Mwah, dit was bizar slecht. Scaloni speelt vandaag zoals Koeman en Tuchel, je eigen klasse en kracht compleet negeren...quote:Op maandag 20 juli 2026 00:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Argentinië staat zeker niet voor lul.
Thomas Tuchel heeft easy de grootste imagoschade opgelopen dit WK. Nagelsmann en Duitsland als tweede.
Dit is nog wel minder dan Mario Gotze ja.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ferran Torres als matchwinner voelt wel als Eder voor Portugal op dat ene WK.
Dat was een fantastische goalquote:Op maandag 20 juli 2026 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is nog wel minder dan Mario Gotze ja.
Dit vind ik een hot take. Argentinië leeft net als Spanje van korte passes. Messi heeft een flow nodig om in de wedstrijd te groeien. Af en toe de bal aaien, pielen, ruimtes zoeken. Maar Spanje knijpt je gewoon de keel af. Dat lukte ze ook bij Frankrijk, dat elftal waar niemand over uitgepraat raakte. Weet je nog?quote:Op maandag 20 juli 2026 00:23 schreef DeeBee het volgende:
Scaloni speelt vandaag zoals Koeman en Tuchel
quote:Op maandag 20 juli 2026 00:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Argentinië staat zeker niet voor lul.
Je hebt natuurlijk gelijk dat dit een oneindig sterkere tegenstander is en ik chargeer enigszins. Maar aan de andere kant is het ook zo'n beetje de eerste fatsoenlijke tegenstander die ze tegen komen en ook in de potten hiervoor kwamen ze door keuzes en manier van spelen in grote problemen, dus ik weet niet of het (tactisch) nu zo'n sterk toernooi van ze was.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit vind ik een hot take. Argentinië leeft net als Spanje van korte passes. Messi heeft een flow nodig om in de wedstrijd te groeien. Af en toe de bal aaien, pielen, ruimtes zoeken. Maar Spanje knijpt je gewoon de keel af. Dat lukte ze ook bij Frankrijk, dat elftal waar niemand over uitgepraat raakte. Weet je nog?
Een team dat leeft van korte passes, en daarin Messi moet betrekken. Tsja, dan krijg je het tegen Spanje heel zwaar. Ik zou het eerder in de opstellingskeuzes van Scaloni zoeken. Paredes was tegen Engeland best oké, vond ik. En die bankt dan.
Les van Messi gehad dus.quote:
Het was zéker geen sterk toernooi. Daarom verbaas ik me zo over die complottentendens. Het enige en echte complot is de voorgestuurde loting. Die heeft Argentinië hier gebracht.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk dat dit een oneindig sterkere tegenstander is en ik chargeer enigszins. Maar aan de andere kant is het ook zo'n beetje de eerste fatsoenlijke tegenstander die ze tegen komen en ook in de potten hiervoor kwamen ze door keuzes en manier van spelen in grote problemen, dus ik weet niet of het (tactisch) nu zo'n sterk toernooi van ze was.
Scaloni lijkt echter kalm en vrij sympathiek in vergelijking met de rest van die psychopaten, dus misschien moeten we het hem niet te zwaar aanrekenen.
Die liet vandaag perfect zien waarom je die niet moet opstellen. Die vent is volkomen geestesziek.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Paredes was tegen Engeland best oké, vond ik. En die bankt dan.
KaapverdiëGoden de enige die niet van ze verloren hebbenquote:Op maandag 20 juli 2026 00:08 schreef franklop het volgende:
[..]
België of all places met de enige goal
Psychopaat. Maar daar zijn er wel meer van in Argentinië.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die liet vandaag perfect zien waarom je die niet moet opstellen. Die vent is volkomen geestesziek.
quote:Op maandag 20 juli 2026 00:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/FIFAWorldCup/status/2078972111297667086
WE HEBBEN DE FAIRPLAY AWARD JAAAAAAAAAA
Mogen ze nu samen naar McDonalds?quote:Op maandag 20 juli 2026 00:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
TOETERTJESquote:Op maandag 20 juli 2026 00:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Merino gaat toch gewoon op de tenen van Otamendi staan?quote:Op zondag 19 juli 2026 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima goal.
Behalve volgens de FIFA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |