Zijn eigen dochter woont in de EU toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:19 schreef vul_maar_in het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Oorlog populist die vind dat iedereen aan het front moet zijn kan het niet hebben dat hem wordt gevraagd waarom hij nog in Moskou is.
Zou me niks verbazen. Al die lui hebben land en of kids in europaquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zijn eigen dochter woont in de EU toch?
Dit is waar de mensen de straat voor opgingen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Complete chaos natuurlijk wel overal ontslagen en gedoe
Ik geef geen oordeel maar heel stabiel oog het allemaal niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is waar de mensen de straat voor opgingen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik geef geen oordeel maar heel stabiel oog het allemaal niet.
Ik weet niet zoveel van zijn strategische keuzes, maar in mijn ogen was dit ondanks alles wel een goede Rusquote:
Was het dan achteraf wel nodig geweest fedorov te ontslaan? Of gaan we die nu weer terug zienquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:40 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Officieel, Drapatyi is de nieuwe CiC van Oekraine.
Yay
Een beetje wellicht, maar dit is goed, sowieso al voor de moraal in de Oekraiense samenleving.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Was het dan achteraf wel nodig geweest fedorov te ontslaan? Of gaan we die nu weer terug zien
Zou het beste zijn, zeg ik als iemand die er niks vanaf weetquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Was het dan achteraf wel nodig geweest fedorov te ontslaan? Of gaan we die nu weer terug zien
Klopt maar dat maakt het niet perse strategisch handig allemaal midden in je zomeroffensief.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is waar de mensen de straat voor opgingen.
quote:
Ik vond @Straatcommando. toch beter.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is bij elk ontslag.quote:
Oekraine is niet echt bezig met een zomeroffensief.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Klopt maar dat maakt het niet perse strategisch handig allemaal midden in je zomeroffensief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |