen wel deze kant op je hele leven alleen blijven is ook zo triest maar weet gewoon dat het niet makkelijk zal gaan.
Jij wou toch een vrouw die het huisdouden doet?quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Veel vrouwen zijn zo. Die denken dat mannen dingen verkeerd doen en dat zij de man helpen groeien door bijv. de handdoeken op te bergen. Terwijl mannen gewoon pragmatisch en lui zijn en daar geen probleem mee hebben.
Dat moet ZIJ doen, he, niet hij. Kom op, wat denk je wel! En ze moet hem er ook niet mee lastigvallen, maar in stilte het huishouden doen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij wou toch een vrouw die het huisdouden doet?
Was opruimen ipv laten hangen hoort daar dus bij..
Je klinkt als mijn manquote:Op woensdag 22 juli 2026 10:07 schreef incel het volgende:
[..]
Ja ze wil per se dat het droogrek leeg is. Maar ik vind dat dus onzin bij dingen als keukenhanddoeken want die was je toch iedere week dus je kan ze er gewoon aan laten hangen en ze daar weer af pakken maar in haar hoofd is het dus beter om extra stappen in te lassen dat ze ondertussen weer ff 1 of 2 dagen in een kast ergens moeten liggen want dat is veel logischer natuurlijk extra werk. Kijk voor winterkleding snap ik het wel maar iets wat je iedere week nodig hebt vind ik dus echt fuckign bullshit. Ergens is het wel chill want ze kan wel heel netjes dingen opvouwen maar dit is dus echt al een punt waar we op botsen want ik ben gewoon efficient ingesteld en hou niet van onnodige stappen.
Ja en ze moet zich ook nog in de kont laten neukenquote:Op woensdag 22 juli 2026 12:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat moet ZIJ doen, he, niet hij. Kom op, wat denk je wel! En ze moet hem er ook niet mee lastigvallen, maar in stilte het huishouden doen.
goed puntquote:Op woensdag 22 juli 2026 13:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja en ze moet zich ook nog in de kont laten neuken
Ja maar als ze dat dan doet is het ook niet goed en moet ze verdomme van zijn handdoek afblijven, de ongehoorzame feeks!quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat moet ZIJ doen, he, niet hij. Kom op, wat denk je wel! En ze moet hem er ook niet mee lastigvallen, maar in stilte het huishouden doen.
Begrijpelijk en misschien voel je gewoon dat je de volgende stap aan wil gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:06 schreef incel het volgende:
[..]
Mijn huis staat aardig vol maar ik denk ook dat ze gewoon toch soort van haar eigen kamer wil. Ze begon ook al over dat shit in m'n kasten en zo weg moet zoals gereedschap en plastic boxen met oude kabels en alles.
Nee niet echt groot genoeg ik moet ook nog een hele kledingkast ergens zien te scoren voor al haar kleding. Ik heb wel al 3 kasten maar die zitten vol met mijn shit zoals oude kabels waarvan ik niet zeker weet of ik ze ooit nog nodig heb dus ja die kan ik niet weg doen je weet maar nooit.quote:Op donderdag 23 juli 2026 07:49 schreef Cockwhale het volgende:
Hoe groot is die ruimte? Er is geen plek voor beide? Gaat ze lekker op je benchbankje zitten voor de spiegel.
Ik heb de grote dingen echt het rack en zo uit elkaar gehaald en in de kelder opgeslagen maar m'n bench en halterstangen en gewichten heb ik wel nog boven maar 1. ik weet niet waar ik ze moet laten en 2. dat is helemaal kut gaan bankdrukken zonder een rack dan moet je hem elke keer van je af rollen of zo dat werkt toch voor geen meterquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:49 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zou die fitness spulletjes iig nog even niet wegdoen.
Verder heb ik hier het tegenovergestelde, mevrouw wilde thuis fitnessen, dus ik die hele mikmak besteld en geïnstalleerd hardloop band, cross trainer, gewichten van 5kg etc.
Komt ze er nu toch op terug dat het in de sportschool gezelliger is dan in de kelder...
te laat man het is al gedaanquote:Op donderdag 23 juli 2026 05:58 schreef Halcon het volgende:
Ik zou die gym wel behouden. Als hier nu al ruzie en gedoe overkomt, dan zou ik aan samenwonen niet eens beginnen. Dat gaat alleen maar een hoop ellende opleveren.
Was ik maar ecto man tegenwoordig krijg ik beetje een buikje maar ligt ook aan m'n leeftijd daarnaast schijnen mannen met een beetje een buikje tegenwoordig weer hip, aantrekkelijk en in te zijn niemand heeft zowat meer een sixpack alleen pubers.quote:Op maandag 27 juli 2026 07:40 schreef Cockwhale het volgende:
Ga gewoon naar de sportschool dan. Ook ecto's worden daar toegelaten.
Jouw man snapt het. Dat heet gewoon efficient zijn. Net als de koekenpan. Ik bak elke ochtend eieren. Als mijn vrouw gaat zeuren dat die koekenpan elke keer tussendoor in de kast moet dan hebben we echt een probleem. Die blijft gewoon op het fornuis staan want ik heb hem elke dag nodig en ik ga geen extra werk verrichten vanwege bullshit.quote:Op woensdag 22 juli 2026 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn manAls het mij stoort ruim ik het zelf gewoon op, hij gaat na 40 jaar toch niet meer veranderen. En of hij het nou uit een keukenkast moet pakken of van een droogrek maakt niks uit. Probleem opgelost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |