Ik hoop altijd dat Trump stemmers daar het slachtoffer van worden. Als je op zo'n gek stemt behoor je ook benadeeld te worden door dat beleid, maar dat zal misschien wel vies tegen vallen.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
In Amerika schieten de staatsgangsters van ICE je gewoon op straat overhoop als je protesteert.
Play stupid games, win stupid prizes.quote:Ze zouden gewapend een politiebureau hebben aangevallen en agenten in brand hebben gestoken.
Zou wel toevallig zijn dat ze net die enige twee gearresteerd hebben.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:03 schreef AFA2022 het volgende:
Dit zijn waarschijnlijk de demonstranten die werden bewapend door de Mossad en CIA om het regime omver te werpen.
Terecht dat ze zijn geëxecuteerd.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:41 schreef RedShoe het volgende:
De autoriteiten stellen dat ze op 8 januari deelnamen aan een gecoördineerde aanval op agenten in de stad Isfahan. Ze zouden gewapend een politiebureau hebben aangevallen en agenten in brand hebben gestoken.
NSB'ersquote:Op zondag 19 juli 2026 21:03 schreef AFA2022 het volgende:
Dit zijn waarschijnlijk de demonstranten die werden bewapend door de Mossad en CIA om het regime omver te werpen.
Fijne mensenquote:
Alvast proactief een onderwerp ontwijken? Misschien dat je een gofundme kan starten voor de mensen die daar hun familie hebben verloren aan het regime zodat ze hun lichaam terug kunnen kopen om te begraven.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:00 schreef Harvest89 het volgende:
@:howardroark
Wil je een gratis bus glijmiddel bij dit topic?
Kun je dit toelichten? En wat is jouw visie dan? Moeten mensen zich dan voor altijd laten onderdrukken door een onderdrukkend regime?quote:
Misschien eens een boek lezen? Als NSB'ers iets niet deden was het protesteren tegen een dictatoriaal bewind.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:03 schreef AFA2022 het volgende:
Compleet gestoord dit. Dat islam-nazistische regime is verantwoordelijk voor tienduizenden doden en de meest weerzinwekkende gruwelijkheden.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit dus.
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
De Iraanse autoriteiten zouden natuurlijk nooit liegen!quote:De autoriteiten stellen dat ze op 8 januari deelnamen aan een gecoördineerde aanval op agenten in de stad Isfahan. Ze zouden gewapend een politiebureau hebben aangevallen en agenten in brand hebben gestoken.
Het feit dat je AI slop moet gebruiken omdat je nul support hebt vanuit je eigen bevolking. Bovendien weet iedereen dat die nieuwe ayatollah in het beste scenario een kasplantje is. Lachwekkend regime.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit dus.
![]()
![]()
![]()
Nou deze mannen kregen toevallig een schijnproces, maar de Iraanse staatsterroristen hebben toch heel wat meer mensen zonder proces omgelegd dan ICE.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou ja, in Iran pretenderen ze tenminste nog eerst een rechtszaak te voeren. In Amerika schieten de staatsgangsters van ICE je gewoon op straat overhoop als je protesteert.
Oh ja?quote:Op zondag 19 juli 2026 20:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou ja, in Iran pretenderen ze tenminste nog eerst een rechtszaak te voeren. In Amerika schieten de staatsgangsters van ICE je gewoon op straat overhoop als je protesteert.
Terwijl uit beelden blijkt dat dit niet het geval is?quote:Op maandag 20 juli 2026 08:53 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Oh ja?
Of als je niet luistert en op agenten inrijdt met je auto?
Haha goeie. Maar een schijnproces is toch in werkelijkheid extra sadistisch? dat deden de nazi's ook. Die gebruikte het proces gewoon als vernederingsritueel.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
quote:Op zondag 19 juli 2026 20:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Misschien eens minder ad hominems gebruiken? De opstandelingen “protesteerden” niet, maar collaboreerden met de vijanden van Iran, die het land niets goeds toewensen en enkel een marionettenregime willen installeren om hun eigen belangen te dienen. Dat maakt hen, net als de NSB’ers, tot collaborateurs.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien eens een boek lezen? Als NSB'ers iets niet deden was het protesteren tegen een dictatoriaal bewind.
We hebben het over het recente geval neem ik aan?quote:Op maandag 20 juli 2026 09:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Terwijl uit beelden blijkt dat dit niet het geval is?
Herlees de Bijbel. God sprak ook tot Adam en Eva en die waren op dat moment de gehele mensheid. Bovendien schijnt je vooroordeel door. De Koran heeft net zo goed dingen te zeggen over 'Gij zult niet doden'.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:47 schreef Tengano het volgende:
Wel gunstig dat de 10 geboden van Mozes zijn weggelaten uit de koran
Dan hoef je je ook niet te storen aan het:
Gij zult niet doden.
Plus je kunt alle andere geboden dan ook overtreden die dan volgens de koran gewoom halal zijn en gewoon je eigen islamitische regels voorschrijven.
Bedenk wel even - die tien geboden zijn door God gegeven aan Mozes; de enige keer dat God tot de mensheid sprak. Gewoon weggelaten![]()
![]()
Dat zal waarschijnlijk wel weer zo'n verzonnen aanklacht zijn van het haatbaardenregime.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:03 schreef AFA2022 het volgende:
It doesn't really show.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Herlees de Bijbel. God sprak ook tot Adam en Eva en die waren op dat moment de gehele mensheid. Bovendien schijnt je vooroordeel door.
De Koran heeft net zo goed dingen te zeggen over 'Gij zult niet doden'.
quote:In Lucas 6:44 zegt Jezus:
"Want iedere boom kent men aan zijn eigen vruchten."
Volgens mij komt er tegenwoordig meer waarheid en rationele besluitvorming uit Iran, dan de oneindige stroom van leugens uit de VS.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:11 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk wel weer zo'n verzonnen aanklacht zijn van het haatbaardenregime.
Daar hebben ze geen AI voor nodig:quote:Op maandag 20 juli 2026 00:20 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Het feit dat je AI slop moet gebruiken omdat je nul support hebt vanuit je eigen bevolking. Bovendien weet iedereen dat die nieuwe ayatollah in het beste scenario een kasplantje is. Lachwekkend regime.
Heftige take.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:06 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er tegenwoordig meer waarheid en rationele besluitvorming uit Iran, dan de oneindige stroom van leugens uit de VS.
Behalve als het om Joden en andere kuffars gaan. Dan zullen zelfs stenen ze verraden om ze om te kunnen leggen.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Herlees de Bijbel. God sprak ook tot Adam en Eva en die waren op dat moment de gehele mensheid. Bovendien schijnt je vooroordeel door. De Koran heeft net zo goed dingen te zeggen over 'Gij zult niet doden'.
Nee, dan de Christenen. 'Gij zult niet doden', maar als het om mohammedanen gaat, ziet men er geen been in om hele kruistochten te organiseren. Maar nee, de moslims zijn erg, hoor.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Behalve als het om Joden en andere kuffars gaan. Dan zullen zelfs stenen ze verraden om ze om te kunnen leggen.
Ja maar AmErIkA.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is helaas de nieuwe realiteit onder de Trump administration, kan er niets anders van maken.quote:
Dit hele regime is ook walgelijk, maar ik kan er wel van genieten hoe jij (en vele anderen met je) je in bochten wringt om te roepen dat we de burgers moeten bevrijden, om daarna steevast te roepen dat die burgers maar ergens anders opgevangen moeten worden omdat dat niet ons probleem is.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:19 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
De Iraanse autoriteiten zouden natuurlijk nooit liegen!![]()
Wederom de bevestiging dat Europa ook aanvallen op Iran moet uitvoeren. Dat we aan de zijlijn toekijken terwijl de ayatollahs hun eigen burgers vermoorden is ronduit walgelijk.
Gewoon blijven proberen. Er zijn genoeg mensen mee weggekomen met dit soort propaganda technieken.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, dan de Christenen. 'Gij zult niet doden', maar als het om mohammedanen gaat, ziet men er geen been in om hele kruistochten te organiseren. Maar nee, de moslims zijn erg, hoor.
Het een (bevrijden) heeft helemaal niets met het ander (opvangen) te maken. Behalve dan schijnbaar in jouw hoofd.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:56 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dit hele regime is ook walgelijk, maar ik kan er wel van genieten hoe jij (en vele anderen met je) je in bochten wringt om te roepen dat we de burgers moeten bevrijden, om daarna steevast te roepen dat die burgers maar ergens anders opgevangen moeten worden omdat dat niet ons probleem is.
Het klinkt allemaal niet heel oprecht.
Wat denk je dat er gaat gebeuren als je die mensen probeert te bevrijden? Alsof die regering zich zonder slag of stoot overgeeft. Dat gaat gewoon leiden tot veel daklozen. Ik zeg niet dat die in Nederland opgevangen moeten worden, maar als wij het gevecht aan gaan moeten we daar ook over nadenken.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het een (bevrijden) heeft helemaal niets met het ander (opvangen) te maken. Behalve dan schijnbaar in jouw hoofd.
Dat heeft meer met het asielbeleid van Europa te maken.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:56 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dit hele regime is ook walgelijk, maar ik kan er wel van genieten hoe jij (en vele anderen met je) je in bochten wringt om te roepen dat we de burgers moeten bevrijden, om daarna steevast te roepen dat die burgers maar ergens anders opgevangen moeten worden omdat dat niet ons probleem is.
Waarom zouden wij die burgers moeten opvangen dan? Ik begrijp die benaderingswijze nooit zo goed dat als er ergens oorlog of conflict is, het Westen/Europa dan meteen de mensen van die plekken moet opvangen.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:56 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Zoals ik net ook zei: we hoeven ze niet zelf op te vangen, maar we hebben wel een verantwoordelijkheid als we ze gaan bevrijden van dat regime. Oftewel: we moeten er in elk geval over nadenken hoe dat aangepakt gaat worden, en daar de nodige infrastructuur voor inrichten.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zouden wij die burgers moeten opvangen dan? Ik begrijp die benaderingswijze nooit zo goed dat als er ergens oorlog of conflict is, het Westen/Europa dan meteen de mensen van die plekken moet opvangen.
Dat vind ik niet.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:18 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Zoals ik net ook zei: we hoeven ze niet zelf op te vangen, maar we hebben wel een verantwoordelijkheid als we ze gaan bevrijden van dat regime. Oftewel: we moeten er in elk geval over nadenken hoe dat aangepakt gaat worden, en daar de nodige infrastructuur voor inrichten.
Ik vind dat we meer dan een faciliterende rol hebben, je wil toch voorkomen dat de volgende Khamenei aan de macht komt? Als er een paar miljoen mensen dakloos zijn en wij na het droppen van bommen met de noorderzon vertrekken zullen ze ons niet zo heel dankbaar zijn hoor, daar krijg je juist nieuwe hardliners van.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat vind ik niet.
Als het een coalitie van het Westen zou lukken die mensen te bevrijden van het Iraanse regime, dan doen we dat niet alleen voor hen, maar ook voor onszelf en de rest van de wereld omdat het Iraanse regime zeer gevaarlijk en destabiliserend is.
Die mensen hebben een eigen verantwoordelijkheid om vervolgens iets van hun land te maken. Het Westen zou daarin een faciliterende en ondersteunende rol kunnen bieden, maar meer niet.
Het punt over het ontstaan van nieuwe hardliners is mijn mening over bekend: radicalisme is altijd een keuze en geen gevolg van externe factoren. Het is een keuze die mensen zelf maken. Met ondersteunend en faciliterend bedoel ik ook dat er wordt geprobeerd toe te werken naar idealiter democratische verkiezingen.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:25 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik vind dat we meer dan een faciliterende rol hebben, je wil toch voorkomen dat de volgende Khamenei aan de macht komt? Als er een paar miljoen mensen dakloos zijn en wij na het droppen van bommen met de noorderzon vertrekken zullen ze ons niet zo heel dankbaar zijn hoor, daar krijg je juist nieuwe hardliners van.
Op het moment dat wij met zijn allen regimeverandering willen moeten we niet alleen het huidige regime uit hun schoenen knallen, dan moeten we het nieuwe regime helpen.
Je zegt eigenlijk hetzelfde, maar meer vrijblijvend. Ik vind het onze plicht ze te helpen en (initieel) te beschermen als wij die mensen willen bevrijden.
Dat is wel echt veel te simplistisch gedacht. Leestipje: https://home-affairs.ec.e(...)meines_july_2024.pdfquote:Op maandag 20 juli 2026 13:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het punt over het ontstaan van nieuwe hardliners is mijn mening over bekend: radicalisme is altijd een keuze en geen gevolg van externe factoren. Het is een keuze die mensen zelf maken. Met ondersteunend en faciliterend bedoel ik ook dat er wordt geprobeerd toe te werken naar idealiter democratische verkiezingen.
Ik ben bekend met de theorieën hierover, maar ik doe daar niet aan mee (je hebt trouwens ook verscheidene theorieën die het tegenovergestelde beweren. Ik zal mijn punt dan ook nogmaals herhalen: radicalisme is altijd een keuze van mensen zelf.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:35 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is wel echt veel te simplistisch gedacht. Leestipje: https://home-affairs.ec.e(...)meines_july_2024.pdf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |