Gelukkig niet.quote:
Mo, ben jij dat?quote:Op maandag 20 juli 2026 10:10 schreef Rozevla het volgende:
Peer, wortel voor mijn part heet ik contrabas.
Mohammed, DAT is pas kut
De peer valt niet ver van de boomquote:Op maandag 20 juli 2026 10:17 schreef SEMTEX het volgende:
Dat zijn vaak gezellige Brabantse types. "Ons Peerke".
Wil niet victim blamen maar Eva was wel erg naïefquote:Op maandag 20 juli 2026 10:54 schreef O0utlawz het volgende:
Eerst was het die klote slang met die appel en daardoor zitten we nu nog met de gebakken peren
Stel jezelf gewoon voor als Peerquote:Op maandag 20 juli 2026 11:10 schreef nostra het volgende:
Ik zou het wel een leuke naam vinden. Die van nu is echt drie keer niks, maar wat doe je eraan.
Dan moet ik eerst emigreren naar Denemarken of zo, anders word ik gedwongen opgenomen - dat is ook weer zo wat. Leer je wel makkelijk, dat Deens, schijnt. Alle Deense voetballer sprekend tenminste vloeiend Nederlands. Misschien iets om over na te denken, bedankt voor het topique.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:16 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Stel jezelf gewoon voor als Peer
Niet denken in problemen maar in oplossingen
Doorgaans wel 70+, niet pas in dit decennium geboren.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:17 schreef SEMTEX het volgende:
Dat zijn vaak gezellige Brabantse types. "Ons Peerke".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |