Populistische larie. Ze kunnen hun mening vrij uiten op de manier zoals zij dat willen buiten het publieke bestel. Als je als omroep mee wil draaien in het het publieke bestel horen daar wat spelregels bij.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:12 schreef incel het volgende:
En zo begint het einde van vrijheid van meningsuiting
Seksuele geaardheid kun je niet tegengaan en dus is het terecht dat ze dat verbieden.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:02 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Het proberen om op indringende wijze iemands seksualiteit of genderidentiteit te wijzigen wordt strafbaar. Ik zie niet wat daar mis mee is.
Ik denk dat dit soort 'mensen' eigenlijk in een van die landen thuishoren. Ik laat me in elk geval niets opdringen door dat soort volk.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:22 schreef incel het volgende:
[..]
En alles wat niet vanuit de staat komt is desinformatie natuurlijk. Je moet begrijpen dat mensen er overal net zo over denken zoals jij, ook in Rusland en Noord Korea en zo.
"Het mag alleen als ze zeggen wat wij ook zeggen!".quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:27 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Populistische larie. Ze kunnen hun mening vrij uiten op de manier zoals zij dat willen buiten het publieke bestel. Als je als omroep mee wil draaien in het het publieke bestel horen daar wat spelregels bij.
Gaat weer nergens over dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:22 schreef incel het volgende:
[..]
En alles wat niet vanuit de staat komt is desinformatie natuurlijk. Je moet begrijpen dat mensen er overal net zo over denken zoals jij, ook in Rusland en Noord Korea en zo.
Zelfbeschikking voor minderjarigen? Die helemaal niet kunnen overzien waarvoor ze kiezen?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:04 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Wat biologisch aanwezig is hoeft mentaal niet zo te zijn. Het is aan de persoon om zelf te belissen. En dat is een goede zaak.. Dat is zelfbeschikking. Bij verbod op transitie krijg je genderdwang. Dat is onderdrukkend en geen humane oplossing.
Toch weet niemand een link te produceren.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar dat is toch eigenlijk overal?
Volwassenen moet je de keuze bieden (overigens: voor eigen geld, want geen bewezen positieve effecten, dus zelfde behandeling als andere medische ingrepen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:08 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
En dat mag. Als jij iemand niet wil erkennen. Daar blokkeer je in ieder geval geen behandeling van anderen mee.
Dus onder de 25 geldt er een drankverbod.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zelfbeschikking voor minderjarigen? Die helemaal niet kunnen overzien waarvoor ze kiezen?
Dan kun je ook 12 jarigen aan de zuip laten. Of gewoon drugs laten nemen. Maar dat doen we niet met een reden. Pas als je 25 bent zijn jouw hersenen volgroeid…
Dat moeten we standaard invoeren: na elke medische ingreep moet worden aangetoond dat deze een positief effect heeft gehad.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volwassenen moet je de keuze bieden (overigens: voor eigen geld, want geen bewezen positieve effecten, dus zelfde behandeling als andere medische ingrepen.
Integendeel. De een denkt dat transgender kinderen beter af zijn met een behandeling en de ander weet dat er teveel haken en ogen aan zitten om kinderen hierover te laten beslissen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:26 schreef Wantie het volgende:
Ah, inmiddels is het weer een anti transgender topic...
Daar valt wat voor te zeggen. Net als een deskundige die recent meende dat rijbewijzen pas bij 25 jarigen verstrekt moeten worden.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus onder de 25 geldt er een drankverbod.
Nou, dat weet ik zo net nog niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Integendeel. De een denkt dat transgender kinderen beter af zijn met een behandeling en de ander weet dat er teveel haken en ogen aan zitten om kinderen hierover te laten beslissen.
Beiden gaan uit van het belang van de kinderen, neem ik aan.
Nee, een behandeling mag alleen maar voor vergoeding in aanmerking komen als die voldoet aan de normale eisen. Dat bestaat al lang.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat moeten we standaard invoeren: na elke medische ingreep moet worden aangetoond dat deze een positief effect heeft gehad.
Zo nee, dan volgt de rekening.
Sowieso kinderen niet voor hun 25e uit huis, leeftijd voor seksueel consent opvoeren naar 25, kinderen tot hun 25e onder het ouderlijk gezag laten vallen, leerplicht tot 25 jaar, jeugdloon tot 25 jaar, ....quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar valt wat voor te zeggen. Net als een deskundige die recent meende dat rijbewijzen pas bij 25 jarigen verstrekt moeten worden.
Kun je prima over van mening verschillen.
Jij wil dus ongelukkige pubers borsten laten krijgen, heupen laten ontwikkelen, ongesteld laten worden, de stembanden laten zakken en baardgroei laten krijgen omdat ze de gevolgen niet kunnen overzien. Bovendien "kiezen" ze niet voor genderdysforie. Dat hebben ze al van kinds af aan al.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zelfbeschikking voor minderjarigen? Die helemaal niet kunnen overzien waarvoor ze kiezen?
Dan kun je ook 12 jarigen aan de zuip laten. Of gewoon drugs laten nemen. Maar dat doen we niet met een reden. Pas als je 25 bent zijn jouw hersenen volgroeid…
Complete onzin.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volwassenen moet je de keuze bieden (overigens: voor eigen geld, want geen bewezen positieve effecten, dus zelfde behandeling als andere medische ingrepen.
Jij mag het allemaal van mij bepleiten.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Sowieso kinderen niet voor hun 25e uit huis, leeftijd voor seksueel consent opvoeren naar 25, kinderen tot hun 25e onder het ouderlijk gezag laten vallen, leerplicht tot 25 jaar, jeugdloon tot 25 jaar, ....
Aangezien ruim 80% vanzelf weer gelukkig wordt met het geboortegeslacht lijkt mij dat de enige logische keuze.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:39 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Jij wil dus ongelukkige pubers borsten laten krijgen, heupen laten ontwikkelen, ongesteld laten worden, de stembanden laten zakken en baardgroei laten krijgen omdat ze de gevolgen niet kunnen overzien. Bovendien "kiezen" ze niet voor genderdysforie. Dat hebben ze al van kinds af aan al.
Al uitgelegd waarom deze cijfers niet kloppen. We gaan geen cirkeltjes doen…quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:41 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Complete onzin.
Bottom Line:
"This search found a robust international consensus in the peer-reviewed literature that gender transition, including medical treatments such as hormone therapy and surgeries, improves the overall well-being of transgender individuals"
https://whatweknow.inequa(...)-transgender-people/
Maar is dat ook daadwerkelijk in het belang van kinderen, of juist schadelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat mag jij denken.
Ik denk in ieder geval vanuit het belang van de kinderen.
Het belang van de kinderen is goed in hun vel zitten. Genderdwang en geforceerde puberteit is dat zeker niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat mag jij denken.
Ik denk in ieder geval vanuit het belang van de kinderen.
En die 20% gooien we gewoon voor de trein.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Aangezien ruim 80% vanzelf weer gelukkig wordt met het geboortegeslacht lijkt mij dat de enige logische keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |