Laten we het aan de heer Visma gaan vragen.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:48 schreef Arcee het volgende:
Hoe denkt Visma Vingegaard van Pogacar te laten winnen?
Daar is hij bij de EO wellicht ooit op aangenomen.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan is Andries een leugenaar.
Dat gaat hem zijn klassement kosten!quote:Op zondag 19 juli 2026 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet logisch. Merlier heeft Eenkhoorn laten rijden?
Niet. Wel een plan om plek 2 veiliger te stellen waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:48 schreef Arcee het volgende:
Hoe denkt Visma Vingegaard van Pogacar te laten winnen?
Andries: "ik heet Andries."quote:Op zondag 19 juli 2026 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar is hij bij de EO wellicht ooit op aangenomen.
Lijkt me ook niet en ze zijn ook niet in gevaar om de limiet te missen.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet logisch. Merlier heeft Eenkhoorn laten rijden?
Ik vind het goed dat Visma dit probeert, maar lijkt mij ook kansloos inderdaadquote:Op zondag 19 juli 2026 16:44 schreef kilon het volgende:
Als Visma gaat rijden dan wint Pogi
Als UAE gaat rijden dan wint Pogi
Als Decathlon gaat rijden dan wint Pogi
Als Red Bull gaat rijden dan wint Pogi
Als niemand gaat rijden wint Yates.
Deze tactiek lijkt me voornamelijk om Pogi te verslaan.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet. Wel een plan om plek 2 veiliger te stellen waarschijnlijk.
Heel veel opties hebben ze ook niet. Jonas is zijn explosiviteit verloren ten opzichte van Giro dus ja enige keus is hard rijden.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er werkt daar echt geen enkel capabel persoon meer heh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |