quote:Op zondag 19 juli 2026 15:24 schreef Weltschmerz het volgende:
De stewards zijn alweer een heel lang PDFje aan het tikken met excuses voor Hamilton zodat het maar 5 seconden is?
Ja het Britse paspoort werkt niet als je een andere Brit er af tiktquote:Op zondag 19 juli 2026 15:23 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 44 (HAM) - CAUSING A COLLISION (15:04:29)
Ondersturen tegen een ander aan is anders altijd 10 seconden.quote:
Die kans is grootquote:
Wat we missen is een grafiek met battery power (zoals ze in de F-E wel tonen)quote:Op zondag 19 juli 2026 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Er is echt totaal geen logica in wie op eens sneller gaat
Gaat helemaal nergens over.
Jong-un?quote:
Ik denk dat dat op zich wel te bekijken is als je de gemiddelde rondetijden een beetje in de gaten houdt. Heb hier alleen helaas geen tweede scherm.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Dan maak je de concurrentie teveel wijzerquote:Op zondag 19 juli 2026 15:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat we missen is een grafiek met battery power (zoals ze in de F-E wel tonen)
Probeer het al het hele jaar, maar met de race wordt ik er droeviger van. Het is echt niet om aan te zien en zo verschrikkelijk kunstmatig en heeft eigenlijk niets met racen te maken.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Mooi wel.quote:
Zet toch aan bij Verstappenquote:Op zondag 19 juli 2026 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lijkt wel een lekke band bij Leclerc.
Dat zou voor Verstappen wel bijzonder gunstig zijn.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Karel gaat ook 5 seconden aan de broek krijgen.
Nou nou nouquote:Op zondag 19 juli 2026 15:28 schreef golfer het volgende:
Laat beide Ferrari's elkaar er maar af rijden.
quote:Op zondag 19 juli 2026 15:27 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Probeer het al het hele jaar, maar met de race wordt ik er droeviger van. Het is echt niet om aan te zien en zo verschrikkelijk kunstmatig en heeft eigenlijk niets met racen te maken.
En dan al die mensen die maar roepen het zit toch dicht bij elkaar, er is actie, met haalt in etc. Ja dat klopt, maar op een manier die gewoon niks met racen te maken heeft
Waarom?quote:Op zondag 19 juli 2026 15:28 schreef golfer het volgende:
Laat beide Ferrari's elkaar er maar af rijden.
wel opvallend dat hij 2x achter elkaar gestopt isquote:Op zondag 19 juli 2026 15:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Die bandjes moeten nog de hele race mee
DRS was ook niks. Dit vind ik leuker om te zien.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:27 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Probeer het al het hele jaar, maar met de race wordt ik er droeviger van. Het is echt niet om aan te zien en zo verschrikkelijk kunstmatig en heeft eigenlijk niets met racen te maken.
En dan al die mensen die maar roepen het zit toch dicht bij elkaar, er is actie, met haalt in etc. Ja dat klopt, maar op een manier die gewoon niks met racen te maken heeft
je kunt je oud-teamgenoot niet af vallenquote:Op zondag 19 juli 2026 15:30 schreef alternatif het volgende:
russel zegt zelf is racing incident nu
fuck de fIA
Dan moet ie gas.. stroom geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |