Het oogde heel erg goedkoop.quote:Op maandag 20 juli 2026 14:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het sloeg ook nergens op.
Wat knap! Wat heb je gemaakt?quote:Op maandag 20 juli 2026 15:00 schreef H_T het volgende:
Ik heb net met succes een reparatie aan mijn fiets uitgevoerd. Wilde ik toch even gemeld hebben
De ketting was eraf gelopen en zat klem tussen het frame en het tandwiel. Nu niet meerquote:
Handige Haa!quote:Op maandag 20 juli 2026 15:53 schreef H_T het volgende:
[..]
De ketting was eraf gelopen en zat klem tussen het frame en het tandwiel. Nu niet meer
Straks het EK.quote:Op maandag 20 juli 2026 16:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het WK niet erg gevolgd maar ik heb genoeg Erling Haaland voorbij zien komen. Ik ga die gast nog missen
Dan weer de roeiact.quote:
Dat is wel een hele nieuwe manier om een serie te bekijken.quote:Op maandag 20 juli 2026 17:47 schreef Arizona het volgende:
Kan iemand mijn HBO Max ook fixen? Er is een storing. Ik heb wel geluid en ondertiteling, maar geen beeld
Heb je The Pitt al gezien?quote:Op maandag 20 juli 2026 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele nieuwe manier om een serie te bekijken.
Welke serie was je van plan te bekijken ? Op het moment kan ik op HBO niet echt series vinden die leuk lijken.
Ja. Helaas weer wachten op een nieuw seizoen.quote:
Beter dan die acts hier op Fok.quote:
Dat wel ja.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja. Helaas weer wachten op een nieuw seizoen.
Nou leg je de lat wel heel erg laag.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter dan die acts hier op Fok.
Ohwquote:Op maandag 20 juli 2026 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou leg je de lat wel heel erg laag.
House of the Dragonquote:Op maandag 20 juli 2026 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele nieuwe manier om een serie te bekijken.
Welke serie was je van plan te bekijken ? Op het moment kan ik op HBO niet echt series vinden die leuk lijken.
Busquote:Op maandag 20 juli 2026 20:55 schreef Strani het volgende:
Nu op TV de zegetocht van de Spaanse ploeg in Madrid aan het kijken terwijl ik een vriendin van me die aan de route staat update over waar de bus zich precies bevindt.
Ja, helaas was er niet genoeg waterquote:Op maandag 20 juli 2026 21:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bus
De traditie is toch een rondvaart door de grachten?
Altijdquote:Op maandag 20 juli 2026 21:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ach, daar ook last van droogte dus?
Ja maar dat is dan weer voor de TV-coverage wat onhandig.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er zijn toch veel ondergrondse rivieren in Madrid?
Maar dat maakt het juist extra spannend.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan weer voor de TV-coverage wat onhandig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |