Iedere wissel van compound is weer een loterij bij Red Bull.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:30 schreef PzKpfw het volgende:
De pace van de Red Bull zal wel weer instorten op de harde band.
Hij geeft de schuld vooral aan een gebrek aan snelheid op het rechte stuk. Wellicht een sneer naar Mercedesquote:Op zondag 19 juli 2026 15:30 schreef potjecreme het volgende:
.... Russell vindt het gewoon een racing incident...
Fout van een ander: belachelijk! Geen ruimtelijk inzicht!quote:Op zondag 19 juli 2026 15:30 schreef alternatif het volgende:
russel zegt zelf is racing incident nu
fuck de fIA
Echt comfortabel is de voorsprong nog niet te noemen.quote:
Hadjar wilde er graag op blijvenquote:Op zondag 19 juli 2026 15:30 schreef PzKpfw het volgende:
De pace van de Red Bull zal wel weer instorten op de harde band.
Ik merk het vooral aan hoe ik kijk.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Er is echt totaal geen logica in wie op eens sneller gaat
Gaat helemaal nergens over.
Met 0,9 niet echt.quote:
Jojo-effect.quote:
Bang voor een Michael Jackson resultaatquote:Op zondag 19 juli 2026 15:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waar volgens Sainz dus helemaal niets mis mee was
AI prompt is aan het nadenken.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Fotorolletje moet nog ontwikkeld worden
quote:Op zondag 19 juli 2026 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
What??
Race Control
FIA STEWARDS: TURN 5 INCIDENT INVOLVING CARS 16 (LEC) AND 81 (PIA) NO FURTHER ACTION - CAUSING A COLLISION (15:20:12
Wtf.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
What??
Race Control
FIA STEWARDS: TURN 5 INCIDENT INVOLVING CARS 16 (LEC) AND 81 (PIA) NO FURTHER ACTION - CAUSING A COLLISION (15:20:12
Tja, consequent zijn is geen functie-eis.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
What??
Race Control
Je hoeft niet te kijken.quote:
ouwe klassiekertjequote:
Straks alleen maar straatracesquote:Op zondag 19 juli 2026 15:38 schreef Evenstar het volgende:
Man alle epische GPs totaal verkracht met deze hoeren auto's.
het is te triestquote:Op zondag 19 juli 2026 15:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat clipping bij Hamilton onboard.![]()
Snelheidsmeters zijn sinds Silverstone al niet meer in beeld geweest. Die overlay wordt niet meer gebruikt door de FIA.
Even een beetje paniek zaaienquote:
grind vegen denk ikquote:Op zondag 19 juli 2026 15:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Marshals op de baan. Hadden wellicht niet door dat de race bezig was
Jeu de boules spelen in de grindbakquote:Op zondag 19 juli 2026 15:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Marshals op de baan. Hadden wellicht niet door dat de race bezig was
Misschien olie bijstoken buiten de fuel flow om zoals Mercedes ooit deed?quote:Op zondag 19 juli 2026 15:36 schreef Mano_ het volgende:
Ik vraag me wel af wat Ferrari anders doet dan anderen met de motor. Die rookt veel meer dan de andere motoren en doet dat al het hele jaar. Dus lijkt me niet dat het slijtage is of dat er iets mis is.
Belgisch wegenonderhoud dus.quote:
Marshalls op de baan zijn nog niet hetzelfde als een manitou of takelwagen op de baan.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:41 schreef vosss het volgende:
Marshall op de baan met een VSC. En in een van de openingsrondes al met een gele vlag marshalls op de baan.
Bianchi draait zich weer eens om in zn graf.
De FIA leert het nooit.
Haha, ik houdt mijn mening maar voor me over de gele vlaggenquote:Op zondag 19 juli 2026 15:41 schreef vosss het volgende:
Marshall op de baan met een VSC. En in een van de openingsrondes al met een gele vlag marshalls op de baan.
Bianchi draait zich weer eens om in zn graf.
De FIA leert het nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |