Beetje kort door de bocht denk ik? De vechtpartij was tijdens Lil Kleine, ik gok dat er toen best wat 18 jarige ventjes uit Rotterdam in Nijmegen waren om die reden.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Dus vanmorgen is die gozer van de vechtpartij van zaterdag aangehouden en de verdachte van deze schietpartij. Allebei 18 jaar uit Rotterdam… 1+1=2?
Dus deze is ook betrokken bij de dood van Jahfairel Frankly?
quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
True, hij had ook wel een punt, als we niet dichter bij de bar dan bij het podium zouden hebben gestaan
Omdat hij of echt slachtoffer is zoals zijn familie stelt, of hij is zoals de verhalen de ronde doen en de ondebuiken spreken zoals we hierboven kunnen lezen. Eigenlijk zijn er dus maar 2 opties. Maar als jij er meer ziet kun je dat melden natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:31 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Waarom mogen we maar 2 opties kiezen, beetje karige poll
22K zag ik net.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Geldbedrag is binnen, zondag stille tocht in Rotterdam.
Tegen zinloos geweld…
Als vrouw misschien niet...quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dan zelf een mes tussen de ribben krijgen door die doorgesnoven bokito?
En als je nu een vrouw bent, zonder die “paar man van je”, verwacht je dan ook dat die er tussen springt?
Je bent niet goed, of al heel lang niet van je zolderkamer afgeweest.
Ok jij ziet een vechtpartij en dan? Wie is goed en wie is fout, en waar baseer je dat op in die seconde?quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:41 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Als vrouw misschien niet...
Maar,
Niks doen, filmen en doorlopen...
Ok...
Dat is het probleem met de vredestichters, die springen ertussen en krijgen van 2 kanten een mes in de ribben.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ok jij ziet een vechtpartij en dan? Wie is goed en wie is fout, en waar baseer je dat op in die seconde?
Of ga je maar dom meetrappen?
KINGFLOPLANDquote:Op woensdag 22 juli 2026 20:31 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Waarom mogen we maar 2 opties kiezen, beetje karige poll
Zelfs in Hatert (wat een van de 40 Vogelaarwijken was, en de woningen vrijwel allemaal sociale huur waren) betaal je voor een voormalige sociale huurwoning momenteel gemiddel 350-375k, en een simpel portiekflatje 275kquote:Op woensdag 22 juli 2026 17:34 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Als je in Oost wil wonen moet je je portemonnee flink trekken. Maar Nijmegen heeft zoals iedere grote stad veel verschillende wijken. Lindenholt en Dukenburg zijn een stuk betaalbaarder.
Altijd tweede worden met WK voetbal. SAD.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:07 schreef Frikandelbroodje het volgende:
De Hollandse ziekte is dan ook mokerirritant.
Altijd tegen ons.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Altijd tweede worden met WK voetbal. SAD.
Dat.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is het probleem met de vredestichters, die springen ertussen en krijgen van 2 kanten een mes in de ribben.
Ik heb het intussen van diverse mensen gehoord (die elkaar niet kennen).quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Zijn er al meerdere bronnen die het kopschop verhaal bevestigen en niet elkaar napraten?
Dan duurt het vast niet lang meer. Ik vertrouw erop dat je dat niet post zonder een goede bron te hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb het intussen van diverse mensen gehoord (die elkaar niet kennen).
Maar zolang er geen officiële nieuwsberichten of bronnen zijn, is het gissen natuurlijk.
Heb jij niet meer info over dit incident?quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:49 schreef Zipportal het volgende:
Altijd tweede worden met WK voetbal. SAD.
De persoon van wie het in eerste instantie gehoord heb is iemand die echt door heel Nijmegen iedereen (nou ja, niet alle alle 190.000 inwoners natuurlijk) kent, en daardoor heel vaak heel snel op de hoogte is als er iets gebeurd is.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dan duurt het vast niet lang meer. Ik vertrouw erop dat je dat niet post zonder een goede bron te hebben.
Nee dat zeg ik <3 Ik verwacht een stukje journalistieke integriteit van mijn users.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De persoon van wie het in eerste instantie gehoord heb is iemand die echt door heel Nijmegen iedereen (nou ja, niet alle alle 190.000 inwoners natuurlijk) kent, en daardoor heel vaak heel snel op de hoogte is als er iets gebeurd is.
En vaak bleek het te kloppen, op details na.
Wat natuurlijk geen enkele garantie is, laat dat duidelijk zijn
Als ik het zelf niet plausibel, of zelfs klinkklare onzin had gevonden, had ik het uiteraard niet geplaatst.
We gaan het horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |