Heeft Koplacky dat gezegd?quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sandrine Tas. Onder de indruk van?
Ik heb er nog tegen gesprint. Zeker onder de indruk.
Proletariaat is bevestigdquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dannie Vera.
Ik ken het niet. Ik ook niet.
Ik vond Jules en Stijn best leveren. Een heel stuk beter dan ja knikkers Marijn en de flopgast van het seizoen Fabian Cancellara.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:56 schreef Felagund het volgende:
Niet de beste show vandaag, hopelijk wint REMCO morgen weer zodat we weer een topshow krijgen.
We missen een type Wuytsquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vond Jules en Stijn best leveren. Een heel stuk beter dan ja knikkers Marijn en de flopgast van het seizoen Fabian Cancellara.
Ben jij hier in de omgeving @The_Undertonequote:Zin om *Couleur Locale* van dichtbij te ervaren en *deel te zijn van de reportage?* 🎶
Ben je toevallig op reis in Frankrijk én
morgen om *12u in de buurt van Mens*, Frankrijk? 🇫🇷
Kom gerust langs bij Radio Dragon! 📻 💃🏼 *(naast onze opname locatie morgenavond)*
Adres:
📍 Un Lieu Sur Terre – Place de la Halle – 38710 Mens (kant fontein ⛲)
Tot morgen!
Helaas, 504 km hier vandaan 😢quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ben jij hier in de omgeving @:The_Undertone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |