Men At Work - Overkill
Ik weet helaas niet wat ik eraan moet doen. Ik zend nu wel uit. Hopelijk helpt flink refreshen en zo.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:05 schreef livelink het volgende:
Nee, hier gaat het nog niet. Ook niet via een andere browser.
Ik blijf proberen dan.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet wat ik eraan moet doen. Ik zend nu wel uit. Hopelijk helpt flink refreshen en zo.
Op deze kom ik binnenkort terug... maar volgende week eerst eens kijken of ik vanaf hier wat liedjes kan draaien.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:04 schreef DJ11 het volgende:
Nieuwe poging, met gewisselde server. Eens kijken of het nu wel goed gaat. Andermaal ingestart:Men At Work - Overkill
Yep, geluid is hier prima.quote:
Drangsal - Bergab
Mooi zo. Aan de horizon gloort easy-listening én een berucht alarm. Dan is dat maar vast gemeld.quote:
Röyksopp - So Easy
Er is het nodige gedoe met storingen geweest, het afgelopen halfuur. Hopelijk kun je zo aanhaken.quote:
Ja, dit stukje doet me denken aan de rijdende rechter denken. Dat geplok in het begin.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:14 schreef DJ11 het volgende:
De openingstrack van hun debuutalbum Melody A.M. leunt op een sample van het nummer "Blue On Blue", in de uitvoering van Gals and Pals; een Zweedse formatie.
Pet Shop Boys - Blue On Blue
RIAN - La Terraza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |