Ze huurt nu samen met iemand andersmaar die wil binnenkort ook ergens anders heen dus eigenlijk komt het wel beetje uit en moet ze wel bij mij wonen maar ik weet niet het voelt echt zo eng. Ik woon ook echt al m'n hele leven alleen. Misschien ben ik wel gewoon in soort van paniek omdat ik best een control freak ben en nu voor het eerst het echt weet hoe het is om onderdanig te zijn en het bevalt me niks.quote:Op woensdag 22 juli 2026 07:57 schreef junkiesietze het volgende:
Maak van haar appartement/huis een volwaardige gym.
Nee nooit. Zo ver zou ik het nooit laten komen. Maar denk dat het sowieso beter is als ze gewoon hier komt wonen maar nog wel ergens anders ingeschreven staat eerst of zo als soort van proefperiode.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:09 schreef de_boswachter het volgende:
Jij bent gewoon een cuck, kan dat ook? Over een aantal maanden zit je op de plek waar nu JOUW gym staat toe te kijken hoe ze uit elkaar getrokken wordt door Gregory uit Suriname.
Ze heeft ruimte nodig voor haar kleren en een tafel met make up en zo en verder lijkt het me sowieso handig als ze iets van bureau heeft met laptop dat ze in ieder geval zich even kan afzonderen in een kamer met dichte deur zodat we niet 24/7 op elkaars lip zitten.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:26 schreef miss_sly het volgende:
Dat je het spannend en moeilijk vindt om samen te gaan wonen, is op zich niet gek, natuurlijk.
Ik heb wel een beetje de indruk dat het niet echt een bewuste keuze is en dat de manier van communiceren tussen jullie te wensen over laat. Het is niet onderdanig om samen te kijken hoe je het gaat doen met indeling en inrichting van het huis als er iemand bij komt. Dan kan het zijn dat de home gym moet wijken, maar misschien kun je samen naar een andere oplossing zoeken waarin die kan blijven. Wat moet er met die kamer gebeuren waardoor die spullen er niet meer kunnen staan?
Hoezo moet? Ze kan toch ook iets anders gaan huren.quote:Op woensdag 22 juli 2026 07:59 schreef incel het volgende:
[..]
Ze huurt nu samen met iemand andersmaar die wil binnenkort ook ergens anders heen dus eigenlijk komt het wel beetje uit en moet ze wel bij mij wonen maar ik weet niet het voelt echt zo eng. Ik woon ook echt al m'n hele leven alleen. Misschien ben ik wel gewoon in soort van paniek omdat ik best een control freak ben en nu voor het eerst het echt weet hoe het is om onderdanig te zijn en het bevalt me niks.
Ik wil eerst ff 1 of 2 jaar trial periode voor ik dit huis verkoop en iets groters ga kopen. Straks koop ik iets groters en gaat de relatie voorbij en zit ik daar aan vast en kan ik dat niet meer betalen en heb ik straks sowieso niks meerquote:Op woensdag 22 juli 2026 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo moet? Ze kan toch ook iets anders gaan huren.
En als je het doet en je je eigen ruimte wil behouden, zorgen dat je direct samen op zoek gaat naar iets groters. Kun je ondertussen ook even kijken of samenwonen überhaupt werkt.
Tafel met makeup? Heb je geen badkamer?quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:32 schreef incel het volgende:
[..]
Ze heeft ruimte nodig voor haar kleren en een tafel met make up en zo en verder lijkt het me sowieso handig als ze iets van bureau heeft met laptop dat ze in ieder geval zich even kan afzonderen in een kamer met dichte deur zodat we niet 24/7 op elkaars lip zitten.
Jawel maar staat al beetje vol en weinig opbergruimte ik heb nu slechts een appartement zij wil blijkbaar zitten of zo als ze het doet ik heb het ook niet bedacht dit zijn haar wensen en ergens snap ik het wel gewoon een tafeltje of bureau dat je ook als laptopplek kan gebruiken.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tafel met makeup? Heb je geen badkamer?
Oh ja als je gekocht hebt zeker even aankijken. Als de relatie het in een kleinere woning overleeft, zal een grotere daarna het probleem ook niet zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:35 schreef incel het volgende:
[..]
Ik wil eerst ff 1 of 2 jaar trial periode voor ik dit huis verkoop en iets groters ga kopen. Straks koop ik iets groters en gaat de relatie voorbij en zit ik daar aan vast en kan ik dat niet meer betalen en heb ik straks sowieso niks meer
Ja en grotere vereist meer geld dan moet zij ook meebetalen en ja mocht de relatie dan over gaan kan ik in mn eentje de grotere woning niet meer betalen en heb ik straks helemaal niks meer dus sorry dat risico kan ik gewoon niet nemen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja als je gekocht hebt zeker even aankijken. Als de relatie het in een kleinere woning overleeft, zal een grotere daarna het probleem ook niet zijn.
Ja ergens snap ik je punt en ik wil ook echt niet zo'n soort man worden. We hebben hier ook over gesproken en zij heeft ook erkend (al blijft de vraag hoeveel waarde je hieraan kan hechten) dat ze houdt van een traditionele balans waar de man idd de controle of leiding neemt. Maar ik wil ook niet zo'n cringe wannabe andrew tate achtig figuur worden weetje wel ik ben wel gewoon modern redelijk en lief maar heb mijn grensen dus ja het is echt een kwestie van de balans zoeken.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:50 schreef TAmaru het volgende:
Op het moment dat jij haar de dienst laat uitmaken in jouw leven en huis verliest zij het respect voor jou en ben je voor de rest van je leven haar slaafje. Ze zal je vervolgens huiselijke taken toebedelen zoals stofzuigen of afwassen, je seksueel laten verhongeren en je bedriegen met, zoals @:de_boswachter al geheel terecht aanhaalt, Gregory, Winston of Brian.
Jij moet afdwingen dat zij jou respecteert. En dat kan op allerlei manieren. Het ligt er maar net aan hoe je het presenteert. Wat denk je van: "Schatje, maar als ik mijn home gym wegdoe, gaat mijn lichaam erop achteruit en vind je me straks niet aantrekkelijk meer. Die home gym heb ik voor jou."
Ook moet het natuurlijk duidelijk zijn dat zij in elk geval de helft van de huur/hypotheek betaalt en de huiselijke taken opknapt in ruil voor samenwonen met een gespierde kerel die af en toe eens lekker over haar heen gaat.
En gewoon een kaptafeltje in de slaapkamer was geen optie?quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:37 schreef incel het volgende:
[..]
Jawel maar staat al beetje vol en weinig opbergruimte ik heb nu slechts een appartement zij wil blijkbaar zitten of zo als ze het doet ik heb het ook niet bedacht dit zijn haar wensen en ergens snap ik het wel gewoon een tafeltje of bureau dat je ook als laptopplek kan gebruiken.
Mijn huis staat aardig vol maar ik denk ook dat ze gewoon toch soort van haar eigen kamer wil. Ze begon ook al over dat shit in m'n kasten en zo weg moet zoals gereedschap en plastic boxen met oude kabels en alles.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:03 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
En gewoon een kaptafeltje in de slaapkamer was geen optie?
Het gaat helemaal niet om de dienst uit laten maken, als het goed is.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:50 schreef TAmaru het volgende:
Op het moment dat jij haar de dienst laat uitmaken in jouw leven en huis verliest zij het respect voor jou en ben je voor de rest van je leven haar slaafje. Ze zal je vervolgens huiselijke taken toebedelen zoals stofzuigen of afwassen, je seksueel laten verhongeren en je bedriegen met, zoals @:de_boswachter al geheel terecht aanhaalt, Gregory, Winston of Brian.
Jij moet afdwingen dat zij jou respecteert. En dat kan op allerlei manieren. Het ligt er maar net aan hoe je het presenteert. Wat denk je van: "Schatje, maar als ik mijn home gym wegdoe, gaat mijn lichaam erop achteruit en vind je me straks niet aantrekkelijk meer. Die home gym heb ik voor jou."
Ook moet het natuurlijk duidelijk zijn dat zij in elk geval de helft van de huur/hypotheek betaalt en de huiselijke taken opknapt in ruil voor samenwonen met een gespierde kerel die af en toe eens lekker over haar heen gaat.
Het klinkt alsof @incel er sowieso niet aan toe is om samen te wonen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om de dienst uit laten maken, als het goed is.
Je doet dingen 'in goed overleg'. Als je dat niet kunt, moet je niet gaan samenwonen.
Een mens is eigenlijk nooit ergens echt klaar voor maar het moet er een keer van komen man.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het klinkt alsof @:incel er sowieso niet aan toe is om samen te wonen.
Als je het werkelijk zo voelt, is het misschien toch nog niet het moment om samen te gaan wonen? Het is helemaal niet onbegrijpelijk hoor, dat je het zo voelt, maar de basis is er dan niet echt, toch?quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:00 schreef incel het volgende:
[..]
Ja ergens snap ik je punt en ik wil ook echt niet zo'n soort man worden. We hebben hier ook over gesproken en zij heeft ook erkend (al blijft de vraag hoeveel waarde je hieraan kan hechten) dat ze houdt van een traditionele balans waar de man idd de controle of leiding neemt. Maar ik wil ook niet zo'n cringe wannabe andrew tate achtig figuur worden weetje wel ik ben wel gewoon modern redelijk en lief maar heb mijn grensen dus ja het is echt een kwestie van de balans zoeken.
Ergens ben ik het ook een beetje aan het beknoppen voor mezelf want ja die home gym is idd beetje oud en gebruik hem niet meer zo heel veel dus misschien is het goed dat ik weer terug ga naar normale gym want daar knalde ik wel altijd harder dan thuis weetje ik woon in appartement dus echt met gewichten gooien en zo ben ik wel voorzichtig mee.
Qua schoonmaken heb je ook wel een punt maar dat ben ik altijd al gewend om zelf te doen, ben er goed in en snel in. Maar ze moet idd wel echt ook haar steentje gaan bijdragen ja. Ik ben gewoon bang of zo soort van in paniek omdat het voelt alsof ik de controle kwijt aan het raken ben. Mijn huis is m'n enige rust plekje weet je wel dan heb ik straks geen plek meer om naar te ontsnappen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zoek eerst even op wat een succubus precies is.
Een man moet wel de ruimte hebben. In Nederland is dat niet eenvoudig. Je moet minimaal 4 slaapkamers hebben, zodat jij inderdaad je eigen ruimte hebt. Anders word je helemaal gek van haar straks.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:27 schreef incel het volgende:
[..]
Een mens is eigenlijk nooit ergens echt klaar voor maar het moet er een keer van komen man.
Een hoop andere mannen doen het ook dus ja er zal wel een reden voor zijn.
Denk wel dat het afgelopen is met de echte vrijheid en zo maar misschien is het wel goed voor een man.
Nee ik ga het wel gewoon doen. Soms moet je iets doen ook al vind je het eng of voelt het oncomfortabel omdat je diep van binnen weet dat het het beste voor je is that seperates the men from the boys.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je het werkelijk zo voelt, is het misschien toch nog niet het moment om samen te gaan wonen? Het is helemaal niet onbegrijpelijk hoor, dat je het zo voelt, maar de basis is er dan niet echt, toch?
Niks moet. Er zijn ook genoeg mensen die blijven latten.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:27 schreef incel het volgende:
[..]
Een mens is eigenlijk nooit ergens echt klaar voor maar het moet er een keer van komen man.
Een hoop andere mannen doen het ook dus ja er zal wel een reden voor zijn.
Denk wel dat het afgelopen is met de echte vrijheid en zo maar misschien is het wel goed voor een man.
Ja godver daar ben ik dus bang voor ja. Ik heb alleen nog een klein kantoortje over danquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Een man moet wel de ruimte hebben. In Nederland is dat niet eenvoudig. Je moet minimaal 4 slaapkamers hebben, zodat jij inderdaad je eigen ruimte hebt. Anders word je helemaal gek van haar straks.
bijna 2 jaarquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niks moet. Er zijn ook genoeg mensen die blijven latten.
Hoe lang heb je deze relatie uberhaupt?
Doe het niet jongen, doe het niet!quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:01 schreef incel het volgende:
EN IK BEN GODVERDOMME NOU AL SPULLEN KWIJT
Ik laat altijd de dingen die ik gebruik aan het droogrek want ik rouleer ze altijd de ene in de was dan gebruik ik de andere en dan hang ik hem uit en als het klaar is pak ik de ander en ben nu al godverdomme de keuken handdoek kwijt
Dit is ook echt van die vrouwenlogica waar ik moeite mee heb. Dat iets niet ff 1 of 2 dagen aan het droogrek kan blijven tot je het weer nodig hebt nee het moet eerst ergens diep in 1 van de 20 kasten verstopt worden want LOGICA
Ja ze wil per se dat het droogrek leeg is. Maar ik vind dat dus onzin bij dingen als keukenhanddoeken want die was je toch iedere week dus je kan ze er gewoon aan laten hangen en ze daar weer af pakken maar in haar hoofd is het dus beter om extra stappen in te lassen dat ze ondertussen weer ff 1 of 2 dagen in een kast ergens moeten liggen want dat is veel logischer natuurlijk extra werk. Kijk voor winterkleding snap ik het wel maar iets wat je iedere week nodig hebt vind ik dus echt fuckign bullshit. Ergens is het wel chill want ze kan wel heel netjes dingen opvouwen maar dit is dus echt al een punt waar we op botsen want ik ben gewoon efficient ingesteld en hou niet van onnodige stappen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Doe het niet jongen, doe het niet!
En je moet die vrouw zeggen dat ze met haar tengels van jouw keukenhanddoeken afblijft tot ze huur betaalt en dat haar vaste taak is terwijl jij lekker aan het trainen bent in jouw krachthonk.
Je kunt pas met deze vrouw gaan samenwonen als je je een huis van minimaal 150m2 met vier slaapkamers kunt veroorloven en een schoonmaakster, zodat de huishoudelijke taken geen overleg behoeven en je haar niet de hele dag hoeft te zien. Dan pas kun je daaraan gaan denken. Tot die tijd zou ik het bij latten houden.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:07 schreef incel het volgende:
[..]
Ja ze wil per se dat het droogrek leeg is. Maar ik vind dat dus onzin bij dingen als keukenhanddoeken want die was je toch iedere week dus je kan ze er gewoon aan laten hangen en ze daar weer af pakken maar in haar hoofd is het dus beter om extra stappen in te lassen dat ze ondertussen weer ff 1 of 2 dagen in een kast ergens moeten liggen want dat is veel logischer natuurlijk extra werk. Kijk voor winterkleding snap ik het wel maar iets wat je iedere week nodig hebt vind ik dus echt fuckign bullshit. Ergens is het wel chill want ze kan wel heel netjes dingen opvouwen maar dit is dus echt al een punt waar we op botsen want ik ben gewoon efficient ingesteld en hou niet van onnodige stappen.
Ja ik wil het liefst ook echt een groter huis man en ben hard aan het zoeken ook maar er zit ff niks in momenteel binnen m'n budget en moet ook overdrachtsbelasting betalen die vrijstelling heb ik ook al gemist kwam ik laatst achter wat ook helemaal kut is en het zit gewoon ff niet mee.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je kunt pas met deze vrouw gaan samenwonen als je je een huis van minimaal 150m2 met vier slaapkamers kunt veroorloven en een schoonmaakster, zodat de huishoudelijke taken geen overleg behoeven en je haar niet de hele dag hoeft te zien. Dan pas kun je daaraan gaan denken. Tot die tijd zou ik het bij latten houden.
Veel vrouwen zijn zo. Die denken dat mannen dingen verkeerd doen en dat zij de man helpen groeien door bijv. de handdoeken op te bergen. Terwijl mannen gewoon pragmatisch en lui zijn en daar geen probleem mee hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:01 schreef MultiBanaan het volgende:
Klinkt niet echt alsof zij van het overleggen is, ze legt vooral heel veel aan TS op wat hij maar gewoon moet accepteren
Ik zou ECHT niet luisteren naar de dingen die TAmaru hier neerplemptquote:Op woensdag 22 juli 2026 10:12 schreef incel het volgende:
[..]
Ja ik wil het liefst ook echt een groter huis man en ben hard aan het zoeken ook maar er zit ff niks in momenteel binnen m'n budget en moet ook overdrachtsbelasting betalen die vrijstelling heb ik ook al gemist kwam ik laatst achter wat ook helemaal kut is en het zit gewoon ff niet mee.
Ergens wil ik diep van binnen wel deze kant op je hele leven alleen blijven is ook zo triest maar weet gewoon dat het niet makkelijk zal gaan.
Jij wou toch een vrouw die het huisdouden doet?quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Veel vrouwen zijn zo. Die denken dat mannen dingen verkeerd doen en dat zij de man helpen groeien door bijv. de handdoeken op te bergen. Terwijl mannen gewoon pragmatisch en lui zijn en daar geen probleem mee hebben.
Dat moet ZIJ doen, he, niet hij. Kom op, wat denk je wel! En ze moet hem er ook niet mee lastigvallen, maar in stilte het huishouden doen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij wou toch een vrouw die het huisdouden doet?
Was opruimen ipv laten hangen hoort daar dus bij..
Je klinkt als mijn manquote:Op woensdag 22 juli 2026 10:07 schreef incel het volgende:
[..]
Ja ze wil per se dat het droogrek leeg is. Maar ik vind dat dus onzin bij dingen als keukenhanddoeken want die was je toch iedere week dus je kan ze er gewoon aan laten hangen en ze daar weer af pakken maar in haar hoofd is het dus beter om extra stappen in te lassen dat ze ondertussen weer ff 1 of 2 dagen in een kast ergens moeten liggen want dat is veel logischer natuurlijk extra werk. Kijk voor winterkleding snap ik het wel maar iets wat je iedere week nodig hebt vind ik dus echt fuckign bullshit. Ergens is het wel chill want ze kan wel heel netjes dingen opvouwen maar dit is dus echt al een punt waar we op botsen want ik ben gewoon efficient ingesteld en hou niet van onnodige stappen.
Ja en ze moet zich ook nog in de kont laten neukenquote:Op woensdag 22 juli 2026 12:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat moet ZIJ doen, he, niet hij. Kom op, wat denk je wel! En ze moet hem er ook niet mee lastigvallen, maar in stilte het huishouden doen.
goed puntquote:Op woensdag 22 juli 2026 13:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja en ze moet zich ook nog in de kont laten neuken
Ja maar als ze dat dan doet is het ook niet goed en moet ze verdomme van zijn handdoek afblijven, de ongehoorzame feeks!quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat moet ZIJ doen, he, niet hij. Kom op, wat denk je wel! En ze moet hem er ook niet mee lastigvallen, maar in stilte het huishouden doen.
Begrijpelijk en misschien voel je gewoon dat je de volgende stap aan wil gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:06 schreef incel het volgende:
[..]
Mijn huis staat aardig vol maar ik denk ook dat ze gewoon toch soort van haar eigen kamer wil. Ze begon ook al over dat shit in m'n kasten en zo weg moet zoals gereedschap en plastic boxen met oude kabels en alles.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |