Baggy is ook gewoon hip.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:35 schreef Kyara het volgende:
Help, kledingwinkeladvies gezocht!
D1 is (door medicatie) aan de stevige kant. Ze is daardoor ook de kindermaten ontgroeid. Ze denkt dat alleen oversized kleding haar leuk staat. Omdat we nu naar volwassen winkels moeten, ben ik even de weg kwijt.
Ze komt nu graag bij de New Yorker. Berschka lijkt vooral kort en strak te hebben en dat wil ze absoluut niet. Ik zoek dus merken/winkel die ook leuke kleding voor een forser postuur hebben (maat 40/maat M). Wel graag fysieke winkels ivm passen maar online kan wellicht ook. Ik hoop dat we dan ook iets anders kunnen vinden dan grote hoodies en overzised t-shirts.
Iemand een idee?
Dat is ook het beste. Wij laten ons allemaal gek maken door de drukte en het van alles moeten. Als ik niks doe voel ik me meteen schuldig, want huis moet nog schoon en ik moet nog naar mijn vader enz. enz.quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Succes Livelink!
Ik begin met deze temperaturen vroeg en beweeg na 11 uur niet meer 😅
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen. En dan is al het werk snel te veel. Hopelijk is de ergste hitte snel voorbij.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:00 schreef vencodark het volgende:
Altijd als het tegen de 30 graden loopt heb ik spijt van mijn keuze in de huishoudelijke hulp te werken.![]()
In sommige aanleunwoningen is het zo warm.
Wie zegt dat? Ik zie toch vaak hele mooie en leuke kanten van ‘het internet’.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:26 schreef Troel het volgende:
Iedereen zit te wachten op de foto's he
Gaaf eigenlijk. En dan zeggen ze dat internet niet sociaal is
Ja, boomers zeggen datquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik zie toch vaak hele mooie en leuke kanten van ‘het internet’.
Wat een boomer opmerking.![]()
![]()
Maar in de winter ben je er weer heel blij mee, dan is het daar ook 22 graden binnen! Tenminste, bij mijn schoonmoeder welquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:00 schreef vencodark het volgende:
Altijd als het tegen de 30 graden loopt heb ik spijt van mijn keuze in de huishoudelijke hulp te werken.![]()
In sommige aanleunwoningen is het zo warm.
Awwwquote:Op maandag 3 augustus 2026 07:20 schreef exode het volgende:
Het is zo'n moppie![]()
En jullie zijn lief![]()
Ophalen ging goed, dochter van de fokker moest wel flink huilen want Lizzie was echt haar favoriet.
In de auto was een minuut of 20 enorm onrustig, veel piepen, weg willen komen, hijgen. Maar ze werd uiteindelijk rustig.
Verder ging het hartstikke goed. Ze heeft wel duidelijke voorkeuren:
B is om te stoeien
Juul is om te spelen
Verloofde is om dingen te leren
En met mij wil ze de hele tijd knuffelen
Ze heeft op elke plek die mogelijk is al gepoept en geplastVooral de convectorput is favoriet
Dus daar maar plasmatjes opgelegd.
Vannacht supergoed geslapen, B en verloofde lagen in de woonkamer, Lizzie sliep om half 10 en ze maakten haar om 1 uur wakker voor een plas en daarna sliep ze weer tot half 7.
Dat was ook haar ritme bij de fokker.
Vannacht slaap ik beneden dus hopelijk net zo'n goede nacht. B en verloofde zijn terug naar bed. Dat is wel heel fijn van vakantie hebben nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |