Jammer dat ze geen weerwoord durft te geven en in snikken uitbarst, maar hij weet ook wel tegen wie hij dat durft dat maakt het nog triester.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was zo achterlijk dat ik eerst dacht dat hij een grapje maakte.
2e vraag had hij al voutquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:05 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zou Sayf ook niet kiezen, die snapt straks halverwege het spel pas wat de bedoeling is, let maar op
ik vraag me echt af of hij door heeft wat hij doetquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:05 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zou Sayf ook niet kiezen, die snapt straks halverwege het spel pas wat de bedoeling is, let maar op
het had inderdaad meervoud moeten zijnquote:
Mooie is: Andersom ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als je Heineken drinkt, pis je Amstel
Nee 2 eierstokken - 1 eierstok = 1 eierstokquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus zoiets als zak, en niet de ballen.
Jammer ook dat haar teamgenoot die erg begaan is met haar niets zegt maar staat te lachenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen weerwoord durft te geven en in snikken uitbarst, maar hij weet ook wel tegen wie hij dat durft dat maakt het nog triester.
juist, 2 ballen in 1 zak.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee 2 eierstokken - 1 eierstok = 1 eierstok
Nee van welk orgaan heeft een vrouw er twee, eierstok.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
het had inderdaad meervoud moeten zijn
Dat wel, maar een vrouw heeft 2 eierstokken, ze kunnen er eentje weghalen, dan heeft ze er nog 1 over.quote:
Ja die heeft dan zo'n gemene grijs.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:13 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Jammer ook dat haar teamgenoot die erg begaan is met haar niets zegt maar staat te lachen
Juustem!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee van welk orgaan heeft een vrouw er twee, eierstok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |