Ik begrijp dat ook niet, laat je je jonge kids achter voor zo'n dom spelquote:Op woensdag 22 juli 2026 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Kindjes janken, leuk hoor papa doet mee met Bondgenoten.
Ik dacht ff da's er een van het kampquote:Op woensdag 22 juli 2026 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Gezeliii met de zangeres zonder naam![]()
[ afbeelding ]
Geen twijfel mogelijkquote:Op woensdag 22 juli 2026 20:16 schreef spapaars het volgende:
Duidelijk dat het zijn eigen bevruchte zoontjes zijn.
Ach wat geeft dat nou, waarschijnlijk vinden die mannetjes het geweldig. En een ton is ook leuk (als het lukt)quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet, laat je je jonge kids achter voor zo'n dom spel
Nee zoals dat kind van Fatima, die was 2 en dat begreep ik ook niet.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig riepen de kindjes niet waneer Papa naar huis komt
Ik zag het zo gebeuren ja.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah met de vingers in zijn oren zal 'ie wel tot 200 tellen
Die Jordy lijkt er ook half in te zitten. Vindt hem soms wat bepaald gedrag vertonen maar goed. Ik vind er maar helemaal niet veel aan deze cyclus eigenlijkquote:Op woensdag 22 juli 2026 20:17 schreef spapaars het volgende:
Zal tijd worden dat Diederik uit de kast komt!
(weet dit is een herhaling)
quote:
Je en?quote:
Creatief!quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet helemaal.. de blokken worden niet bovenop teruggelegd
Pratent egen de persoon die de bitches niet mogenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |