quote:Afghaan steekt willekeurig 22-jarige Duitser Marius dood. Ouders (beide CDU-politici): 'er MOET iets veranderen, we zijn niet meer veilig'
Afghanen, in Duitsland echt de ergste van allemaal, en dat is knap als er zoveel Syriërs zijn.
En dan was het afgelopen 15 juli ineens je 22-jarige zoon Marius Dick die aan een Merkel-mes wordt geregen. De dader was een 22-jarige Afghaanse immigrant en een aanleiding was er niet, zoals eigenlijk altijd dus. Willekeurig geweld dat 1:1 veroorzaakt is door Duits immigratiebeleid. Zijn moeder Elke Dick is al jarenlang CDU-politica, en ook zijn vader Thomas Dick is actief binnen dezelfde partij. En nu luiden zij de noodklok in BILD. Vader Thomas zegt:
"Ik doe een beroep op politici, op onze deelstaat- en federale overheid, om onze burgers te beschermen tegen dergelijke aanvallen. Ik wil gerechtigheid voor mijn zoon. We hebben het meest waardevolle verloren door deze onuitsprekelijke misdaad. Onze zoon is op klaarlichte dag op straat vermoord. (...) Er moet iets veranderen in Duitsland. We voelen ons niet meer veilig."
Er moet inderdaad iets veranderen. Maar zonder genadeloos remigratiebeleid en dito grensbeleid is het allemaal cosmetisch. Het AfD peilt nu met 28% met ruime voorsprong op de eerste plaats, het CDU volgt met 21%.
https://www.geenstijl.nl/(...)ijn-niet-meer-veilig
Misschien kunnen ze een hoop van die campagne hergebruiken door er "af" achter te plakken.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:53 schreef William_Papadin het volgende:
Weer een slachtoffer van de “Wir Schaffen Das” maffia.
Ze hebben in feite hun eigen zoon aan het multiculturele sprookje geofferd.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
[ x ]
Je vraagt je dan wel af waar deze CDU-politici waren toen Merkel het land ruïneerde met haar Willkommenskultur. Nu nog ondervinden Duitsers dagelijks de gevolgen van dat beleid. Merkel is na Adolf de slechtste kanselier die Duitsland ooit heeft gehad.
Gelukkig trekken ze wel aan de bel, er zijn er ook die het als een terecht offer zien.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze hebben in feite hun eigen zoon aan het multiculturele sprookje geofferd.
Je beschrijft maar de halve waarheid. Het was geen willekeur, het was een uit de hand gelopen ruzie. Er was dus wel een aanleiding. Niet dat ik het goed praat, maar je zou er goed aan doen om het volledige verhaal te vertellen. Dit soort ruzies met dodelijke afloop komt niet alleen voor bij immigranten. Je schetst hiermee een scheef beeld. Daarnaast is hij niet overleden aan de steekwonden, maar aan een hartaanval. Niet dat ik het goed praat, maar trekt hier wel de boel scheef en je schetst hier een verkeerd beeld.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
[ x ]
Je vraagt je dan wel af waar deze CDU-politici waren toen Merkel het land ruïneerde met haar Willkommenskultur. Nu nog ondervinden Duitsers dagelijks de gevolgen van dat beleid. Merkel is na Adolf de slechtste kanselier die Duitsland ooit heeft gehad.
Merz had tijdens de Bondsdagverkiezingen nog allerlei stoere teksten over een Rückführungsoffensive maar heeft daar nog vrij weinig van waargemaakt. Hij heeft dan wel de doelstelling geopperd om 80% van alle Syriërs terug te sturen maar dat blijkt slechts symboolpolitiek te zijn. Op deze manier krijgt Duitsland straks de Kremlin collaborateurs van AfD aan de macht.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gelukkig trekken ze wel aan de bel, er zijn er ook die het als een terecht offer zien.
De kans dat je onthoofd wordt is nog veel kleiner.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is maar een heel klein percentage wat dit doet.
De kans neergestoken te worden is erg klein.
Ja laat het gewoon gaan, we helpen zoveel goede mensen.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
De kans dat je onthoofd wordt is nog veel kleiner.
Ik snap wat dat betreft uberhaupt niet waarom mensen altijd zo hysterisch doen bij dit type moslimgeweld moslimgedsrag.
Je schetst zelf een verkeerd beeld. Je hebt het over een compleet andere steekpartij uit 2018.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:10 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Je beschrijft maar de halve waarheid. Het was geen willekeur, het was een uit de hand gelopen ruzie. Er was dus wel een aanleiding. Niet dat ik het goed praat, maar je zou er goed aan doen om het volledige verhaal te vertellen. Dit soort ruzies met dodelijke afloop komt niet alleen voor bij immigranten. Je schetst hiermee een scheef beeld. Daarnaast is hij niet overleden aan de steekwonden, maar aan een hartaanval. Niet dat ik het goed praat, maar trekt hier wel de boel scheef en je schetst hier een verkeerd beeld.
Wel knap dat men in 2018 al een artikel heeft weten te schrijven over een steekpartij van afgelopen week.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:11 schreef -Sigaartje het volgende:
De Duitse politie heeft twee Afghanen aangehouden die worden verdacht van betrokkenheid bij de dood van een 22-jarige Duitser. Justitie liet weten dat het incident plaatshad in Köthen in de oostelijke deelstaat Saksen-Anhalt. De politie stelt na een eerste autopsie dat het gaat om een hartaanval en dat de aangebrachte verwondingen niet bij hebben bijgedragen aan zijn dood.
De zaak krijgt veel aandacht in de Duitse media. Politici zijn bezorgd omdat deze herinneringen oproept aan een steekpartij van ruim twee weken geleden in Chemnitz. De minister van Integratie van de deelstaat Sachsen-Anhald schreef op Twitter: ‘Geweld is altijd en overal te veroordelen. Tijd om te rouwen. Tijd voor bezinning. Pas op elkaar’.
Drie uit Afghanistan afkomstige mannen zouden met een vrouw in een speeltuin hebben gestaan. Onder de mannen zou ruzie zijn over de vraag van wie de vrouw zwanger is, melden Duitse media. Daarna zou de 22-jarige Duitser zich met een landgenoot bij het groepje hebben gevoegd. Wat daarna is gebeurd, is onduidelijk.
Volgens de krant Die Welt ontstond een vechtpartij tussen de Afghanen en de Duitsers en liep de 22-jarige man daardoor een hersenbloeding op. Hij overleed kort daarop. Twee Afghanen worden verdacht van betrokkenheid bij de dood van de man. De derde Afghaan is geen verdachte.
Een lokale priester riep de bevolking op rustig te blijven. ,,Ik kan alleen een beroep doen om niet geweld met geweld te vergelden'', aldus dominee Lothar Scholz op de plaats waar de Duitser omkwam. Lokale politici benadrukten dat justitie de zaak onderzocht. ,,We weten nog niet wat er precies is gebeurd.'' Via sociale media is opgeroepen vanavond een rouwmars te houden. De politie heeft daarvoor vooralsnog geen toestemming gegeven.
https://www.ad.nl/buitenl(...)%2Fwww.google.com%2F
Toen waren de daders ook al Afghanen. Wat een ellende heeft Merkel over Duitsland afgeroepen.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:26 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Wel knap dat men in 2018 al een artikel heeft weten te schrijven over een steekpartij van afgelopen week.
Ok.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:11 schreef -Sigaartje het volgende:
[i]De politie stelt na een eerste autopsie dat het gaat om een hartaanval en dat de aangebrachte verwondingen niet bij hebben bijgedragen aan zijn dood.
[..]
Volgens de krant Die Welt ontstond een vechtpartij tussen de Afghanen en de Duitsers en liep de 22-jarige man daardoor een hersenbloeding op. Hij overleed kort daarop.
Sorry hoor, maar een jongen van 22 jaar die NA een steekincidentje overlijdt aan een hartaanval?quote:Op zondag 19 juli 2026 18:11 schreef -Sigaartje het volgende:
De Duitse politie heeft twee Afghanen aangehouden die worden verdacht van betrokkenheid bij de dood van een 22-jarige Duitser. Justitie liet weten dat het incident plaatshad in Köthen in de oostelijke deelstaat Saksen-Anhalt. De politie stelt na een eerste autopsie dat het gaat om een hartaanval en dat de aangebrachte verwondingen niet bij hebben bijgedragen aan zijn dood.
De zaak krijgt veel aandacht in de Duitse media. Politici zijn bezorgd omdat deze herinneringen oproept aan een steekpartij van ruim twee weken geleden in Chemnitz. De minister van Integratie van de deelstaat Sachsen-Anhald schreef op Twitter: ‘Geweld is altijd en overal te veroordelen. Tijd om te rouwen. Tijd voor bezinning. Pas op elkaar’.
Drie uit Afghanistan afkomstige mannen zouden met een vrouw in een speeltuin hebben gestaan. Onder de mannen zou ruzie zijn over de vraag van wie de vrouw zwanger is, melden Duitse media. Daarna zou de 22-jarige Duitser zich met een landgenoot bij het groepje hebben gevoegd. Wat daarna is gebeurd, is onduidelijk.
Volgens de krant Die Welt ontstond een vechtpartij tussen de Afghanen en de Duitsers en liep de 22-jarige man daardoor een hersenbloeding op. Hij overleed kort daarop. Twee Afghanen worden verdacht van betrokkenheid bij de dood van de man. De derde Afghaan is geen verdachte.
Een lokale priester riep de bevolking op rustig te blijven. ,,Ik kan alleen een beroep doen om niet geweld met geweld te vergelden'', aldus dominee Lothar Scholz op de plaats waar de Duitser omkwam. Lokale politici benadrukten dat justitie de zaak onderzocht. ,,We weten nog niet wat er precies is gebeurd.'' Via sociale media is opgeroepen vanavond een rouwmars te houden. De politie heeft daarvoor vooralsnog geen toestemming gegeven.
https://www.ad.nl/buitenl(...)%2Fwww.google.com%2F
Heb je onderaan het artikel gekeken? Schrijver M. McFly.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:26 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Wel knap dat men in 2018 al een artikel heeft weten te schrijven over een steekpartij van afgelopen week.
Volgens Gerald Roethof zou dit gewoon moeten kunnen denk ik.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een jongen van 22 jaar die NA een steekincidentje overlijdt aan een hartaanval?
En dan nog. Het is gewoon een mannenprobleem.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is maar een heel klein percentage wat dit doet.
De kans neergestoken te worden is erg klein.
quote:Op zondag 19 juli 2026 18:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens Gerald Roethof zou dit gewoon moeten kunnen denk ik.
En nu krokodillentranen huilen.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze hebben in feite hun eigen zoon aan het multiculturele sprookje geofferd.
Mijn excuses. Ik zal in het vervolg beter opletten.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:25 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Je schetst zelf een verkeerd beeld. Je hebt het over een compleet andere steekpartij uit 2018.
Er zijn nog veel meer onschuldige doden nodig om het tij te keren. Maar dat gaat nog wel even duren.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wat ontzettend triest dat dit soort gebeurtenissen nodig zijn om de ogen bij mensen te doen openen, terwijl het al jaren duidelijk is dat de autochtone bevolking steeds meer gevaar gaat lopen bij een groeiende demografie met haatdragende culturen en normen. Tegen beter weten in worden er ieder jaar nog steeds miljoenen barbaren losgelaten op Europese samenlevingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |