quote:Op donderdag 23 juli 2026 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed!Was heerlijk, de eettafel stond volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suiker en zout staat toch altijd bij de voedingswaarden vermeld?quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:26 schreef -Sigaartje het volgende:
Gisteravond de 67%-runderhamburger gegeten met aardappeltjes en sperziebonen. Ik vind het geen aanrader, maar smaak is persoonlijk. Hij smaakt iets zoetiger, het lijkt inderdaad alsof je de bietensmaak erbij proeft, maar ik wist dus dat er bietenpulp doorheen zit. Ondanks alle goede bedoelingen van AH en de eerlijke verpakking, maak ik in het vervolg liever mijn hamburgers zelf. Hoewel het er op staat, ziet de verpakking wel hetzelfde uit als die van de gewone AH-hamburgers. En als je door de supermarkt heen raust met je karretje en je neemt boodschappen die je kent, neem je niet de tijd om uitgebreid de verpakking door te nemen. Dat doe ik wel bij voor mij nieuwe spullen, dan kijk ik altijd naar de ingrediëntenlijst. Wat ik wel onbegrijpelijk en ongewenst vind is dat niet op de verpakking hoeft te staan hoeveel zout en hoeveel suiker erin zit, wel moet erin staat dat het erin zit, maar niet hoeveel. Bij de andere ingrediënten staat het wel, maar waarom moet dat niet met suiker en zout? Dat is toch het eerste wat je nakijkt?
Wat betekent Italian crust?quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Na een lange maar ook leuke dag zin in Domino's en 1+1![]()
Vriend had spicy chicken meat supreme (kip & kipkebab).
[ link | afbeelding ]
Ik smashburger (zelf jalapeños erop gedaan na foto).
Beide Italian crust (haha) en echt lekker!
[ link | afbeelding ]
Toe mini Gruvi's en Hollandse kersen.
Ja maar geen hoeveelheden, of ik moet iets gemist hebben. Het is nogal een verschil tussen een theelepel suiker en een handvol suikerklontjes.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Suiker en zout staat toch altijd bij de voedingswaarden vermeld?
Doe eens een linkje naar het product?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:34 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja maar geen hoeveelheden, of ik moet iets gemist hebben. Het is nogal een verschil tussen een theelepel suiker en een handvol suikerklontjes.
De normale heeft een dikke bodem, en de Italian hoort een dunne bodem te hebben en is daardoor groter in diameter. Maar werkelijk verschilt het vaak minimaal qua dikte. Dus echt meer eten :-)quote:Op vrijdag 24 juli 2026 00:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat betekent Italian crust?
Hier vanavond bij restaurantje heerlijke brisket gegeten met gebakken mais, koolsalade en gebakken aardappel met zure room met dille erbij. Lekkerrrrr was dat zeg![]()
Net een walnoot-banaanmuffin van de AH op, dat zijn ook enorme aanraders
Deze bedoel je denk?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:34 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja maar geen hoeveelheden, of ik moet iets gemist hebben. Het is nogal een verschil tussen een theelepel suiker en een handvol suikerklontjes.
Ik heb nog een pakje in de vriezer liggen en jullie hebben gelijk! Er staat op dat er 0 gram suiker in zit en het aantal zout wordt inderdaad genoemd. Waar ik mijn bewering vandaan heb, geen idee.... Ik had het dus behoorlijk mis. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk?
Daar staat bij 0,7g suiker en 1,08 gram zout per 100g.
Ik wil ditquote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:57 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Pannenkoek met pekingeend voor lunch
Grand cafe in Leimuiden, langs het waterquote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De normale heeft een dikke bodem, en de Italian hoort een dunne bodem te hebben en is daardoor groter in diameter. Maar werkelijk verschilt het vaak minimaal qua dikte. Dus echt meer eten :-)
Was je bij een bbq restaurant? Echt zo lekker wat je hebt gegeten.
De Parel?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Grand cafe in Leimuiden, langs het water
Morgen maar weer eens doen…quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Daarnaast kon je paling halen bij Eveleens
Wat is de smaak van couscous?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Prei, paprika, champignons, couscous en een vegageval
Was weer heerlijk
Yes!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De Parel?
Daarnaast kon je paling halen bij Eveleens
Hoe bedoel je? Uitleggen hoe iets smaakt is niet echt mogelijk denk ik... Alleen couscous is wel mijn favoriet als het gaat om koolhydratenbron bij warm etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |